MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Ruszyła kolejna edycja Podwórka Talentów Nivea - Filip Chajzer ambasadorem akcji
Ruszyła kolejna edycja Podwórka Talentów Nivea - Filip Chajzer ambasadorem akcji

Podwórko Talentów NIVEA to jedna z największych akcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. 13 marca, w restauracji „Warszawski Sen”, odbyła się konferencja prasowa inaugurująca tegoroczną edycję.

Podczas spotkania przedstawiono nowego ambasadora akcji – Filipa Chajzera oraz zaprezentowano najnowsze wyniki badań „Polskie place zabaw”, przeprowadzonych przez  Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA. Wyniki badań skomentowała znana psycholog dziecięca – dr Aleksandra Piotrowska.

Celem akcji Podwórko Talentów NIVEA jest budowa miejsc, które pomogą dzieciom odkrywać ich pasje, zainteresowania i rozwijać drzemiące w nich talenty. Im wcześniej dziecko znajdzie coś, w czym jest dobre, tym lepiej. Projekt będzie promował Filip Chajzer, dziennikarz znany ze spontanicznie organizowanych i angażujących mnóstwo osób akcji społecznych, których celem jest szybka i konkretna pomoc. Do tej roli pasuje więc wyjątkowo wiarygodnie, co podkreślała dyrektor marketingu NIVEA - Małgorzata Sieczkowska.

Swój talent odkryłem już jako dziecko. Okazało się, że to umiejętność rozmawiania z ludźmi. Sprawia mi to dużo przyjemności i jestem w tym dobry, dlatego teraz realizuję się jako dziennikarz, a każdy dzień pracy daje mi wiele radości. To bardzo ważne, żeby ten talent znaleźć jak najwcześniej. Podwórko Talentów NIVEA jest zaprojektowane w taki sposób, że pomaga odkrywać talenty naukowe, sportowe i artystyczne. Dzięki temu, dzieci mogą wcześnie zacząć je rozwijać i pielęgnować, a co za tym idzie, w przyszłości, czerpać przyjemność ze swojej pracy, podobnie jak ja!

– mówi Filip Chajzer.

W trakcie spotkania zostały również zaprezentowane wyniki, przeprowadzonych przez Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA, badań na temat spędzania czasu wolnego przez dzieci. Badania wykazały, że należy zachęcać dzieci do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu – infrastruktura służąca ich rozwojowi jest niewystarczająca. Przestrzeń tą wypełnia NIVEA dzięki akcji Podwórko Talentów. Wyniki skomentowała obecna na spotkaniu psycholog dziecięca dr Aleksandra Piotrowska z Uniwersytetu Warszawskiego.

To nie jest tak, że współczesne dzieci nie chcą bawić się na placach zabaw. Musimy pamiętać, że zwykła piaskownica, czy huśtawka nie są dla nich interesujące. Musimy dać dzieciom coś, co wzbudzi ich wewnętrzną ciekawość, co da im możliwość odkrywania świata i, co bardzo ważne, będzie uczyć poprzez zabawę. Takie rozwiązanie proponuje nam Podwórko Talentów NIVEA. Dzieci mogą rozbudzać swoją kreatywność, uczyć się jednocześnie fajnie spędzając czas. To miejsce wyjątkowe na tle innych placów zabaw

– mówi dr Aleksandra Piotrowska.

Podwórko Talentów NIVEA to akcja, która cieszy się ogromną popularnością. W tym roku organizowana jest już druga edycja konkursu. O tym, jak wielkim sukcesem okazała się zeszłoroczna edycja świadczą uśmiechy na twarzach, obecnych na wtorkowej konferencji dzieci ze szkoły podstawowej w Uwielinach, które w zeszłym roku zdobyły wymarzone Podwórko Talentów. Dzisiaj, dzieci mają własną telewizję internetową, a na Podwórku odkrywają swoje pasje.

Podwórko Talentów NIVEA to ogromny sukces! Tegoroczna edycja zapowiada jeszcze więcej pozytywnych emocji. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie podziału na trzy koszyki – ze względu na wielkość miejscowości. To rozwiązanie sprawi, że nasz konkurs trafi do jeszcze większej liczby odbiorców i każdy będzie miał równe szanse na wygranie wymarzonego Podwórka Talentów

– podkreśla Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.

Poza wprowadzeniem podziału na trzy koszyki, nowością są także dwie ścieżki – podstawowa, w której należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.podworko.nivea.pl oraz jurorska, gdzie do formularza dołączyć należy prezentację lub film prezentujący talenty dzieci, dla których ma powstać Podwórko. Zgłoszenia przyjmowane będą do 30 kwietnia, a zwycięzców poznamy już w czerwcu.

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!