Polskie studentki z nagrodą główną regionalnego szczebla LOreal Brandstorm

Polskie studentki z nagrodą główną regionalnego szczebla L'Oreal Brandstorm

Dorota Balewicz, Kamila Nowakowska i Marta Orszt z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu z nagrodą główną w regionalnym etapie międzynarodowego konkursu  L’Oréal Brandstorm

Po raz pierwszy na szczeblu lokalnym konkursu zmierzyły się ze sobą studenckie zespoły z Polski oraz  krajów bałtyckich. Wygrana w etapie lokalnym jest przepustką do wielkiego finału odbywającego się w maju w Paryżu, podczas którego o nagrodę główną będą walczyć najbardziej utalentowane drużyny z całego świata.

Inkubator talentów

Odbywający się od 26 lat konkurs L’Oréal Brandstorm to jeden z najbardziej rozpoznawalnych inkubatorów młodych talentów na świecie. Tylko w ubiegłym roku w konkursowych zmaganiach wzięło udział 25 tysięcy studentów z 60 krajów, którzy łącznie zgłosili ponad 5,5 tys. innowacyjnych projektów. W każdej edycji konkursu jego partnerem jest inna marka wchodząca w skład portfolio L’Oréal i to właśnie z nią powiązane jest główne zadanie konkursowe. W tym roku polegało ono na opracowaniu nowatorskiej koncepcji salonów fryzjerskich angażujących młodych ludzi – millenialsów oraz zwiększających lojalność fryzjerów współpracujących z marką L’Oréal Professional Products.

Najlepszy projekt fryzjerskiego salonu przyszłości

Uroczysty finał etapu regionalnego odbył się 9 kwietnia w warszawskim PinUp Studio. W tym roku po raz pierwszy rywalizowały ze sobą studenckie zespoły z Polski oraz krajów bałtyckich. Decyzją jury nagroda główna powędrowała do rąk teamu z Uniwesytetu Artystycznego w Poznaniu w składzie: Dorota Balewicz, Kamila Nowakowska i Marta Orszt. Ich projekt „fryzjerskiego salonu przyszłości” otrzymał także dodatkowe wyróżnienie – nagrodę w kategorii CSR – za podejście uwzględniające zasady zrównoważonego rozwoju. Nagroda w kategorii BRAND przypadła zespołowi ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w składzie: Edyta Zakrzewska, Katarzyna Kica, Magdalena Królik. W kategorii TECH natomiast wyróżniony został zespół z Uniwersytetu w Wilnie w składzie: Karolina Bardauskaite, Neda Šimkutė i Sima Mičiūnaitė.

Zarówno uczestnicy, jak i organizatorzy konkursu podkreślają, że Brandstorm to niepowtarzalna okazja, aby zweryfikować swoje umiejętności, poszerzyć horyzonty i zmierzyć się z samym sobą.

Jako jeden z niewielu tego typu konkursów na rynku, Brandstorm daje jego uczestnikom unikalną możliwość wcielenia się w rolę młodych przedsiębiorców, którzy pod okiem ekspertów i mentorów wymyślają i rozwijają swój nowatorski pomysł na biznes, ucząc się jednocześnie, że jego powodzenie zależy przede wszystkim od innowacyjnego podejścia, otwartości, wytrwałości oraz umiejętności pracy w zespole, w którym różnorodność jest inspirująca

– mówi Paweł Konieczny, Dyrektor Personalny L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Wierzymy, że innowacyjność, będącą jednym ze strategicznych filarów modelu biznesowego Grupy L’Oréal, nie jest kwestią talentu, ale pochodną doświadczenia, testowania i uczenia się. Brandstorm jest właśnie taką przestrzenią umożliwiającą studentom zmierzenie się z biznesowymi wyzwaniami, które czekają na nich już za moment, wraz ze startem zawodowej kariery

dodaje.

Laureatki regionalnego etapu otrzymały nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro oraz bilet wstępu do wielkiego finału, który odbędzie się 17 maja w Paryżu. Paryski etap konkursu będzie okazją do spotkań z przedstawicielami Grupy L’Oréal, lepszego poznania struktur firmy, a także uczestniczenia w sesjach mentoringowych i coachingowych z udziałem ekspertów.

Konkurs zakończy uroczysta gala i ogłoszenie przez międzynarodowe jury zwycięskich drużyn, które otrzymają po 10 000 euro za zdobycie pierwszego miejsca w każdej z kategorii, bądź jednej drużyny, która łącznie otrzyma 30 000 euro za zdobycie pierwszego miejsca we wszystkich kategoriach. Ponadto zwycięzcy otrzymają propozycję stażu w strukturach firmy L’Oréal oraz udadzą się na wycieczkę marzeń.

Już nam się udawało...

W dotychczasowej historii konkursu wśród wyróżnionych projektów znalazł się m.in. projekt studentów z Politechniki Warszawskiej, który w ubiegłorocznym międzynarodowym finale zajął IV miejsce w kategorii TECH. Natomiast w 2016 roku koncept studentek Szkoły Głównej Handlowej, które zaprezentowały aplikację do skanowania skóry w 3D okazał się najlepszy spośród zgłoszeń nadesłanych z ponad 300. uczelni z całego świata.

O Brandstorm

Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku. W tym czasie uczestniczyło w niej 120 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.

Publikacje o podobnej tematyce:
Polscy studenci chcą pracować dla L'Oreal
Globalna marka reaguje lokalnie
L'Oreal wspiera potencjał kobiet w nauce

# Społeczny biznes
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi