LCA 2021: Bestselleres Creator - Eveline Cosmetics
LCA 2021: Bestselleres Creator - Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics to polski producent kosmetyków, którego produkty cieszą się wysoką popularnością w kraju i za granicą. Firma obecna jest na ponad 70 rynkach całego świata. Jest największą polską marką eksportową, co udowadnia, że potrafi precyzyjnie trafiać w różne potrzeby konsumentów i sprawnie prowadzić globalną sprzedaż.

Firma obecna jest niemal we wszystkich kategoriach kosmetycznych, w wielu z nich od lat w czołówce

Według analiz Nielsen Eveline Cosmetics jest marką makijażową nr 1 w Polsce. W portfolio, w kategorii MAKEUP, znajdują się nie tylko kosmetyki do całego makijażu (twarz, oczy, usta), ale też akcesoria - gąbki do aplikacji podkładów. Produkty cieszą się fantastycznymi opiniami konsumentek, często uznawane są za lepszej jakości niż te z tzw. „wyższej półki”.  - Przez wiele lat marka Eveline Cosmetics kojarzyła się paniom głównie z pielęgnacją twarzy, ciała czy paznokci. Dzięki ogromnej pracy, stworzyliśmy dużą ofertę kosmetyków do makijażu, które są opracowywane i produkowane z dużą dbałością o każdy szczegół – od ich wysokiej jakości, po praktyczne i wpadające w oko opakowania. Dzięki temu Polki chętnie wybierają nasze propozycje z drogeryjnych półek. Kosmetyki podbiły również serca internetowych twórców, którzy często przedstawiają i polecają nasze produkty w swoich materiałach – mówi Dana Dominowska, PR Manager marki.
Pozytywne rekomendacje i zaufanie do marki dla firmy jest najlepszą motywacją do pracy nad kolejnymi nowościami, których na pewno w kolejnych miesiącach nie zabraknie.

Przez lata Eveline Cosmetics wyrobiła sobie markę ekspercką w kategorii kosmetyków antycellulitowych i ujędrniających. Kosmetyki z serii Slim Extreme są najczęściej kupowanymi produktami w tej kategorii w Polsce (Eveline za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska Z Dyskontami, sprzedaż ilościowa w okresie IX 2019-VIII 2020 w kategorii: Kosmetyki antycellulitowe i ujędrniające)

Supermocną pozycję firma ma także w kategorii odżywek do paznokci. Eveline Cosmetics jest marką nr 1 w tej kategorii w badaniach Nielsena za okres wrzesień 2019 - sierpień 2020.

Kosmetyki Eveline Cosmetics są w czołówce marek chętnie wybieranych przez Polki w kategorii pielęgnacji twarzy. Firma oferuje wiele linii produktowych, dopasowanych do potrzeb skóry w różnym wieku i rozmaitych typów cery. Twórcy uważnie śledzą trendy – składnikowe, technologiczne, społeczne - oferując produkty, które cieszą się wysokim zainteresowaniem klientek i mają bardzo dobrą rotację na drogeryjnych półkach.

Kosmetyki wolne od okrucieństwa

Wyniki sprzedażowe to jedno. Dla marki ważne są również etyczne kwestie, tak istotne z perspektywy współczesnych konsumentów. Eveline Cosmetics została pozytywnie zweryfikowana przez Stowarzyszenie KOSMETYKI BEZ OKRUCIEŃSTWA. Znalazła się tym samym gronie firm, które etycznie i humanitarnie podchodzą do produkcji kosmetyków. Firma została dokładnie zweryfikowana przez to stowarzyszenie, które po wielu miesiącach kontroli potwierdziło, że Eveline Cosmetics nie ma jakichkolwiek powiązań z testami na zwierzętach na całym świecie. Od wielu lat w Unii Europejskiej jest zakaz testowania kosmetyków na zwierzętach, nie można zlecać testów innym firmom, ale już np. producent dostarczający jeden ze składników kosmetyku może w różny sposób wpierać testy na zwierzętach. Firma Eveline Cosmetics stawia sprawę jasno i ma na to rzeczowe dowody, że jest całkowicie wolna od powiązań z testowaniem na zwierzętach.

Aktywności online

Popularność brandu wynika na pewno z wieloletniej obecności na rynku i wysokiej rozpoznawalności wśród konsumentów. Jednak współcześnie siłę popularności buduje się w internecie. Eveline Cosmetics prowadzi bardzo zaangażowane social media i chętnie współpracuje z wiodącymi influencerami. Kosmetyki tej marki są również często promowane przez samych konsumentów na ich kontach w mediach społecznościowych. Firma jest wysoko w czołówce rankingu medialności marek (nr 2), mierzonym na podstawie impactu, indeksu sentymentu i siły marki.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Eveline Cosmetics (@evelinecosmetics)


Marka nieustannie rozwija się, jest świadoma zmieniających się trendów i zmieniającego się świata. Jej aktywności online są najlepszym sposobem, by być blisko młodych konsumentów i nieustannie docierać do kolejnych grup odbiorców. Konsumenci doceniają, że kosmetyki Eveline Cosmetics to wysoka jakość w racjonalnej cenie. Takie pozycjonowanie zawsze się sprawdza – także w kryzysowych momentach, kiedy klienci stają się uważniejsi w wydatkach. Wypracowana rozpoznawalność marki plus nieustanne aktywności marketingowe, także coraz intensywniejsze i różnorodne w onlinie, sprawiają, że kosmetyki cieszą się wysoką rynkową popularnością. Bez dialogu z konsumentami trudno dziś byłoby tworzyć bestsellery;-)

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager