MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Nowa marka Quiskin na nowo definiuje demakijaż – wywiad z Marcinem Małyszem i Dariuszem Ozgą
Nowa marka Quiskin na nowo definiuje demakijaż – wywiad z Marcinem Małyszem i Dariuszem Ozgą

Nowe marki wciąż powstają na rynku. Z jednej strony klientki poszukują coraz to nowszych kosmetyków, z drugiej – technologie idą mocno do przodu wyznaczając zupełnie nowe trendy, a czasami nawet nieobecne do tej pory kategorie kosmetyków.

Taką właśnie kategorią są rękawice do demakijażu.

Skąd pomysł na markę Quiskin?
Marcin Małysz: Powstanie marki Quiskin ma bezpośredni związek z  wieloma wątkami które miały miejsce na przestrzeni kilkunastu lat wstecz. Już na początku 2000 roku pojawił się w Europie temat technologii mikro włókien, znajdujących zastosowanie w różnych dziedzinach życia także w kosmetologii.

Dariusz Ozga: Właśnie wtedy owa technologia jako nowość powodowała spore zainteresowanie wśród klientów. Jedną z dziedzin objętą owym zainteresowaniem klientów była kosmetologia. Wiele osób poszukiwało skutecznego produktu do demakijażu dzięki któremu będzie możliwe wyeliminowanie wszelkiego rodzaju składników chemicznych, które często podrażniają skórę. W odpowiedzi na to na rynku pojawiły się pierwsze produkty produkowane w Szwajcarii i Niemczech próbujące podołać temu zadaniu. Osobiście się z nimi zetknąłem i próbowałem rozwinąć dystrybucję w Polsce – niestety, okazało się, że tamte produkty nie były  technicznie do końca doskonałe, a ograniczenia dystrybucyjne spowodowały, że projekt wdrażania i dystrybucji musiał zostać zawieszony. Na szczęście do czasu.

MM: Po latach spotkaliśmy się i przypadkowo wspominając dawne czasy i nasze wspólne historie biznesowe, podczas jednej z rozmów doszliśmy do wniosku, że przy obecnym zaawansowaniu technologicznym warto byłoby powrócić do projektu i postanowiliśmy rozwijać go ponownie. Moje prawie dwudziestoletnie doświadczenie w branży i znajomość technologii w połączeniu z wiedzą Darka pozwoliło nam wspólnie ponownie rozpocząć badania i testy w poszukiwaniu idealnego produktu. W 2016 roku owe badania i próby zakończyły się sukcesem i w końcu udało się osiągnąć zamierzone efekty. Dzięki powstaniu zaawansowanego technologicznie QUI – włókna opartego na bazie naturalnych składników i ultra-nano technologii udało się stworzyć w pełni profesjonalny produkt do demakijażu –  Quiskin, wykorzystujący tylko naturalne bogactwo jakim jest woda.

Czym wyróżniać ma się na rynku? Na rynku są przecież produkty konkurencyjnej marki...
MM: Przede wszystkim bardzo wysoką jakością i skutecznością w działaniu. Jakość i skuteczność działania w dzisiejszych czasach to podstawa. Jestem przekonany, że jeżeli spełnimy te dwa warunki, to klienci sami będą wybierać nasz produkt i nie będzie potrzeby przekonywać ich do tego.
 

Gdzie konsumentki znajdą produkty Quiskin?
DO: W Polsce głównie w rynku tradycyjnym. Jesteśmy obecni w sieciach takich jak Kosmyk, Vica, Sekret Urody Open, Sekret Urody IRTT oraz w wielu drogeriach franczyzowych i cały czas baza naszych odbiorców rośnie, tym samym umożliwiając klientom coraz większy dostęp do naszego produktu. Produkt możliwy jest również do nabycia za pomocą naszego sklepu internetowego www.shop.quiskin.com. W dzisiejszych czasach jest rzeczą naturalną, że produkt musi być obecny w  rynku e-commerce.

Jakie nowości zadebiutują niebawem w marce?
DO: Niestety nie możemy zdradzać takich szczegółów. W tym momencie jednocześnie pracujemy nad trzema kolejnymi indeksami. Mogę tylko powiedzieć, że będą one tak samo innowacyjne jak produkt do demakijażu. Dlatego też jest potrzebne sporo czasu, aby uzyskać zamierzony efekt końcowy, stąd prosimy wszystkich naszych klientów o cierpliwość…:-)

Czy znajomość rynku kosmetycznego pomogła w znalezieniu swojej niszy na nim?
MM: Oczywiście, że tak. Zawsze pomaga. Uważam nas za specjalistów, którzy przy okazji robią to, co kochają. To właśnie ekscytacja produktem i pasja tworzenia są motorem napędowym naszej marki.

Jak przekonać konsumentki do zmiany swoich przyzwyczajeń demakijażowych?
MM: To najtrudniejszy element całej układanki. Quiskin dostarcza nową jakość życia i funkcjonowania dla kobiet a to właśnie one decydują o swoich przyzwyczajeniach, które czasem trudno jest zmienić. Na szczęście każda z konsumentek, która kupiła nasz produkt nie chce słyszeć o powrocie do tradycyjnych metod demakijażu, które – nazwijmy to po imieniu - naszym zdaniem są nieskuteczne. To tak jak z każdym dobrem luksusowym – łatwo jest się do nich przyzwyczaić...: -) Nawet jeżeli na początku pojawiają się różnego rodzaju wątpliwości, to po ich użyciu już nigdy nie chcemy się cofać do punktu wyjścia.

Jakie marzenia Wam przyświecają?
MM: Moim marzeniem jest widzieć uśmiechnięte twarze milionów kobiet, które odnalazły nową jakość życia dzięki Quiskin. I pomimo że może brzmi to szablonowo, to wierzę w naszą misję.

DO: Marzenia w kwestii wizji rozwoju marki to spowodować, aby klienci wybierając markę Quiskin, wiedzieli że jest to produkt o najwyższej jakości i skuteczności działania tzw. produkt „prawdziwy”. Wówczas, pewne czynności życiowe posiadaczy naszej marki staną się o wiele łatwiejsze…:-)

„Wierzymy, że chociaż nasze produkty nie zmienią świata, to piękno kobiecej skóry już tak”

- Dariusz Ozga i Marcin Małysz – twórcy marki Quiskin.

# Wywiady i opinie
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!