LCA 2022 - Proudly Supporting Women – Gosh Copenhagen

LCA 2022 - Proudly Supporting Women – Gosh Copenhagen

Biznes kosmetyczny bez kobiet nie miałby prawa bytu. To w zdecydowanej mierze płeć piękna jest odbiorcą kosmetyków.

Firmy kosmetyczne coraz lepiej rozumieją, że kobiety są nie tylko ich konsumentkami. Obie strony może łączyć specyficzny rodzaj więzi, o ile rozumie się zmieniający świat.

Kobiety są partnerkami biznesu kosmetycznego w świecie piękna. Potrafią coraz lepiej definiować swoje potrzeby, wiarygodnie oceniać produkty, podsuwać świeże pomysły. Szczególnie teraz, w epoce zdominowanej przez media cyfrowe, bezpośredni dialog nabiera nowego znaczenia.

Jednak ten dialog i wzajemne wsparcie bazują na czymś więcej niż rozmowa o kosmetykach. Współczesne kobiety redefiniują piękno. Nie chcą już być zdominowane przekazami o „must have”, idealnej urodzie, perfekcyjnej figurze. To właśnie społeczna presja sprawia, że sektor kosmetyczny coraz mocniej stawia na inkluzywność, odchodzi od kultu piękna czy młodości. Gosh Copenhagen tak postrzegał kobiety na długo nim stało się to modne.

Wartości wpisane w DNA

Być może odpowiedź, dlaczego marka w kwestii wspierania kobiet od zawsze była progresywna i stawiała na bliskie, zaangażowane relacje, kryje się w jej pochodzeniu. Skandynawia jest jednym z liderów we wspieraniu kobiet i budowaniu kobiecej siły. Pochodząca z Danii marka kosmetyczna Gosh Copenhagen zaczynała jako firma farmaceutyczna i do dziś czerpie z tego dziedzictwa, stawiając na najwyższą jakość, czystość i pielęgnacyjny charakter swoich kosmetyków.

Gosh Copenhagen to okrzyk zachwytu nad pięknem, osobowością i oryginalnością. W przekazach marki nigdy nie było czuć presji na idealizm. Nie było kampanii, które mogłyby wywoływać w kobietach wstyd, rozbudzać kompleksy, sprawiać, że poczucie wartości spada niebezpiecznie. Dominowała zawsze pozytywna afirmacja. Kobiecość może mieć tysiące wcieleń. To ten stan, kiedy każda kobieta czuje się naprawdę sobą. To pozytywne emocje, a nie wbijanie w poczucie winy, że nie jest się dość doskonałym. Kosmetyki tej marki są sojusznikiem kobiecego piękna, ale to ONA jest najważniejsza i jej wybory się liczą. Takie podejście sprawiło, że marka od lat cieszy się zaufaniem i sympatią konsumentek. Wysoka jakość produktów to także ukłon w stronę klientek, by nie zawieść ich oczekiwań oraz zwyczajnie ułatwiać i ubarwiać życie.

Na dobre i na złe

Gosh udowadnia również, że jest z kobietami na dobre i złe. Bo relacje nie kończą się przecież na zakupie kolejnej mascary czy podkładu. „Kobiety mają moc” to jedna z głośniejszych kampanii z końca 2021 roku. Jej celem było pokazanie kobietom, że nie są zdane tylko na siebie, że mogą liczyć na pomoc i wsparcie, także wtedy, kiedy znajdą się na życiowym zakręcie. Akcja „Kobiety mają moc”, połączona z działaniami influencerek, z jednej strony miała pomóc kobietom uwierzyć w siebie i namówić je do odważnego wyróżniania się. Marka Gosh podnosi na duchu, wspiera, akceptuje, popiera body positivity i age positivity.  Drugim jej filarem była pomoc i nagroda dla instytucji oddanych sprawom kobiet. Wszystkie zgłoszone instytucje zostały uhonorowane przez markę w równym stopniu. Nagrodzone instytucje to: CENTRUM PRAW KOBIET, FEDERACJA STOWARZYSZEŃ „AMAZONKI”, INSTYTUT MATKI I DZIECKA, FUNDACJA PIĘKNIEJSZE ŻYCIE.

Komentarz Jury:

Doceniamy takie podejście. Bardzo szanujemy, że wsparcie dla kobiet nie zaczyn się i nie kończy na jednej akcji, ale wpisane jest w DNA marki. Jest czymś autentycznym, a nie PR-ową wydmuszką. Wierzymy, że nasza nagroda będzie inspiracją dla kolejnych działań na rzecz kobiet. Podejmowania kolejnych ważnych kampanii, ciekawych kooperacji, zmieniających świat na lepsze inicjatyw.

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi