MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Witajcie w naszej marce: BasicLab Dermocosmetics - marka ma być gwarantem skuteczności, bezpieczeństwa i przyjemności
Witajcie w naszej marce: BasicLab Dermocosmetics - marka ma być gwarantem skuteczności, bezpieczeństwa i przyjemności

Marka sama w sobie jest wartością.

Przywołując słowa guru marketingu Philipa Kotlera: "Silna marka to jedyna droga do trwałej, ponadprzeciętnej rentowności. Silne marki przynoszą korzyści emocjonalne, a nie jedynie racjonalne."

Marka jest wartością, a na jej postrzeganie w oczach konsumentów wpływa wiele czynników. Często już sama nazwa marki uruchamia u konsumentów ciąg pewnych skojarzeń. W interesie producentów jest, by jej odbiór był maksymalnie pozytywny. Jak to osiągnąć? Pewnie podstawą jest, by pamiętać zawsze, co w założeniach jest dla naszego brandu istotne - i tego się trzymać. I o wartości właśnie zapytaliśmy firmy kosmetyczne, tworząc nasz najnowszy cykl: "Witajcie w naszej marce".

Anita Zacharska i Joanna Zgajewska, założycielki BasicLab Dermocosmetics

Spędziłyśmy wiele godzin przechodzących w dni, a następnie w miesiące na dyskusjach o fundamentach naszej marki. Wierzymy, że odpowiednie podstawy pozwolą odnieść długoterminowy sukces i marka zostanie doceniona przez konsumentów oraz specjalistów z naszej branży.

Stworzyłyśmy markę BasicLab Dermocosmetics z myślą o dermokosmetykach, które łączą naturę z wysoko zaawansowaną technologią. Pragniemy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, które wykorzystujemy w dążeniu do zdrowia i piękna. Filarami marki są od zawsze:

Skuteczność – korzystamy tylko z uznanych składników aktywnych, które charakteryzuje wysoka skuteczność w codziennej pielęgnacji. Bardzo dokładnie dobieramy listę INCI, aby zapewnić efektywne rozwiązanie danego problemu włosów czy skóry. Dla osiągnięcia maksymalnie wysokiej skuteczności sięgamy zarówno po składniki naturalne jak i te pochodzenia syntetycznego. Dobrym  przykładem jest tutaj szampon przeciwłupieżowy, który w swoim składzie oprócz wyciągów roślinnych zawiera Pirocton Olaminy – chemiczną substancję, który wykazuje udowodnione działanie bakterio- i grzybobójcze.

Bezpieczeństwo – nasze produkty przechodzą przez wszystkie konieczne testy, aby w optymalny sposób ustawić najwyższy możliwy profil bezpieczeństwa poszczególnych formuł. Z tego powodu zdecydowałyśmy, aby nasze dermokosmetyki zawierały jak najmniej drażniącej chemii i dlatego usunęłyśmy z nich parabeny, silikony, SLS, SLES, MIT i Phenoxyethanol. Ponadto wszystkie komponenty naszych produktów począwszy od składników aktywnych, a skończywszy na etykietach pochodzą wyłącznie z certyfikowanych, sprawdzonych źródeł. Produktom nieznanej proweniencji mówimy stanowcze ”nie”. Szczególnie jest to ważne, ponieważ nasze produkty dystrybuowane są w aptece, w miejscu sprzedaży w którym wielu konsumentów ma bardzo wrażliwą skórę i cierpi na różne dermatozy.

Uczciwość –  nasze podejście w tym temacie jest mało popularne, ale wierzymy, że bycie fair w stosunku do konsumenta zaprocentuje. Dlatego zdecydowałyśmy się na wprowadzenie większych pojemności. Takim przykładem są  produkty z gamy Capillus, które mają pojemność 300 ml, są o połowę większe niż większość regularnych produktów z tej kategorii w aptekach. Doza zastosowana w pompkach pozwala na świadome zużywanie takiej ilości  produktu, jaka jest nam potrzebna. Dzięki temu nie wykorzystujemy więcej niż jest konieczne. Jest to też ukłon w stronę środowiska – stosujemy mniej produktu, dzięki temu starcza on na dłużej, co powoduje mniejsze zużycie np. butelek PET. Zadbałyśmy też o to, aby konsystencje produktów były wydajne. Wiemy, że może nasz konsument nie wróci do nas bardzo szybko, ale wróci zadowolony:-)

Przyjemność i wygoda stosowania – to założenie jest równie ważne jak pozostałe. Wiemy że codzienna pielęgnacja powinna być przyjemna w stosowaniu i sprawiać dużą radość. Dlatego zadbałyśmy, aby tam gdzie jest to możliwe, produkty miały odpowiednie nuty zapachowe, co pozwoli czynności rutynowe przekształcić w mini rytuały. Ważne dla nas były nie tylko konsystencje czy zapachy, ale również sam wygląd opakowań. Dlaczego produkty jak szampon czy odżywka miały by nie zdobić naszej łazienki? Powszechnie znana jest zasada że kupujemy oczami;-)

Przy projektach graficznych kartoników i etykiet spędziłyśmy wiele godzin, a wszystko po to, aby dostarczyć nie tylko ładny i wyróżniający się na półce aptecznej produkt, ale i fotogeniczny. Co w dobie mediów społecznościowych ma ogromne znaczenie i przekłada się znacząco na ilość kliknięć. Wyróżniają nas nie tylko większe pojemności wielu referencji, ale również zastosowanie pompki. Ktoś może powiedzieć, że to podraża znacząco koszt produkcji – tak to prawda, ale konsument docenia rozwiązania ułatwiające codzienne użytkowanie. Mamy bardzo pozytywne informacje na temat naszych pompek użytych w szamponach, odżywkach czy płynach micelarnych. Wiemy, że w dłuższej perspektywie czasowej bardzo mocno to zaprocentuje.

Wsparcie podobnych biznesów jak nasz – zakładając firmę obiecałyśmy sobie, że chcemy współpracować z firmami, które działają podobnie jak my. Wspieramy lokalny biznes, kooperujeny z firmami, które rozumieją nasze potrzeby, pamiętają jak to jest być w „naszych butach” raczkującego przedsięwzięcia.

>>Marka to coś znacznie więcej niż nazwa organizacji i/lub produktu.
Obejmuje bowiem przesłanie, które się z tą nazwą kojarzy.<<

Andrzej Koźmiński, Dariusz Jemielniak "Zarządzanie od podstaw"

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!