MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Rossmann i firmy kosmetyczne w akcji Łączy nas kobiecość
Rossmann i firmy kosmetyczne w akcji "Łączy nas kobiecość"

Do końca października trwa ogólnopolska akcja profilaktyki raka piersi "Łączy Nas Kobiecość". Partnerem akcji jest sieć Rossmann. Kobiety, które wykonają profilaktyczne badanie w ramach akcji, otrzymają one pełnowartościowy kosmetyk z asortymentu drogerii.

Panie, które wykonają mammografię mogą dodatkowo wziąć udział w konkursie, który polega na dokończeniu zdania: "Kobiecość dla mnie to...". Po zakończeniu akcji jury wybierze 20 odpowiedzi, których autorki zostaną nagrodzone zestawami kosmetyków o wartości 700 zł każdy.

Sponsorami akcji "Łączy Nas Kobiecość" zostały marki: AA intymna, adidas, Barnangen, Beyonce, Bielenda, Bourjois, Buna, Cztery Pory Roku, Dermika, Evrēe, L’Oréal Paris, Luksja, Mincer Pharma, Mixa, Palmolive, Radical, Rimmel, Schauma, Wella, Venus.

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!