Be The Sky Girl: trendy się miksują, kosmetyczna monogamia jest nudna

Be The Sky Girl: trendy się miksują, kosmetyczna monogamia jest nudna

Ela Karwik i Ola Lemmle, twórczynie i właścicielki marki Be The Sky Girl

Świadomość trendów jest ważna, ale nie należy za nimi ślepo podążać. Marka nie może być linią kosmetyków stworzonych zgodnie z takim czy innym trendem. Za marką powinna stać idea, przekaz, a cała komunikacja produktów powinna być ukierunkowana na przekazanie jej konsumentom.

Be The Sky Girl ze swoimi naturalnymi składnikami aktywnymi, superprzyjemnymi formułami i zniewalającymi zapachami łączy w sobie trend nature oraz hygge. Wszystkie nasze kosmetyki tworzymy z myślą, aby naszym Sky Girls było przyjemnie je stosować. Nasze nawilżające musy do ciała to nie tylko skuteczna pielęgnacja ciała, ale również aromatyczna uczta da zmysłów, tak samo nasze serum do olejowania włosów Oil My God oraz peeling cukrowy Pina Colada.

Hygge kojarzy nam się z radością, szczęściem, przyjemnością i relaksem i te skojarzenia chcemy wywoływać u naszych klientek. Chcemy też udowodnić, że kosmetyki naturalne mogą być nie tylko seksowne, ale i skuteczne.

Dlatego oprócz produktów do pielęgnacji ciała, stworzyłyśmy całą linię produktów do twarzy na bazie skoncentrowanych składników, wśród których znajdują się silne antyoksydanty i adaptogeny. Naturalność to dla nas również nowoczesność i poszukiwanie najlepszych składników roślinnych z różnych stron świata, aby zamknąć je w kremach, serach i innych kosmetykach, które tworzymy dla naszych Sky Girls. Młodszych i starszych, bo kosmetyki naturalne nie zwracają uwagi na metrykę.

Wiek to stan umysłu, a nasze kosmetyki są tak zaprojektowane, że córka może podkradać je mamie i na odwrót.

Jednoczesnie: nasze produkty idealnie wpisują się w trend kosmetyków w poręcznych i wygodnych opakowaniach, które łatwo zmieścić w walizce, a nawet bagażu podręcznym. To byłby interesujący trend: kosmetyki naturalne których nie trzeba przekładać ani przelewać, aby móc zabrać ze sobą gdziekolwiek chcemy. Czy będzie to nowy trend? Coraz więcej nadziei na taki scenariusz daje nam to, jak nasze produkty radzą sobie w drogeriach Aelia na polskich lotniskach.

Poza tym – to takie nasze marzenie i myśl, która przyświecała tworzeniu marki – born in Poland, flying worldwide….

Według nas mnóstwo światowych trendów sprawdziło się i dobrze funkcjonuje na naszym rodzimym rynku. Przykład? Po pierwsze trend pielęgnacji koreańskiej i rozwiązań stosowanych przez Azjatki. Po drugie: kosmetyki hypoalergiczne, gdyż mamy coraz więcej alergików (jednak – co chcemy podkreślić – obserwując rynek, widzimy w temacie hypoalergiczności sporo nadużyć). Nadal olbrzymim zainteresowaniem cieszą się kosmetyki naturalne, choć wydaje nam się, że trend ten ewoluuje, akcentując nie tylko naturalność, ale i siłę skoncentrowanych składników, które w widoczny sposób poprawiają jakość i wygląd skóry. Konsumentki są bowiem coraz bardziej wymagające, coraz większą uwagę zwracają na konsystencję, wielowymiarowe działanie i komfort stosowania każdego produktu.

Najpiękniejsze w tym wszystkim jest jednak to, że konsumenci wcale nie muszą się decydować na jeden trend, mogą je miksować i używać zamiennie, np. większość naszych produktów może być stosowana w azjatyckich rytuałach pielęgnacyjnych. Od dawna uważamy, że monogamia (kosmetyczna) nie jest jedynym rozwiązaniem.

Wydaje nam się, że świadomość trendów obowiązujących w kosmetyce jest ważna, ale nie należy za nimi ślepo podążać. Marka nie może być zbiorem kosmetyków stworzonych zgodnie z takim czy innym trendem.

Za marką powinna stać za nią idea, a cała komunikacja ma być ukierunkowana na przekazanie jej konsumentom. My zdecydowałyśmy się na stworzenie naszej społeczności Sky Girls, kobiet, które wiedzą czego chcą od życia i nie boją się po to sięgać.

Dla kobiet, które są odważne, silne, mają serce otwarte na świat i ludzi, a przy tym są kobiece i seksowne. Takie kobiety spotykamy każdego dnia, to nasze koleżanki z pracy, przyjaciółki, takimi kobietami same jesteśmy na co dzień. Nie ma bowiem mowy o autentyczności marki – szczególnie jeśli chodzi o kosmetyki naturalne – jeśli jej producenci nie są autentyczni.

Uważamy, że mimo iż rynek coraz bardziej się nasyca, miejsca w dalszym ciągu wystarczy dla wszystkich. Trzeba się tylko wyróżnić i spójnie komunikować wartości.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi