Beauty Week - startuje nowy projekt skierowany do gabinetów kosmetycznych
Beauty Week - startuje nowy projekt skierowany do gabinetów kosmetycznych

W odpowiedzi na rosnące trendy w branży beauty, oraz ograniczenia spowodowane przez pandemię, powstał Beauty Week - marka która ma zbliżyć do siebie gabinety kosmetyczne i nowych klientów.

Beauty Week to organizowane dwa razy w roku dwutygodniowe wydarzenie, w trakcie którego uczestnicy będą mogli skorzystać z wybranych usług kosmetycznych w obniżonych cenach – nawet 50% taniej.

- Obserwując i analizując rynek gabinetów kosmetycznych oraz to, co przyniósł nam rok 2020, postanowiliśmy stworzyć coś specjalnego. Unikatowe wydarzenie, które w atrakcyjnej i przystępnej formie połączy wyjątkowe miejsca beauty z nowymi klientami. Podstawą naszego pomysłu jest chęć sprawienia, aby doświadczanie relaksu i celebrowanie „chwili dla siebie” stało się bardziej dostępne i atrakcyjne cenowo dla konsumentów. Dzięki temu uczestnicy festiwalu będą mogli otworzyć się na nowe doznania, a gabinety oraz marki z branży kosmetycznej uzyskają nową, ciekawą przestrzeń do promocji swojej oferty i produktów – mówi Sandra Małecka, Pomysłodawczyni i Project Manager Beauty Week Polska.

Wydarzenie będzie miało formę hybrydową. Przez dwa tygodnie na specjalnym portalu www uczestnicy będą mieli możliwość zakupu pakietów zabiegowych w obniżonych cenach. Zakupione w postaci voucherów pakiety będą mogli następnie wykorzystać w wybranych salonach kosmetycznych i miejscach beauty biorących udział w festiwalu.

Nabór najlepszych i najciekawszych gabinetów, które wezmą udział w wydarzeniu będzie się odbywać dwutorowo. - Wybrane miejsca beauty otrzymają od nas zaproszenie do udziału w festiwalu, a dodatkowo udostępnimy na stronie www zakładkę “Zgłoś swój gabinet”. Zachęcamy więc właścicieli i managerów do wysyłania zgłoszeń – mówi Sandra Małecka.

W ramach działań promocyjnych marka Beauty Week Polska udostępni przestrzenie promocyjne online i offline tworząc atrakcyjne i ciekawe miejsce reklamowe dla sponsorów i partnerów wydarzenia. Ponadto kluczowi partnerzy otrzymają możliwość prowadzenie akcji dedykowanych i tworzenie autorskiego contentu czy samplingu produktów bezpośrednio wśród uczestników festiwalu.

- W obecnym czasie branża beauty będzie potrzebować nowych, atrakcyjnych form komunikacji z klientem – zarówno z perspektywy gabinetu, jak i marki produktowej. Beauty Week jest zaprojektowany tak, by biznesowo i marketingowo oferować szerokie możliwości promocyjne i trafiać w gusta segmentów docelowych, opartych głównie na kobietach. Pierwszy etap naszych działań biznesowych skupiony będzie wokół pozyskiwania partnerów wydarzenia oraz naboru gabinetów i miejsc beauty do premierowej edycji wydarzenia, która ma odbyć się na przełomie wiosny i lata 2021 roku – mówi Maciej Radziemski, Strategy Director agencji marketingowej LUCKYYOU, która jest co-founderem i partnerem biznesowym wydarzenia.

Nabór gabinetów i partnerów do zbliżającej się pierwszej edycji wydarzenia, mającej odbyć się na przełomie wiosny i lata 2021 już trwa. Wszystkie osoby zainteresowane współpracą zachęcamy do kontaktu poprzez stronę beautyweek.pl.

# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager