MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Miłość ponad uprzedzenia - Procter&Gamble po raz kolejny wzrusza filmem pokazującym, jak ważne jest wsparcie matek
Miłość ponad uprzedzenia - Procter&Gamble po raz kolejny wzrusza filmem pokazującym, jak ważne jest wsparcie matek

Na prawie 100 dni przed ceremonią otwarcia Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018, Procter & Gamble, światowy partner olimpijski, zaprezentował spot pt. „Love Over Bias” („Miłość ponad uprzedzenia”), czyli najnowszą odsłonę nagradzanej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. Film pokazuje, jak mógłby wyglądać świat, gdybyśmy wszyscy patrzyli na siebie oczami matek.

Filmy z poprzednich kampanii olimpijskich P&G zdobyły uznanie krytyków i należą do najczęściej oglądanych spotów olimpijskich wszechczasów. „Miłość ponad uprzedzenia” przedstawia prawdziwe historie zmagań sportowców widziane oczami ich mam oraz  oddaje ducha Igrzysk Olimpijskich, których zadaniem jest  nakłanianie do jednoczenia się wokół rzeczy, które łączą mimo różnic. Ponieważ wszyscy, którzy doświadczyli uprzedzeń i osądów ze strony innych, mają bardzo potężnego sojusznika, osobę, która była przy nich od samego początku, broniąc ich mimo wszelkich przeciwności losu… swoją mamę.
 

 

W filmie znalazło się sześć krótkich scen ukazujących walkę sportowców z uprzedzeniami, które są tak zróżnicowane, jak dyscypliny, w których oni rywalizują:

  • O dziewczynce dorastającej w kulturze, w której kobiecość wyklucza rywalizację

  • O chłopcu, który marzy o dyscyplinie sportu, na której uprawianie ledwo stać jego ciężko pracujących rodziców

  • O dzieciach różnych ras, wyznań i orientacji seksualnych, które nie mogą znaleźć nikogo podobnego do siebie, kto uprawiałby ich ukochaną dyscyplinę sportu

Film podkreśla rolę mamy jako pierwszego i największego obrońcy swojego dziecka – osoby, która dostrzega w nim potencjał niezależnie od opinii innych. Celem filmu jest sprowokowanie do rozmowy o uprzedzeniach i o tym, jak mogą one hamować rozwój potencjału ludzi, a także potrzebie poszukiwania rzeczy, które mogą nas zjednoczyć, pomimo dzielących nas różnic.

Sportowcy na całym świecie są zgodni, że na drodze prowadzącej do Igrzysk Olimpijskich często natrafiają na przeszkody, wynikające z uprzedzeń na temat wyglądu, preferencji seksualnych czy praktyk religijnych.

Niedawne badanie przeprowadzone w imieniu P&G przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski wśród olimpijczyków wykazało, że:

  • 55% badanych doświadczyło w dzieciństwie uprzedzeń i osądów ze strony innych osób,

  • Większość ankietowanych (53%) odpowiedziała, że ich mamy stanowiły największe wsparcie w obliczu uprzedzeń, z którymi się spotykali,

  • Niemal wszyscy (99%) stwierdzili, że tym, co pomogło im zostać olimpijczykami, było wsparcie ich mam

Inspiracją dla Procter & Gamble byli sportowcy, których kariera zawodnicza i osobiste doświadczenia odzwierciedlają ideę kampanii:

  • Michelle Kwan, Stany Zjednoczone– dwukrotna medalistka olimpijska, której rodzina wspierała jej marzenia, mimo trudności finansowych,

  • Zahry Lari – trzykrotna mistrzyni kraju w łyżwiarstwie figurowym ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich

  • Mathilde Petitjean, Togo – pierwsza reprezentantka państwa Afryki Zachodniej w narciarstwie biegowym,

  • Carina Vogt, Niemcy – pierwsza w historii złota medalistka w skokach narciarskich, podczas Igrzysk Olimpijskich.

Film "Miłość ponad uprzedzenia" bardzo przypomina doświadczenia moje i mojej mamy w drodze na Igrzyska Olimpijskie...
Bezwarunkowa miłość i wsparcie mojej mamy zdecydowanie pomogły mi wznieść się ponad osądy ze strony innych osób. Miałyśmy mniej środków niż niektórzy moi rywale, ale wykorzystałyśmy nasze możliwości w maksymalnym stopniu i razem poradziłyśmy sobie. P&G zawsze docenia rolę, jaką nasze mamy odgrywają w naszej olimpijskiej przygodzie, dlatego właśnie z dumą reprezentuję P&G na Igrzyskach Olimpijskich

– powiedziała Michelle Kwan.

Kampania jest częścią szerszych działań, w których firma wykorzystuje siłę przekazu reklamowego do inicjowania dyskusji na ważne tematy, takie jak np. uprzedzenie. P&G od dłuższego czasu prowadzi akcje promujące debatę dotyczące kwestii takich jak dyskryminacja ze względu na płeć, rasę i orientację seksualną.

W Procter & Gamble pragniemy stworzyć lepszy świat dla każdego – świat wolny od uprzedzeń, w którym panuje równość reprezentacji, głosu i szans

– komentuje Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer

Świat, w którym jest więcej równości sprawia, że społeczeństwo jest lepsze, a gospodarka się rozwija.  Niestety, ta równość jest ograniczana różnymi uprzedzeniami. Mamy świadomość, że możemy wykorzystać nasz głos w dobrej sprawie i zwrócić uwagę na problem zachowań, które hamują ludzki potencjał.  Mamy nadzieję, że naszymi działaniami zachęcimy do otwartej dyskusji, a tym samym wpłyniemy na postawy, a może nawet zmienimy zachowania.

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Bandi Cosmetics - Brand Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!