MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Be The Sky Girl: trendy się miksują, kosmetyczna monogamia jest nudna
Be The Sky Girl: trendy się miksują, kosmetyczna monogamia jest nudna

Ela Karwik i Ola Lemmle, twórczynie i właścicielki marki Be The Sky Girl

Świadomość trendów jest ważna, ale nie należy za nimi ślepo podążać. Marka nie może być linią kosmetyków stworzonych zgodnie z takim czy innym trendem. Za marką powinna stać idea, przekaz, a cała komunikacja produktów powinna być ukierunkowana na przekazanie jej konsumentom.

Be The Sky Girl ze swoimi naturalnymi składnikami aktywnymi, superprzyjemnymi formułami i zniewalającymi zapachami łączy w sobie trend nature oraz hygge. Wszystkie nasze kosmetyki tworzymy z myślą, aby naszym Sky Girls było przyjemnie je stosować. Nasze nawilżające musy do ciała to nie tylko skuteczna pielęgnacja ciała, ale również aromatyczna uczta da zmysłów, tak samo nasze serum do olejowania włosów Oil My God oraz peeling cukrowy Pina Colada.

Hygge kojarzy nam się z radością, szczęściem, przyjemnością i relaksem i te skojarzenia chcemy wywoływać u naszych klientek. Chcemy też udowodnić, że kosmetyki naturalne mogą być nie tylko seksowne, ale i skuteczne.

Dlatego oprócz produktów do pielęgnacji ciała, stworzyłyśmy całą linię produktów do twarzy na bazie skoncentrowanych składników, wśród których znajdują się silne antyoksydanty i adaptogeny. Naturalność to dla nas również nowoczesność i poszukiwanie najlepszych składników roślinnych z różnych stron świata, aby zamknąć je w kremach, serach i innych kosmetykach, które tworzymy dla naszych Sky Girls. Młodszych i starszych, bo kosmetyki naturalne nie zwracają uwagi na metrykę.

Wiek to stan umysłu, a nasze kosmetyki są tak zaprojektowane, że córka może podkradać je mamie i na odwrót.

Jednoczesnie: nasze produkty idealnie wpisują się w trend kosmetyków w poręcznych i wygodnych opakowaniach, które łatwo zmieścić w walizce, a nawet bagażu podręcznym. To byłby interesujący trend: kosmetyki naturalne których nie trzeba przekładać ani przelewać, aby móc zabrać ze sobą gdziekolwiek chcemy. Czy będzie to nowy trend? Coraz więcej nadziei na taki scenariusz daje nam to, jak nasze produkty radzą sobie w drogeriach Aelia na polskich lotniskach.

Poza tym – to takie nasze marzenie i myśl, która przyświecała tworzeniu marki – born in Poland, flying worldwide….

Według nas mnóstwo światowych trendów sprawdziło się i dobrze funkcjonuje na naszym rodzimym rynku. Przykład? Po pierwsze trend pielęgnacji koreańskiej i rozwiązań stosowanych przez Azjatki. Po drugie: kosmetyki hypoalergiczne, gdyż mamy coraz więcej alergików (jednak – co chcemy podkreślić – obserwując rynek, widzimy w temacie hypoalergiczności sporo nadużyć). Nadal olbrzymim zainteresowaniem cieszą się kosmetyki naturalne, choć wydaje nam się, że trend ten ewoluuje, akcentując nie tylko naturalność, ale i siłę skoncentrowanych składników, które w widoczny sposób poprawiają jakość i wygląd skóry. Konsumentki są bowiem coraz bardziej wymagające, coraz większą uwagę zwracają na konsystencję, wielowymiarowe działanie i komfort stosowania każdego produktu.

Najpiękniejsze w tym wszystkim jest jednak to, że konsumenci wcale nie muszą się decydować na jeden trend, mogą je miksować i używać zamiennie, np. większość naszych produktów może być stosowana w azjatyckich rytuałach pielęgnacyjnych. Od dawna uważamy, że monogamia (kosmetyczna) nie jest jedynym rozwiązaniem.

Wydaje nam się, że świadomość trendów obowiązujących w kosmetyce jest ważna, ale nie należy za nimi ślepo podążać. Marka nie może być zbiorem kosmetyków stworzonych zgodnie z takim czy innym trendem.

Za marką powinna stać za nią idea, a cała komunikacja ma być ukierunkowana na przekazanie jej konsumentom. My zdecydowałyśmy się na stworzenie naszej społeczności Sky Girls, kobiet, które wiedzą czego chcą od życia i nie boją się po to sięgać.

Dla kobiet, które są odważne, silne, mają serce otwarte na świat i ludzi, a przy tym są kobiece i seksowne. Takie kobiety spotykamy każdego dnia, to nasze koleżanki z pracy, przyjaciółki, takimi kobietami same jesteśmy na co dzień. Nie ma bowiem mowy o autentyczności marki – szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki naturalne – jeśli jej producenci nie są autentyczni.

Uważamy, że mimo iż rynek coraz bardziej się nasyca, miejsca w dalszym ciągu wystarczy dla wszystkich. Trzeba się tylko wyróżnić i spójnie komunikować wartości.

# Wywiady i opinie
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!