MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Quiskin, Cosmoprof Bolonia 2018: Dobry czas dla innowacyjnych marek z Europy
Quiskin, Cosmoprof Bolonia 2018: Dobry czas dla innowacyjnych marek z Europy

Marcin Małysz, współwłaściciel Quiskin: W tym roku zmieniliśmy halę. Wystawiamy się w przestrzeni marek profesjonalnych, co ma dwa uzasadniania. Po pierwsze coraz bardziej interesujemy się tym segmentem rynku. Nasze produkty częściowo są dedykowane do rynku profesjonalnego - pewne zabiegi w salonach odnowy biologicznej czy gabinetach kosmetycznych mogą być przeprowadzana na produktach marki Quiskin. Sami zresztą otworzyliśmy własny salon w Krakowie pod nazwą Quiskin Beauty Clinic więc siłą rzeczy ta część rynku coraz bardziej nas interesuje. Po drugie do tej hali przychodzi więcej klientów biznesowych, a ponieważ zależy nam także na poszerzaniu dystrybucji w kanale profesjonalnym, wybór sam się niejako narzucał.

Nasze portfolio produktów poszerza się i w Bolonii pokazujemy kilka świeżynek. Zaczęliśmy od małej rękawicy do demakijażu. Potem pojawiła się wersja w większym rozmiarze. Do tego zaczęły dochodzić kostki ozonowe, wspomagające oczyszczanie skóry i właśnie na tym ozonowym składniku rozbudowujemy linię. W tym momencie wchodzą do sprzedaży trzy produkty: peeling ozonowy, kąpiel ozonowa i olej ozonowy. Aktualnie trwa ich certyfikacja dla skóry atopowej, wcześniej wprowadzona Kostka Ozonowa posiada już te dokumenty.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak rozwija się nasz eksport. Czuję, że to jest czas na polskie marki, a do tego mamy dobry moment dla młodych firm, które wprowadzają innowacyjne produkty. Świat polską produkcję lubi coraz bardziej. W branży kosmetycznej mówi się o ponadprzeciętnej jakości polskich kosmetyków, bardzo dobrych opakowaniach, elastyczności współpracy, szybkim dopasowywaniu się do oczekiwań rynku. Poza tym dziś jeszcze jedno nam pomaga: europejskie pochodzenie produktu, które postrzegane jest jako synonim innowacyjności, jakości, dobrego wzornictwa. Wrażliwość na cenę ma mniejsze znaczenie, klienci są gotowi zapłacić więcej za dobry produkt o europejskim pochodzeniu. I to warto w komunikacji podkreślać.

Jesteśmy proaktywni w szukaniu nowych odbiorców, ale też coraz częściej nowi odbiorcy znajdują nas. Klienci z różnych rynków dzwonią do nas, wysyłają maile, inicjując jakieś pierwsze kroki do wspólnego działania. Coraz częściej są to klienci z innych kontynentów. Wiem, że brzmi to egzotycznie, ale tak rzeczywiście jest.

Mam przekonanie, że dziś firmom bardzo pomagają social media. Tu nie ma granic – zdjęcia czy posty potrafią „szerować się” bardzo szeroko, a kupcy widząc zainteresowanie konsumentów, zaczynają mieć ciekawe marki na celowniku. Oczywiście takie zaintrygowanie marką to dopiero początek długiej drogi do podpisania kontraktu: potem zaczynają się negocjacje, wzajemne sprawdzanie wiarygodności, etc. Także podsumowując: krok po kroku wchodzimy na nowe rynki, rozwijamy się też w Polsce, mamy przed sobą konkretne cele, określoną wizję rozwoju marki i jej dystrybucji - i spokojnie to wszystko realizujemy. Do zespołu dołączają kolejni fachowcy z bardzo kierunkowym wykształceniem, co daje nam możliwość zaplanowanego rozwoju.

No i nieustająco kierujemy się naszym motto – „Wierzymy, że o ile nasze produkty nie zmienią świata, to piękno kobiecej skóry już tak”.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

Polecamy również relacje innych polskich wystawców Cosmoprof Bolonia 2018

Oceanic, Elfa Pharm, Eveline Cosmetics, Floslek, Dax Cosmetics, Delia Cosmetics, Bielenda, Sylveco, Heinz Glas, DermedicAllvernum, YopeEqualan PharmaResibo, Efektima, Verona Products Professional, Miya Cosmetics, BodyBoom, Marion, Alkemie Cosmetics, Phenome, Politech, MiaCalnea, Barwa Cosmetics, Annabelle Minerals, Harper HygienicsDermaglin, Tenex, Victoria Vynn.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!