Blix Awards - konsumenci wybrali sieci z najlepszymi promocjami
Blix Awards - konsumenci wybrali sieci z najlepszymi promocjami

Rywalizacja na ceny i promocje to odwieczny element funkcjonowania sieci handlowych. Dlatego konsumentom zostało zadane fundamentalne pytanie, które sklepy w całym ubiegłym roku oferowały swoim klientom najlepsze akcje promocyjne.

I tak w tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” Polacy wybrali Biedronkę, sieć Carrefour, Kaufland, Żabkę, Makro, Castoramę, Media Expert, Rossmanna i Pepco.

W kategorii „Promocja Roku” konsumenci w ponad 3 mln opinii wskazali, która sieć handlowa w ubiegłym roku organizowała najlepsze promocje w gazetkach, czyli najbardziej przypadające im do gustu. Brano pod uwagę najczęściej wykorzystywane rabaty i najatrakcyjniejsze okazje pod względem ceny, jakości produktu oraz innych potrzeb.

Sieć Rossmann zwyciężyła w kategorii Drogerie. – Cieszymy się, że proponowane przez nas promocje są uznawane przez klientów za korzystne. Zawsze zwracamy uwagę na atrakcyjność produktów i cen w naszych sklepach. Staramy się oferować promocje na artykuły z różnych kategorie, aby każdy konsument znalazł coś dla siebie – komentuje Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci Rossmann.


„BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” to program organizowany przez Grupę BLIX, operatora największych na rynku aplikacji mobilnych agregujących promocje w obszarze konsumenckim (tj. BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony). Korzysta z nich średnio ponad 2,5 mln Polaków miesięcznie. „Promocja Roku” to jedna z czterech kategorii wyróżnionych w I edycji tego branżowego programu.
# Newsy handel
 reklama