Prace nad sztuczną inteligencją: Coty rozpoczyna program akceleratora start-upów

Prace nad sztuczną inteligencją: Coty rozpoczyna program akceleratora start-upów

W ślad za wprowadzonym przez Coty w 2017 r. Akceleratorem Cyfrowym (Digital Accelerator), firma ogłasza nowy program dedykowany start-upom technologicznym, które będą mogły zaprezentować swoje najnowsze innowacje podczas organizowanej przez Coty kwartalnej konferencji Digital Accelerator Summit i wykorzystać możliwość współpracy w ramach zróżnicowanego portfolio marek Coty.

Nowy program będzie koncentrował się na różnych obszarach, z których pierwszym jest sztuczna inteligencja. 

Zainteresowane start-upy mogą przesyłać swoje prezentacje na temat sztucznej inteligencji, opierające się na którejkolwiek z ponad 70 marek Coty do poniedziałku 12 marca br. Zgłoszenia powinny:

  • Zawierać krótki opis tego, na czym polega wyjątkowość danego start-upu w zakresie sztucznej inteligencji;

  • Koncentrować się na wybranej marce Coty wskazując korzyści, jakie marka ta może odnieść z technologii start-upu opartej na idei sztucznej inteligencji (miarodajne określenie tych korzyści będzie dodatkowym atutem zgłoszenia); oraz

  • Opisywać konkretny model współpracy, który umożliwiałby wprowadzenie projektu na wybranych rynkach w ramach testów.

W ramach kolejnego etapu projektu Coty wybierze (na podstawie kryterium przewidywanego wzrostu danej marki/marek) do ośmiu start-upów, które następnie zaprezentują swoje pomysły bezpośrednio kierownictwu poszczególnych marek Coty w trakcie organizowanej przez firmę konferencji Digital Accelerator Summit. Konferencja odbędzie się w dniach 27-28 marca zarówno w Nowym Jorku jak i Londynie.

Równocześnie, projekt Digital Accelerator uwzględnia fundusz w kwocie do 100,000 USD, w ramach którego zostaną przyznane przez panel ekspertów Coty nagrody w wysokości od 10,000 do 50,000 USD tym start-upom, których projekt najlepiej spełni kryteria w zakresie: świadomość korporacyjna/marki, wpływ na rozwój, potencjał wzrostu. Dodatkowe korzyści z uczestnictwa w projekcie to między innymi:

  • Strategiczne wsparcie ze strony zespołu ds. Mediów Cyfrowych Coty;

  • Priorytetowy dostęp do członków globalnego kierownictwa poszczególnych marek Coty;

  • Ekspercka wiedza Coty, w tym dostęp do wyników zastrzeżonych badań konsumenckich przeprowadzonych w ramach branży kosmetycznej oraz branży dóbr luksusowych; oraz

  • Testowanie zgłoszonej technologii w ramach konkretnych projektów pilotażowych przeprowadzanych na markach przy wykorzystaniu budżetów Coty.

Jason Forbes, Chief Digital and Media Officer w Coty, powiedział:

W Coty jesteśmy skoncentrowani na transformacji naszych zdolności w zakresie mediów cyfrowych w ramach całej organizacji, a rozpoczęcie programu Cyfrowego Akceleratora to jej najważniejszy kamień milowy. Jestem podekscytowany tym, że rozwijamy dalej tę inicjatywę zapraszając do współpracy start-upy. Coty zdobywa coraz więcej doświadczenia współpracując z wieloma start-upami, aby napędzać rozwój naszych marek. Mówimy tu o przejęciu przez nas agencji Beamly i marki ghd, współpracy z platformą Younique oraz nowych kontaktach, które zdobywamy dzięki współpracy z domem mediowym Zenith. W Coty wspieramy kulturę organizacyjną w stylu “działaj jak start-up”, zachęcając do kreatywności, elastyczności i oraz podejmowania szybkiego działania. Bardzo cieszymy się na rozwijanie głębszych biznesowych relacji ze start-upami, które wpisują się w nasze kluczowe priorytety. Sztuczna inteligencja jest tego fundamentalnym przykładem.

Fred Gerantabee, VP Digital Innovation w Coty, dodał: “Współpraca pomiędzy Coty a nowopowstającymi dynamicznie rozwijającymi się firmami takimi jak Beamly czy Holition, która wprowadziła na rynek naszą pierwszą darmową aplikację wykorzystującą technologię Augmented Reality dla marki Covergirl, jest dobrym przykładem sposobu, w jaki chcielibyśmy wprowadzać nasze rewolucyjne pomysły na rynek we współpracy z wyjątkowymi nowymi graczami działającymi w sferze sztucznej inteligencji (AI), rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality) oraz innych szybko rozwijających się technologii. Zamierzamy zacieśniać te relacje i z niecierpliwością czekamy na więcej takich przykładów współpracy, które mają szansę powstać w wyniku naszego projektu Digital Accelerator.”

Coty rozpoczęło działalność w ramach Akceleratora Cyfrowego w 2017 roku, aby umożliwić swoim pracownikom dostęp do zewnętrznej wiedzy i umiejętności w zakresie mediów cyfrowych oraz ułatwić kontakty ze start-upami, tym samym przyśpieszając rozwój działań firmy w sferze digital. Konferencja Digital Accelerator Summit, która odbędzie się w dniach 27-28 marca, to tylko jedno z całej serii wydarzeń zaplanowanych na rok 2018, w ramach których wiele innowacyjnych start-upów będzie miało okazję nawiązać bezpośrednie relacje z pracownikami oraz markami Coty. Prawdopodobne kolejne tematy przewodnie, którymi się zajmiemy to Augmented Reality, aplikacje glosowe oraz druk 3D.

Marcowa konferencja jest przygotowana przez Coty we współpracy z domem mediowym Zenith. Benoit Cacheux, Global Digital & Innovation Lead w Zenith, powiedział: “Jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc blisko współpracować z Coty w ramach tych ważnych ze strategicznego punktu widzenia kompetencji. Zenith oraz Publicis Media zidentyfikowały wiele wspaniałych start-upów specjalizujących się w dziedzinie sztucznej inteligencji i już cieszymy się na możliwość przedstawienia kolejnych firm tego typu w ramach tego projektu.”

Aby uzyskać więcej informacji na temat procesu przesyłania zgłoszeń lub aby przesłać prezentację o sztucznej inteligencji, prosimy o kontakt z digitalaccelerator@cotyinc.com.

# Społeczny biznes
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi