MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Witajcie w naszej marce: Affect Cosmetics - każda litera naszej nazwy ma znaczenie
Witajcie w naszej marce: Affect Cosmetics - każda litera naszej nazwy ma znaczenie

Marka sama w sobie jest wartością.

Przywołując słowa guru marketingu Philipa Kotlera: "Silna marka to jedyna droga do trwałej, ponadprzeciętnej rentowności. Silne marki przynoszą korzyści emocjonalne, a nie jedynie racjonalne."

Marka jest wartością, a na jej postrzeganie w oczach konsumentów wpływa wiele czynników. Często już sama nazwa marki uruchamia u konsumentów ciąg pewnych skojarzeń. W interesie producentów jest, by jej odbiór był maksymalnie pozytywny. Jak to osiągnąć? Pewnie podstawą jest, by pamiętać zawsze, co w założeniach jest dla naszego brandu istotne - i tego się trzymać. I o wartości właśnie zapytaliśmy firmy kosmetyczne, tworząc nasz najnowszy cykl: "Witajcie w naszej marce".

Paulina ZarębskaPaulina Zarębska, Dział Marketingu Firmy Affect Cosmetics

Początek marki A F F E C T to pomysł dwóch kreatywnych kobiet, które swoim marzeniom postanowiły nadać rzeczywisty kształt. U podstaw marki od początku leżały nie tylko założenia biznesowe, ale także cele i wartości, które miały być podstawą dla tworzenia najlepszej jakości produktów. Każda litera nazwy A F F E C T ma znaczenie i mimo rozwoju oraz ewolucji marki, filozofia firmy pozostaje niezmienna. Witajcie w naszej marce – odkrywamy przed Wami to, co jest w niej dla nas najważniejsze.

A jak Atrakcyjność / Attractiveness

Kierujemy się założeniem, że każda kobieta zasługuje na to żeby czuć się dobrze i wyglądać atrakcyjnie. Zasługujemy na dobrej jakości kosmetyki, które nie niszczą naszej skóry, spełniają oczekiwania i równocześnie są dostępne w rozsądnej cenie. Naszym marzeniem są ulice pełne kobiet, od których bije poczucie własnej wartości i atrakcyjności. Staramy się aby kosmetyki Affect jak najlepiej im w tym pomagały.

F jak Fair

Bycie fair to dla nas nie tylko opisy na opakowaniach, które pokrywają się z faktycznym stanem produktu. Przez „fair” rozumiemy przede wszystkim nieinwazyjne funkcjonowanie w naszym środowisku, wykorzystywanie w składach tego, co oferuje nam natura oraz brak testów na zwierzętach. Zależy nam także na przejrzystości i jasnych komunikatach, tak aby decyzje o zakupach naszych kosmetyków były świadomym wyborem.

F jak Funkcjonalność /Functionality

Wiemy, że dziś tym czego najbardziej nam brakuje jest czas. Chcemy zaoszczędzić go naszym klientkom jak najwięcej, dlatego kosmetyki Affect są łatwe w aplikacji, przystosowane nawet do niewprawionej w makijażu ręki, a równocześnie ich jakość i trwałość dorównuje produktom dla profesjonalistów.

E jak Efektywność /Effectiveness

Hasłem organizowanych przez nasz szkoleń jest „Efekt Affectu”, co on oznacza? Przede wszystkim najwyższą jakość i oferowanie kobietom produktów, jakich same chciałybyśmy używać. Efektywność osiągamy także przez aktywne słuchanie i otwartość na potrzeby klientek. Nasza „efekt” to budowanie zaufania i długofalowych relacji z kobietami, dzięki czemu możemy się stale rozwijać i sprostać ich oczekiwaniom.

C jak Ciągłość /Consistency

Dbamy o to aby kobiety, które są z nami od początku, w nowościach nadal rozpoznawały specyfikę i charakter kosmetyków Affect. Mimo zmian i ewolucji, które są nieodłącznymi elementami rozwoju marki, chcemy żeby pewne rzeczy pozostawały niezmienne – jakość naszych produktów, dbałość o najdrobniejsze szczegóły każdego kosmetyku, wprowadzanie linii artykułów, które świetnie do siebie pasują i dają możliwość łączenia ich ze starszymi produktami. Pomysłodawczynie marki w dalszym ciągu ją kreują, dzięki czemu zachowujemy ciągłość tych założeń.

Totalność działań /Totality

Każdy produkt Affect jest traktowany całościowo. Już w momencie planowania dbamy o to żeby w poszczególnych etapach nic nie umknęło naszej uwadze. Od starannie zaprojektowanego opakowania, przez fakturę i przyjemny zapach, aż po pigmentację oraz trwałość – nasze kosmetyki mają działać na wszystkie zmysły, a każdy z nich ma tworzyć zamkniętą całość, która równocześnie idealnie współgra z innymi produktami marki. Oprócz tego, od początku proponujemy wybór kosmetyków, który umożliwia stworzenie całego makijażu wyłącznie za pomocą produktów Affect.

>>Marka to coś znacznie więcej niż nazwa organizacji i/lub produktu.
Obejmuje bowiem przesłanie, które się z tą nazwą kojarzy.<<

Andrzej Koźmiński, Dariusz Jemielniak "Zarządzanie od podstaw

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!