MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Nas się albo kocha, albo... nie zna - Elżbieta Karwik i Aleksandra Lemmle opowiadają o pomyśle na Be The Sky Girl
Nas się albo kocha, albo... nie zna - Elżbieta Karwik i Aleksandra Lemmle opowiadają o pomyśle na Be The Sky Girl

Kochają agenta Jamesa, emanują pozytywną energią i przekonują, że prawdziwa Sky Girl nie boi się sięgać naprawdę wysoko. Rozmawiamy z Elżbietą Karwik i Aleksandrą Lemmle, właścicielkami marki Be The Sky Girl.

Kim jest dziewczyna Be The Sky Girl?

SKY GIRL może być każdą z nas... To dziewczyna, która wie, czego chce, i ma odwagę, by po to sięgać. Ma marzenia i plan ich realizacji. Jest niezależna i sama podejmuje swoje decyzje, a zarazem ma umysł i serce otwarte na innych. Emanuje energią, pasją i mocą sprawczą, co czyni ją piękną i seksowną - tak po prostu. SKY GIRL jest kobieca, delikatna i wrażliwa, a zarazem silna i decyzyjna.

Taką SKY GIRL możemy spotkać na swojej drodze bardzo często, bo jest ich mnóstwo, tylko nie wiedzą, że mogą być inspiracją dla innych. Swoją postawą i działaniem dają energię, pokazują, że można – są zwykłe i niezwykłe zarazem! Łączą różne role w swoim życiu, ale nigdy nie zapominają, że przede wszystkim są kobietami!

SKY GIRL nie jest idealna, ale... idealnie sobie z tym radzi.

Co konsumentki polubiły i doceniły w Waszej marce?

O to trzeba by pewnie zapytać konsumentki, ale często pół żartem, pół serio mówimy, że nas się albo kocha albo nie zna... Dokładnie tak samo jest z marką, którą tworzymy. Kiedy ktoś raz spróbuje kosmetyków Be The Sky Girl, pokocha je za jakość, za działanie, za ciekawe rozwiązania, za mnóstwo składników aktywnych, za zwariowane nazwy produktów, za design, po prostu za całokształt.

Poza tym, a może przede wszystkim wierzymy, że nasze Sky Girls, które codziennie stosują nasze kosmetyki po przebudzeniu i przed snem, pokochały nasze produkty za przesłanie, które chcemy przekazywać kobietom, żeby nie bały się latać wysoko.

Same również jesteśmy konsumentkami, które podejmując decyzje zakupowe stawiają na wysoką jakość oraz skuteczność. Chciałyśmy stworzyć takie kosmetyki, których z chęcią będziemy używać same i będziemy mogły bez wahania polecić przyjaciółce. Udało się!

W ostatnim czasie rynek jest coraz bardziej otwarty na autorskie, młode marki. Z czego Waszym zdaniem to wynika?

Przede wszystkim wynika to z potrzeby zmian, które cały czas się dzieją w kosmetycznym świecie. Młode, autorskie marki, które pojawiają się na rynku w dużej większości są brandami eko lub natural. Wystarczy spojrzeć co dzieje się z dużymi markami kosmetycznymi, wprowadzają do swojej oferty serie kosmetyków z dobrym naturalnym składem, aby nadążać za trendami.

Otwarcie rynku na nowe wynika z preferencji oraz codziennych wyborów dokonywanych przez konsumentów. W dobie łatwego dostępu do internetu i mediów społecznościowych, które stały się istotnym elementem naszego życia dużo łatwiej dotrzeć do nowości.

Poza tym konsumenci już wcale nie chcą używać tego co wszyscy, stawiają na oryginalność, wolą kupić sukienkę u młodego projektanta niż w "sieciówce", podobnie jest z kosmetykami.

Co jest dla Was ważne w tworzeniu kosmetyków?

Na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość. Wszystkie nasze formuły są przemyślane i dokładnie przebadane, ale również przetestowane na nas, na przyjaciołach, na bliskich. Musimy mieć 100% pewności, że to działa! Poza tym tworząc kosmetyki Be The Sky Girl stawiałyśmy na to, aby były skuteczne, a przy tym bardzo wielozadaniowe.

Nie zależało nam na tym, aby wyprodukować kilkanaście linii zróżnicowanych pod kątem rodzaju cery. Ważniejsze było to, żeby nasze formuły były wielofunkcyjne, ale nie dlatego, że tak je nazwiemy... faktycznie muszą zawierać składniki aktywne, które będą odpowiednio pielęgnowały każdy rodzaj cery.

Najlepszym przykładem takiego produktu jest nasz krem liftingująco- rozświetlający Agent White, James White, który stanowi bombę antyoksydantów i składników niezbędnych zarówno do pielęgnacji cery suchej, mieszanej, a nawet tłustej. Starałyśmy się również, tworząc nasze produkty, obalić jeden z naszych ulubionych pielęgnacyjnych mitów- 30+, 40+, 50+... Nasze kosmetyki nie “zwracają uwagi” na wiek: córka może je "podbierać" mamie i na odwrót.

Macie swojego ulubieńca z portfolio BTSG?

Pytanie o to, który produkt jest naszym ulubieńcem, to jak pytanie matki o to, które dziecko bardziej kocha...:-) Każdy z naszych kosmetyków jest na swój sposób wyjątkowy, a poza tym są tak różne, że trudno byłoby nam wybrać jeden.

Kochamy Agenta Jamesa White, bo jemu nie można się oprzeć... Kto stosował ten zrozumie, ale poza tym każda z nas ma wśród naszych produktów swojego ulubieńca, który idealnie zaspokaja potrzeby naszych bardzo różnych typów cery.

(Ela) Ja uwielbiam Easy Going – emulsję do demakijażu za jej skuteczność i delikatność zarazem. Zawsze powtarzam naszym Sky Girls, że to podstawa pięknej i zdrowej cery. Bez dobrego demakijażu nawet najlepszy krem nie będzie działał.

(Ola) Moimi faworytami są sera KEEP. Mam wrażliwą a za razem problematyczną cerę i w zależności od potrzeby mogę stosować je zamiennie. KEEP CALM na noc łagodzi podrażnienia, KEEP PURE gdy pojawiają się niedoskonałości, a na co dzień pod makijaż KEEP LIFT – po 40 to już must have!

Czy czujecie się firmą „born-global”?

Naszym marzeniem i myślą, która nam przyświecała, kiedy tworzyłyśmy Be The Sky Girl było- "born in Poland flying worldwide". Póki co rozwijamy sprzedaż w Polsce, ale kto wie co jeszcze przyniesie ten rok... Podczas targów Cosmoprof w Bolonii odbyłyśmy mnóstwo inspirujących i obiecujących rozmów. Poza tym dostępność naszych produktów na lotniskach w sieci drogerii Aelia Duty Free sprawia, że naszych kosmetyków już teraz używają Sky Girls w różnych strefach czasowych.

Powodzenia Dziewczyny!

Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

# Wywiady i opinie
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Elfa Pharm Polska - Specjalista ds. marketingu internetowego i social media Oferta pracy: Technolog Kosmetyków Naturalnych Oferta pracy: Key Account Manager Oferta pracy: NATURATIV Szef Sprzedaży i Rozwoju Rynku - Polska Oferta pracy: Technolog - MPS Koszalin Oferta pracy: Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Barwa - Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Partner of Promotion - Specjalista ds. PR Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!