MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Biedronka zaprasza do kolejnej edycji konkursu literackiego Piórko
Biedronka zaprasza do kolejnej edycji konkursu literackiego "Piórko"

Piszesz teksty literackie, ale jeszcze ich nie publikowałeś? Chcesz pokazać innym swój talent i spełnić marzenia o karierze pisarza? Wyślij tekst dla dzieci do 21 marca br. i wygraj 100 tys. zł. Szczegółowe informacje dotyczące udziału w konkursie „Piórko 2017. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” i formularz rejestracyjny dostępne są na stronie internetowej: www.piorko2017.biedronka.pl

Trzecia edycja konkursu „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” ruszyła 9 lutego br. W pierwszym etapie, na najlepszy tekst dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat, mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, których prace literackie nie były nigdy publikowane w druku lub wydawnictwach oznaczonych numerami ISBN lub ISSN. Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 3 prace o objętości od 20 tys. do 60 tys. znaków każda. Do konkursu mogą zgłaszać się osoby, które uczestniczyły w poprzednich edycjach, ale nie zostały laureatami. W tegorocznej edycji mogą wziąć również udział osoby posiadające obywatelstwo polskie, ale zamieszkałe poza granicami kraju.

– Konkurs "Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci" to przygoda mojego życia i  bajka o tym, jak spełniają się marzenia. Wiele marzeń... Debiut – niezwykły, z fajerwerkami, publikacja  książki, olbrzymi nakład, imponująca nagroda finansowa, która pozwala spełniać kolejne marzenia, ogrom nowych doświadczeń i spotkania ze wspaniałymi, życzliwymi i inspirującymi ludźmi. Konkursowi towarzyszy tyle pozytywnych emocji, że nie sposób oddać je w słowach, a dominujące nad wszystkim uczucie szczęścia wciąż każe pytać, czy to wszystko działo się naprawdę

– mówi Katarzyna Szestak, autorka książki „Szary domek”, laureatka „Piórko 2015”.

Autor najlepszego tekstu, wyłonionego przez Kapitułę Nagrody, zostanie ogłoszony 8 czerwca br. Tego samego dnia wystartuje również drugi etap konkursu skierowany do ilustratorów. Ich zadanie będzie polegało na przygotowaniu ilustracji do nagrodzonej treści. Wyniki drugiego etapu zostaną ogłoszone 24 sierpnia br. Książka, autorstwa laureatów dwóch etapów konkursu, zostanie wydana i trafi do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w listopadzie br.

„Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”
Konkurs stanowi formę wsparcia dla debiutujących pisarzy i ilustratorów. Ponadto dzięki tej inicjatywie oraz bogatej ofercie książek w przystępnej dla każdego cenie, Biedronka chce zachęcić dzieci oraz ich rodziców do lektury. Łącznie w dwóch edycjach zgłoszonych zostało około 10 tysięcy prac tekstowych i graficznych. Natomiast książki wydane w jego ramach: „Szary domek” Katarzyny Szestak (ilustracje Natalii Jabłońskiej) oraz „Córka bajarza” Moniki Radzikowskiej (ilustracje Moniki Białej) sprzedały się w ponad 65 tys. egzemplarzy.

Na zdjęciu głównym ilustracja z książki "Szary domek"

# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!