Przywołując słowa guru marketingu Philipa Kotlera: "Silna marka to jedyna droga do trwałej, ponadprzeciętnej rentowności. Silne marki przynoszą korzyści emocjonalne, a nie jedynie racjonalne."
Marka jest wartością, a na jej postrzeganie w oczach konsumentów wpływa wiele czynników. Często już sama nazwa marki uruchamia u konsumentów ciąg pewnych skojarzeń. W interesie producentów jest, by jej odbiór był maksymalnie pozytywny. Jak to osiągnąć? Pewnie podstawą jest, by pamiętać zawsze, co w założeniach jest dla naszego brandu istotne - i tego się trzymać. I o wartości właśnie zapytaliśmy firmy kosmetyczne, tworząc nasz najnowszy cykl: "Witajcie w naszej marce".
Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka marki, dyrektor kreatywny Resibo
W Resibo kierujemy się trzema wartościami, które są dla nas bardzo ważne i można je dostrzec w naszych działaniach.
PRZYJAŹŃ – czego oczekujemy od przyjaciela? Tego, że będzie godny zaufania, szczery, pomoże, kiedy go potrzebujemy i wysłucha. Dokładnie taka markę tworzymy od samego początku:
autentyczną, która działa przejrzyście i jest wiarygodna dla klientów.
taką, która słucha klientów i ich potrzeb
akceptuje kobiety i mężczyzn, takimi jacy są – nie chcemy Was zmieniać.
MIŁOŚĆ – to wartość, z której wyrasta Resibo i odzwierciedlają ją zwłaszcza nasze produkty.
miłość do natury – nasze opakowania w 100% zdatne do recyklingu i papierowe tuby, które podpowiadamy jak wykorzystać
miłość do zwierząt – kosmetyki w 100% wegańskie i cruelty free
miłość do siebie – najwyższej jakości składniki i efektywne formuły i średnio 98,8% składników naturalnych w naszych produktach
MAGIA – element magii towarzyszy nam w małych codziennych chwilach, które wspominamy z przyjemnością. Takie momenty chcieliśmy również przekazać naszym klientom – kosmetyki od początku są tak zaprojektowane, żeby cieszyły oko i dawały radość z używania. Nasze kosmetyki dają również spektakularne, magiczne efekty, które nawet nas często zaskakują.
>>Marka to coś znacznie więcej niż nazwa organizacji i/lub produktu.
Obejmuje bowiem przesłanie, które się z tą nazwą kojarzy.<<
Andrzej Koźmiński, Dariusz Jemielniak "Zarządzanie od podstaw"