Agnieszka Tonn dyrektorem sprzedaży Drogerii Natura
Agnieszka Tonn dyrektorem sprzedaży Drogerii Natura

Do zespołu Natura sp. z o.o. dołączyła Agnieszka Tonn, liderka i menedżerka posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie operacyjne w zarządzaniu i organizacji sieci sprzedaży, a także optymalizacji procesów operacyjnych i wdrożenia projektów w sieci handlowej.

Objęła ona stanowisko dyrektora sprzedaży  i odpowiada za wzrost sprzedaży i wyniki sieci blisko 300 drogerii Natura w Polsce.

Przez ostatnie 18 lat Agnieszka Tonn była związana z Rossmann SDP Sp. z o.o., gdzie zajmowała m.in. stanowiska Kupca, Kierownika Regionalnego Sprzedaży, Kierownika ds. Projektów Operacyjnych, Kierownika Sprzedaży, Zastępcy Dyrektora ds. Sprzedaży.

Zarządzając siecią sprzedaży, odpowiadała za szereg projektów operacyjnych dotyczących m.in. organizacji nowych procesów sklepowych offline i online, rozwoju komunikacji centrali ze sklepami, szkoleń menedżerskich i rekrutacji, opracowania i wdrożenia projektu „Doradca Klienta” i standardów obsługi, wdrożenie programu lojalnościowego „Klub Rossmann” oraz przygotowanie wdrożeń akcji marketingowych.

„Swoje doświadczenie głównie chcę wykorzystać w rozwoju sprzedaży i customer experience w drogeriach. W planach mam również zwiększenie efektywności procesów operacyjnych poprzez wdrożenia rozwiazań z obszaru nowych technologii. Jest mi wyjątkowo bliska misja Natury przejawiająca się w trosce o zdrowie i środowisko naturalne. Natura od lat odnosi sukcesy na rynku ze swoimi naturalnymi markami pielegnacyjnymi, takimi jak Botanic, Natura Care w biodegradowalnych opakowaniach czy profesjonalnym makijażem Kobo Professional. Zamierzam mocno wspierać rozwój sprzedaży tego asortmentu. W moich założeniach bardzo mocno stawiam na rozwój kompetencji menedżerów i personelu drogerii oraz przyjazną atmosferę pracy. Z wielką radością, entuzjazmem oraz głową pełną pomysłów dołączam dzisiaj do zespołu Natury i rodziny Pelion” – mówi Agnieszka Tonn, dyrektor sprzedaży drogerii Natura.

Agnieszka Tonn jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła również szereg szkoleń, m.in. w obszarze efektywnego zarządzania projektami czy komunikacji w biznesie.

# Newsy handel
 reklama