I tak w tegorocznej edycji programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” Polacy wybrali Biedronkę, sieć Carrefour, Kaufland, Żabkę, Makro, Castoramę, Media Expert, Rossmanna i Pepco.
W kategorii „Promocja Roku” konsumenci w ponad 3 mln opinii wskazali, która sieć handlowa w ubiegłym roku organizowała najlepsze promocje w gazetkach, czyli najbardziej przypadające im do gustu. Brano pod uwagę najczęściej wykorzystywane rabaty i najatrakcyjniejsze okazje pod względem ceny, jakości produktu oraz innych potrzeb.
Sieć Rossmann zwyciężyła w kategorii Drogerie. – Cieszymy się, że proponowane przez nas promocje są uznawane przez klientów za korzystne. Zawsze zwracamy uwagę na atrakcyjność produktów i cen w naszych sklepach. Staramy się oferować promocje na artykuły z różnych kategorie, aby każdy konsument znalazł coś dla siebie – komentuje Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci Rossmann.