Sephora wspiera II edycję FUN. TECH. FUTURE.
Sephora wspiera II edycję FUN. TECH. FUTURE.

Kupując uroczą lampkę pingwina lub kulę śnieżną z oferty świątecznej Sephora Collection, konsumenci wesprą realizację programu FUN. TECH. FUTURE. skierowanego do dziewcząt z domów dziecka wkraczających na rynek pracy. Oba produkty dostępne są już na sephora.pl oraz w perfumeriach Sephora w całej Polsce.

Cały dochód z ich sprzedaży Sephora przeznaczy na realizację II edycji programu organizowanego przez Fundację Olgi Kozierowskiej.

W ubiegłym roku Sephora przekazała cały dochód ze sprzedaży świątecznej charytatywnej lampki "sowa" na rzecz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i realizację nowego programu - FUN. TECH. FUTURE. Dzięki temu wsparciu oraz pomocy innych partnerów projektu, udało się aktywnie pomóc 165 podopiecznym z domów dziecka i pieczy zastępczych z całej Polski.

W tym roku Sephora zdecydowała się na przekazanie dochodu ze sprzedaży dwóch produktów z oferty świątecznej na wsparcie programu FUN.TECH.FUTURE.

- Po bardzo pozytywnym odzewie zeszłorocznej odsłony jesteśmy przekonani, że program realnie wspiera młode osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów – od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.

W ramach projektu dla 130 dziewcząt z domów dziecka Sephora zorganizowała specjalne Classes for Confidence - warsztaty z makijażu do pracy i na rozmowę o pracę. Dodatkowo 5 uzdolnionych beneficjentek programu przez dwa miesiące odbywało płatny staż w perfumerii, dzięki czemu zdobyły praktyczne doświadczenie w branży retail.

- Mamy nadzieję, że również w tym roku nasi klienci poczują magię świąt i wraz z nami, kupując jeden z produktów charytatywnych, wesprą realizację II edycji FUN. TECH. FUTURE - dodaje Dzięcielewska.

Lampka pingwin SEPHORA COLLECTION oraz kula śnieżna dostępne są we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów.

# Newsy handel
reklama