MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Marka BaByliss Paris wsparła IV edycję akcji „Daję Głowę”
Marka BaByliss Paris wsparła IV edycję akcji „Daję Głowę”

11 czerwca na wrocławskim Rynku 56 fryzjerów z całej Polski czekało na chętnych, którzy chcieli ściąć lub podciąć swoje włosy w słusznej sprawie. Celem akcji była zbiórka funduszy na pomoc w  leczeniu chorujących na raka dwóch młodych wrocławian – Gosi i Piotra, a także wsparcie tych, którzy zmagają się z nowotworami. Uczestnicy akcji mogli również poznać profilaktykę raka prostaty.

Tego dnia najlepsi fryzjerzy, wyposażeni między innymi w sprzęt BaByliss Paris, oferowali przycięcie, skrócenie oraz zgolenie włosów za symboliczną kwotę, która została przeznaczona na działania fundacji DAJĘ GŁOWĘ. Na specjalnym stoisku marki można było poznać nowości produktowe oraz sprawdzić ich funkcjonalności.

Podczas IV edycji akcji Daję Głowę,  udało się zebrać 33.919,83 złotych.

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!