MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Instytut Blend-a-med Oral-B i Małgorzata Rozenek-Majdan - świąteczne spotkanie w Centrum Zdrowia Dziecka
Instytut Blend-a-med Oral-B i Małgorzata Rozenek-Majdan - świąteczne spotkanie w Centrum Zdrowia Dziecka

Według danych Ministerstwa Zdrowia[1] aż 89% dzieci w wieku 7 lat ma próchnicę. Aby rozwiązać ten problem, najlepszym sposobem jest edukacja dzieci w wieku wczesnoszkolnym, która pomoże wykształcić w nich pozytywne nawyki dbania o higienę jamy ustnej.

Procter & Gamble – producent past Blend-a-med i akcesoriów do pielęgnacji jamy ustnej Oral-B® –  już od wielu lat, angażuje się w edukację dzieci. Z okazji zbliżających się Świąt, w warszawskim Centrum Zdrowia Dziecka firma zorganizowała niezwykłe warsztaty dla najmłodszych. W akcję zaangażowała się również Małgorzata Rozenek-Majdan.

„Niesamowity świat higieny jamy ustnej” to program edukacji stomatologicznej Instytutu Blend-a-med Oral-B®, który od lat pomaga wykształcić w dzieciach z pierwszych i drugich klas szkół podstawowych pozytywne nawyki dbania o higienę. Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, firma Procter & Gamble postanowiła rozszerzyć zasięg programu i dotrzeć do dzieci z Centrum Zdrowia Dziecka. 15 grudnia br. mali pacjenci warszawskiego szpitala, nie tylko dowiedzieli się jak poprawnie dbać o zęby, ale również otrzymali świąteczne prezenty – szczoteczki elektryczne Oral-B® ze swoimi ulubionymi bohaterami bajek Disneya®. Wręczyła je osobiście Małgorzata Rozenek-Majdan.

W Centrum Zdrowia Dziecka rocznie leczymy ok. 200 tys. najciężej chorych dzieci z całego kraju. Leczenie w naszej placówce często łączy się z długim pobytem z dala od domu, dlatego, aby choć trochę uprzyjemnić ten czas naszym małym pacjentom, chętnie zapraszamy różnych gości i podejmujemy ciekawe inicjatywy. Program organizowany przez P&G z pewnością do takich należy. Łączy on w sobie dwa bardzo ważne elementy: zabawę oraz edukację. Jak wiemy, problemy z próchnicą dotyczą bardzo dużej części naszego społeczeństwa, a szczególnie dotykają dzieci. Nie możemy również zapominać, że zaniedbana próchnica oraz choroby przyzębia często stają się źródłem zakażenia dla całego organizmu. Tym bardziej, cieszy nas fakt, że biorąc udział w programie „Niesamowity świat higieny jamy ustnej” poprzez zabawę możemy edukować naszych małych pacjentów, a w konsekwencji – zapobiegać próchnicy i związanym z nią innym problemom. Nie ukrywam, że taka akcja jest również miłą odskocznią od codziennych badań. Dzięki niej, nasi podopieczni choć na chwilę mogą zapomnieć o pobycie w szpitalu i po prostu szeroko się uśmiechnąć

 mówi Katarzyna Gardzińska, rzecznik prasowy Centrum Zdrowia Dziecka.

Podczas warsztatów prowadzonych przez wykwalifikowaną higienistkę, najmłodsi pacjenci mieli okazję dowiedzieć się m.in. czym są i skąd się biorą ubytki oraz jak prawidłowo myć zęby i dziąsła. Aby wkroczenie w „Niesamowity świat higieny jamy ustnej” było jeszcze bardziej ciekawe, w zdobywaniu wiedzy małym adeptom towarzyszyły postacie z bajek Disneya®. Specjalnie przygotowane materiały edukacyjne z ilustracjami przedstawiającymi ulubionych bohaterów dzieci sprawiły, że nauka okazała się świetną zabawą. W akcję organizowaną przez Procter & Gamble zaangażowała się również Małgorzata Rozenek-Majdan. Gwiazda, nie tylko aktywnie uczestniczyła w samych warsztatach, ale również wręczyła osobiście małym pacjentom, 100 zestawów szczoteczek elektrycznych Oral-B® oraz materiały edukacyjne.

Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w tak ważnym i potrzebnym programie jakim jest „Niesamowity świat higieny jamy ustnej”. Problem próchnicy w naszym kraju jest bardzo poważny, a zdrowie i dobro dzieci jest dla mnie szczególnie ważne, bo sama jestem matką. Od lat wspieram różne inicjatywy, które za cel stawiają sobie pomoc tym najmłodszym. Często pomagam również podopiecznym warszawskiego Centrum Zdrowia Dziecka, dlatego i tym razem, decyzja o wsparciu projektu P&G była dla mnie naturalna

– dodaje Małgorzata Rozenek-Majdan.

W trakcie warsztatów, dzieciom towarzyszyli rodzice i opiekunowie, którzy odgrywają kluczową rolę w procesie edukacji najmłodszych. Poprzez codzienny kontakt z dziećmi, w naturalny sposób kształtują u nich odpowiednie postawy i codzienne nawyki, uczą kultury mycia zębów i pilnują, by szczotkowanie było dokładne i odpowiednio długie.

W trosce o zdrowy uśmiech dzieci

Specjaliści ostrzegają, że próchnica nie może być bagatelizowana, ponieważ nieleczona prowadzi do wielu, bardzo poważnych chorób. Aby więc zachęcić dzieci do codziennej higieny jamy ustnej, elementy zabawy są wręcz konieczne. Właśnie dlatego, Procter & Gamble w swoim portfolio ma kolorowe szczoteczki do zębów z bohaterami bajek Disneya oraz smakowe pasty. Co więcej, Oral-B stworzył również specjalną, bezpłatną aplikację Disney Magic Timer, która dzięki animacjom z postaciami ze świata bajek Disneya® pomaga dzieciom szczotkować zęby dłużej.

Jako wiodący producent  produktów do higieny jamy ustnej, zdajemy  sobie  sprawę ze skali problemów stomatologicznych w naszym kraju. Naszą odpowiedzialnością jest wprowadzanie takich innowacji, które będą odpowiadać na ten problem. Jednocześnie, mamy świadomość, że bez zapewnienia edukacji, nawet najlepsza pasta do zębów czy szczoteczka, nie rozwiąże problemu próchnicy. Właśnie dlatego, program edukacyjny „Niesamowity świat higieny jamy ustnej”, który z ogromną radością realizujemy teraz w Centrum Zdrowia Dziecka to nasz kolejny krok, który podejmujemy jako firma odpowiedzialna społecznie. Cieszymy się, że Pani Małgorzata Rozenek-Majdan zechciała dzisiaj wspólnie z nami pomóc dzieciom i przekazać im wiedzę, dzięki której mają szansę lepiej zadbać o zdrowie swoich zębów  

podsumowuje Małgorzat Mejer, manager ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną w P&G.

[1] Monitoring Zdrowia Jamy Ustnej 2016

Oral-B to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów wartym ponad  5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne, a także pasty do zębów i płyny do płukania jamy ustnej. Szczoteczki manualne Oral-B są wybierane przez dentystów w USA i wielu innych krajach częściej niż szczoteczki jakiejkolwiek innej marki.

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: NATURATIV Szef Sprzedaży i Rozwoju Rynku - Polska Oferta pracy: Technolog - MPS Koszalin Oferta pracy: Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Barwa - Krajowy Koordynator ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Partner of Promotion - Specjalista ds. PR Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!