MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Marka Always zachęca dziewczyny do sportu. Rusza nowy konkurs konsumencki dla szkolnych drużyn dziewczęcych.
Marka Always zachęca dziewczyny do sportu. Rusza nowy konkurs konsumencki dla szkolnych drużyn dziewczęcych.

Wraz ze startem IV edycji kampanii Always #JakDziewczyna ruszył ogólnopolski konkurs skierowany do dziewczęcych szkolnych drużyn sportowych, w którym do wygrania jest 4000 zł w każdym województwie. Konkurs realizowany jest we współpracy z siecią TESCO.

Graj #JakDziewczyna i spełniaj swoje marzenia!

Always i TESCO wspierając dziewczęce drużyny sportowe zapraszają do udziału w wyjątkowym ogólnopolskim konkursie. W każdym województwie zostanie wyłoniona jedna zwycięska drużyna, która otrzyma 4000 zł na rozwój działalności zespołu. Co zrobić, aby wziąć udział w akcji? To bardzo proste! Pierwszym krokiem jest rejestracja szkolnej drużyny na stronie alwaysjakdziewczyna.pl. Następnie należy zrobić zdjęcie lub film o swojej drużynie i zamieścić na stronie akcji. Zespół, który otrzyma najwięcej punktów, otrzyma nagrodę.

Punkty można zbierać na dwa sposoby:

  • Głosowanie z paragonem – wystarczy kupić dwa dowolne produkty i zachować paragon – jeden Always i drugi spośród czterech marek: Gilette Venus, Pantene, Oral-B, Blen-a-Med. Następnie na stronie  alwaysjakdziewczyna.pl należy znaleźć szkołę, wybrać opcję „głosuj z paragonem”, wprowadzić numer paragonu i zamieścić jego skan, następnie nacisnąć „głosuj”. Z głosowania tym sposobem wybrana szkoła uzyskuje 50 punktów.
  • Głosowanie bez paragonu – na stronie konkursowej alwaysjakdziewczyna.pl należy wybrać szkołę, a następnie opcję „głosuj bez paragonu”. Z głosowania tym sposobem wybrana szkoła uzyskuje 1 punkt.

Konkurs trwa od 9 stycznia do 14 marca 2018 roku. Więcej informacji na temat konkursu na stronie: www.alwaysjakdziewczyna.pl.

Ponad połowa dziewczyn w okresie dojrzewania przestaje uprawiać sport

Z badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie wynika, że ponad połowa dziewczyn w okresie dojrzewania (51%) przestaje uprawiać sport*. Aż 2/3 dziewcząt czuje, że nie przynależy do świata sportu*.

Jak często zdarza się nam słyszeć opinie, że dziewczęta „nie powinny uprawiać tego sportu” lub oglądać mecze reprezentacji kobiet rozgrywane w prawie pustych obiektach? Jak duży wpływ wywiera tego typu postawa na dorastające dziewczęta oraz ich chęć do uprawiania sportu w okresie dojrzewania? Są to niezwykle istotne pytania, które Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej i marka aktywnie wspierająca dziewczęta w zwiększaniu pewności siebie, zadaje odnośnie sportu – aktywności fizycznej, która wywiera ogromny i długotrwały wpływ na budowanie i zachowanie pewności siebie.

Marka Always, walcząc z krzywdzącymi przekonaniami udowadnia, że grając #JakDziewczyna zawsze osiągasz to co chcesz.

Zależy mi, aby pokazać dziewczętom, że okres dojrzewania nie niesie ze sobą żadnych ograniczeń. Nie oznacza także rezygnacji z aktywności fizycznej, treningów czy lekcji WF-u, dlatego jestem dumna, że mogę być częścią kampanii Always, która inspiruje dziewczyny do tego, aby nie rezygnowały z aktywności fizycznej. Sport wzmacnia poczucie własnej wartości, poprawia samopoczucie i redukuje napięcia, dlatego fajnie jest uprawiać sport #JakDziewczyna!

– komentuje Oktawia Nowacka, polska pięcioboistka, medalistka Igrzysk Olimpijskich.

Sport a budowanie pewności siebie

Wyniki wielu badań potwierdzają, że regularne uprawianie sportu to jeden z głównych czynników wpływających na budowanie pewności siebie wśród dziewczyn w okresie dojrzewania oraz na zachowanie tej cechy na co dzień w późniejszych etapach życia. Wyniki badań konsumenckich w USA w 2015 roku wskazują, że pewność siebie u kobiet w wieku od 18 do 24 lat, które regularnie uprawiają sport, jest dwa razy większa niż u kobiet niepodejmujących żadnej aktywności sportowej. Dodatkowo w ankiecie Always dziewczyny jako najważniejsze korzyści z uprawiania sportu wskazały większą pewność siebie, umiejętność pracy w grupie oraz rozwój zdolności przywódczych. Jednak pomimo powszechnie znanych korzyści z uprawiania sportu dziewczęta wciąż uważają, że się do tego nie nadają. Co więcej, aż 67% dziewcząt twierdzi, że otoczenie nie zachęca ich do aktywności sportowej.

Sport jest doskonałą drogą do mistrzostwa życiowego, w tym budowania pewności siebie, szacunku do siebie oraz innych. Jako zawodniczka byłam dumna, że jako dziewczyna, a później kobieta potrafiłam przekraczać swoje granice, osiągać cela a w czasie treningu rywalizować z chłopcami, a później mężczyznami. Always #JakDziewczyna uświadamia młodym kobietom, że bez względu na wszystko mogą spełniać swoje marzenia i konsekwentnie do nich dążyć. Sport w drodze do budowania pewności siebie jest wspaniałą przygodą

komentuje Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu w stylu motylkowym.

Always zaprasza wszystkich, by przyłączyli się do akcji i wspólnie zmieniali zasady gry w celu przekonania dziewcząt, aby nie traciły zapału do sportu. Dołącz do nas, pokaż całemu światu jak Działasz #JakDziewczyna i zachęcaj inne dziewczęta do tego samego.

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!