MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Polskie studentki z nagrodą główną regionalnego szczebla LOreal Brandstorm
Polskie studentki z nagrodą główną regionalnego szczebla L'Oreal Brandstorm

Dorota Balewicz, Kamila Nowakowska i Marta Orszt z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu z nagrodą główną w regionalnym etapie międzynarodowego konkursu  L’Oréal Brandstorm

Po raz pierwszy na szczeblu lokalnym konkursu zmierzyły się ze sobą studenckie zespoły z Polski oraz  krajów bałtyckich. Wygrana w etapie lokalnym jest przepustką do wielkiego finału odbywającego się w maju w Paryżu, podczas którego o nagrodę główną będą walczyć najbardziej utalentowane drużyny z całego świata.

Inkubator talentów

Odbywający się od 26 lat konkurs L’Oréal Brandstorm to jeden z najbardziej rozpoznawalnych inkubatorów młodych talentów na świecie. Tylko w ubiegłym roku w konkursowych zmaganiach wzięło udział 25 tysięcy studentów z 60 krajów, którzy łącznie zgłosili ponad 5,5 tys. innowacyjnych projektów. W każdej edycji konkursu jego partnerem jest inna marka wchodząca w skład portfolio L’Oréal i to właśnie z nią powiązane jest główne zadanie konkursowe. W tym roku polegało ono na opracowaniu nowatorskiej koncepcji salonów fryzjerskich angażujących młodych ludzi – millenialsów oraz zwiększających lojalność fryzjerów współpracujących z marką L’Oréal Professional Products.

Najlepszy projekt fryzjerskiego salonu przyszłości

Uroczysty finał etapu regionalnego odbył się 9 kwietnia w warszawskim PinUp Studio. W tym roku po raz pierwszy rywalizowały ze sobą studenckie zespoły z Polski oraz krajów bałtyckich. Decyzją jury nagroda główna powędrowała do rąk teamu z Uniwesytetu Artystycznego w Poznaniu w składzie: Dorota Balewicz, Kamila Nowakowska i Marta Orszt. Ich projekt „fryzjerskiego salonu przyszłości” otrzymał także dodatkowe wyróżnienie – nagrodę w kategorii CSR – za podejście uwzględniające zasady zrównoważonego rozwoju. Nagroda w kategorii BRAND przypadła zespołowi ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w składzie: Edyta Zakrzewska, Katarzyna Kica, Magdalena Królik. W kategorii TECH natomiast wyróżniony został zespół z Uniwersytetu w Wilnie w składzie: Karolina Bardauskaite, Neda Šimkutė i Sima Mičiūnaitė.

Zarówno uczestnicy, jak i organizatorzy konkursu podkreślają, że Brandstorm to niepowtarzalna okazja, aby zweryfikować swoje umiejętności, poszerzyć horyzonty i zmierzyć się z samym sobą.

Jako jeden z niewielu tego typu konkursów na rynku, Brandstorm daje jego uczestnikom unikalną możliwość wcielenia się w rolę młodych przedsiębiorców, którzy pod okiem ekspertów i mentorów wymyślają i rozwijają swój nowatorski pomysł na biznes, ucząc się jednocześnie, że jego powodzenie zależy przede wszystkim od innowacyjnego podejścia, otwartości, wytrwałości oraz umiejętności pracy w zespole, w którym różnorodność jest inspirująca

– mówi Paweł Konieczny, Dyrektor Personalny L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Wierzymy, że innowacyjność, będącą jednym ze strategicznych filarów modelu biznesowego Grupy L’Oréal, nie jest kwestią talentu, ale pochodną doświadczenia, testowania i uczenia się. Brandstorm jest właśnie taką przestrzenią umożliwiającą studentom zmierzenie się z biznesowymi wyzwaniami, które czekają na nich już za moment, wraz ze startem zawodowej kariery

dodaje.

Laureatki regionalnego etapu otrzymały nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro oraz bilet wstępu do wielkiego finału, który odbędzie się 17 maja w Paryżu. Paryski etap konkursu będzie okazją do spotkań z przedstawicielami Grupy L’Oréal, lepszego poznania struktur firmy, a także uczestniczenia w sesjach mentoringowych i coachingowych z udziałem ekspertów.

Konkurs zakończy uroczysta gala i ogłoszenie przez międzynarodowe jury zwycięskich drużyn, które otrzymają po 10 000 euro za zdobycie pierwszego miejsca w każdej z kategorii, bądź jednej drużyny, która łącznie otrzyma 30 000 euro za zdobycie pierwszego miejsca we wszystkich kategoriach. Ponadto zwycięzcy otrzymają propozycję stażu w strukturach firmy L’Oréal oraz udadzą się na wycieczkę marzeń.

Już nam się udawało...

W dotychczasowej historii konkursu wśród wyróżnionych projektów znalazł się m.in. projekt studentów z Politechniki Warszawskiej, który w ubiegłorocznym międzynarodowym finale zajął IV miejsce w kategorii TECH. Natomiast w 2016 roku koncept studentek Szkoły Głównej Handlowej, które zaprezentowały aplikację do skanowania skóry w 3D okazał się najlepszy spośród zgłoszeń nadesłanych z ponad 300. uczelni z całego świata.

O Brandstorm

Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku. W tym czasie uczestniczyło w niej 120 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.

Publikacje o podobnej tematyce:
Polscy studenci chcą pracować dla L'Oreal
Globalna marka reaguje lokalnie
L'Oreal wspiera potencjał kobiet w nauce

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!