Marka Always zachęca dziewczyny do sportu. Rusza nowy konkurs konsumencki dla szkolnych drużyn dziewczęcych.

Marka Always zachęca dziewczyny do sportu. Rusza nowy konkurs konsumencki dla szkolnych drużyn dziewczęcych.

Wraz ze startem IV edycji kampanii Always #JakDziewczyna ruszył ogólnopolski konkurs skierowany do dziewczęcych szkolnych drużyn sportowych, w którym do wygrania jest 4000 zł w każdym województwie. Konkurs realizowany jest we współpracy z siecią TESCO.

Graj #JakDziewczyna i spełniaj swoje marzenia!

Always i TESCO wspierając dziewczęce drużyny sportowe zapraszają do udziału w wyjątkowym ogólnopolskim konkursie. W każdym województwie zostanie wyłoniona jedna zwycięska drużyna, która otrzyma 4000 zł na rozwój działalności zespołu. Co zrobić, aby wziąć udział w akcji? To bardzo proste! Pierwszym krokiem jest rejestracja szkolnej drużyny na stronie alwaysjakdziewczyna.pl. Następnie należy zrobić zdjęcie lub film o swojej drużynie i zamieścić na stronie akcji. Zespół, który otrzyma najwięcej punktów, otrzyma nagrodę.

Punkty można zbierać na dwa sposoby:

  • Głosowanie z paragonem – wystarczy kupić dwa dowolne produkty i zachować paragon – jeden Always i drugi spośród czterech marek: Gilette Venus, Pantene, Oral-B, Blen-a-Med. Następnie na stronie  alwaysjakdziewczyna.pl należy znaleźć szkołę, wybrać opcję „głosuj z paragonem”, wprowadzić numer paragonu i zamieścić jego skan, następnie nacisnąć „głosuj”. Z głosowania tym sposobem wybrana szkoła uzyskuje 50 punktów.
  • Głosowanie bez paragonu – na stronie konkursowej alwaysjakdziewczyna.pl należy wybrać szkołę, a następnie opcję „głosuj bez paragonu”. Z głosowania tym sposobem wybrana szkoła uzyskuje 1 punkt.

Konkurs trwa od 9 stycznia do 14 marca 2018 roku. Więcej informacji na temat konkursu na stronie: www.alwaysjakdziewczyna.pl.

Ponad połowa dziewczyn w okresie dojrzewania przestaje uprawiać sport

Z badań nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie wynika, że ponad połowa dziewczyn w okresie dojrzewania (51%) przestaje uprawiać sport*. Aż 2/3 dziewcząt czuje, że nie przynależy do świata sportu*.

Jak często zdarza się nam słyszeć opinie, że dziewczęta „nie powinny uprawiać tego sportu” lub oglądać mecze reprezentacji kobiet rozgrywane w prawie pustych obiektach? Jak duży wpływ wywiera tego typu postawa na dorastające dziewczęta oraz ich chęć do uprawiania sportu w okresie dojrzewania? Są to niezwykle istotne pytania, które Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej i marka aktywnie wspierająca dziewczęta w zwiększaniu pewności siebie, zadaje odnośnie sportu – aktywności fizycznej, która wywiera ogromny i długotrwały wpływ na budowanie i zachowanie pewności siebie.

Marka Always, walcząc z krzywdzącymi przekonaniami udowadnia, że grając #JakDziewczyna zawsze osiągasz to co chcesz.

Zależy mi, aby pokazać dziewczętom, że okres dojrzewania nie niesie ze sobą żadnych ograniczeń. Nie oznacza także rezygnacji z aktywności fizycznej, treningów czy lekcji WF-u, dlatego jestem dumna, że mogę być częścią kampanii Always, która inspiruje dziewczyny do tego, aby nie rezygnowały z aktywności fizycznej. Sport wzmacnia poczucie własnej wartości, poprawia samopoczucie i redukuje napięcia, dlatego fajnie jest uprawiać sport #JakDziewczyna!

– komentuje Oktawia Nowacka, polska pięcioboistka, medalistka Igrzysk Olimpijskich.

Sport a budowanie pewności siebie

Wyniki wielu badań potwierdzają, że regularne uprawianie sportu to jeden z głównych czynników wpływających na budowanie pewności siebie wśród dziewczyn w okresie dojrzewania oraz na zachowanie tej cechy na co dzień w późniejszych etapach życia. Wyniki badań konsumenckich w USA w 2015 roku wskazują, że pewność siebie u kobiet w wieku od 18 do 24 lat, które regularnie uprawiają sport, jest dwa razy większa niż u kobiet niepodejmujących żadnej aktywności sportowej. Dodatkowo w ankiecie Always dziewczyny jako najważniejsze korzyści z uprawiania sportu wskazały większą pewność siebie, umiejętność pracy w grupie oraz rozwój zdolności przywódczych. Jednak pomimo powszechnie znanych korzyści z uprawiania sportu dziewczęta wciąż uważają, że się do tego nie nadają. Co więcej, aż 67% dziewcząt twierdzi, że otoczenie nie zachęca ich do aktywności sportowej.

Sport jest doskonałą drogą do mistrzostwa życiowego, w tym budowania pewności siebie, szacunku do siebie oraz innych. Jako zawodniczka byłam dumna, że jako dziewczyna, a później kobieta potrafiłam przekraczać swoje granice, osiągać cela a w czasie treningu rywalizować z chłopcami, a później mężczyznami. Always #JakDziewczyna uświadamia młodym kobietom, że bez względu na wszystko mogą spełniać swoje marzenia i konsekwentnie do nich dążyć. Sport w drodze do budowania pewności siebie jest wspaniałą przygodą

komentuje Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu w stylu motylkowym.

Always zaprasza wszystkich, by przyłączyli się do akcji i wspólnie zmieniali zasady gry w celu przekonania dziewcząt, aby nie traciły zapału do sportu. Dołącz do nas, pokaż całemu światu jak Działasz #JakDziewczyna i zachęcaj inne dziewczęta do tego samego.

# Społeczny biznes
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi