MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Nosowskiej pochwała wyciorów
Nosowskiej pochwała wyciorów

To musiało tak się skończyć… Inwazja blogerek urodowych, nie zawsze znających się na rzeczy, częściej gadających od rzeczy, doczekała się efektownej parodii.

Kasia Nosowska „poczuła” Internet. Bawi się w nim i od jakiegoś czasu wypuszcza powietrze z balonika pompowanego przez sieciowe gwiazdy i gwiazdeczki.

 

Mój tutorial! Zapraszam:)

Post udostępniony przez nosowska.official (@nosowska.official)

I ty możesz być gwiazdą Internetów

Niby nic wielkiego. Śpiewać każdy może, nadawać też… Prowadzić swój kanał, jeśli tylko zbierze publikę, która ma ochotę go zasubskrybować. Blogerki chętnie dzielą się ze światem poradami w kwestiach dietetyki, mody i urody. Część ich fanek to gorliwy i oddany dwór, bezkrytycznie wpatrzony w swoją sieciową guru. Niestety gros tej najwierniejszej publiki stanowią małoletnie dziewczynki, którym gwiazdy Internetu imponują zdobytą sławą, przy okazji robiąc kaszę z mózgu...

 

Odc. 2

Post udostępniony przez nosowska.official (@nosowska.official)

Niektórzy oglądają te wywody wyłącznie w celach kabaretowych, bo też spora część produkcji scenariuszowo i aktorsko tylko w ten gatunek się wpisuje. Te manieryczne przeciąganie samogłosek, notoryczne błędy językowe typu „weźcie tą szminkę”, dziubki, pozy i całuski w infantylnym stylu i opowieści, w których wątek rwie się raz za razem…

Kogo to jednak obchodzi? Może właśnie ten świat tak ma wyglądać?

 

Odc. 3

Post udostępniony przez nosowska.official (@nosowska.official)

Gorszy pieniądz wypiera lepszy

Oczywiście nie brak dziewczyn, które świetnie wypadają w oku kamery, mają wizażowy dryg, kosmetyczną wiedzę, dzielą się w fajny sposob tysiącami przydatnych trików i sensownych urodowych patentów na lepszy wygląd. One są solą Interentu. Przykładem tego, co było  jego siłą zanim się totalnie sprzedał. A co nią było? Autentyczność, bliskość relacji z odbiorcami, konkretne i merytoryczne przekazy. Odporność na kuszenie reklamą, zwłaszcza kiedy wcale nie ma się najlepszej opinii o takim czy innym produkcie. Niestety przybywa w sieci amatorek, takich w stylu „nie znam się, ale się wypowiem”.  Ich makijaże przed kamerą prezentują się niemal równie groteskowo jak ten w parodii Kasi Nosowskiej... Ewidentnie coś poszło nie tak…;-)

 

Odc.4

Post udostępniony przez nosowska.official (@nosowska.official)

Wszystko zaczęło się dewaluować. Zachęcone szybką sławą i pieniędzmi do wirtualnego świata wkraczają kolejne „influencerki” marzące o karierze Angeliki Muchy czy Jessiki Mercedes.

Mają, często słusznie, poczucie, że nie są ani brzydsze ani głupsze od gwiazd rozpieszczanych przez firmy kosmetyczne, modowe, samochodowe i jakie tam jeszcze…

Niektóre zawczasu próbują zaistnieć szybciej poprzez farmy fanów z Bangladeszu czy innego równie egzotycznego kraju, w którym lajki kupuje się za ichnie grosze… Już teraz firmy kosmetyczne dostają czasem uprzejme donosy, że taka czy inna blogerka, zapraszana na konferencje prasowe z uwagi na imponującą ilość followersów na Instagramie, de facto 90% polubień wykupiła na aukcji internetowej.

 

Odc.5

Post udostępniony przez nosowska.official (@nosowska.official)

Wyciory na odreagowanie głupoty;-)

No dobra. Można ignorować ten świat i jego problemy raczej księżycowe. Można się zżymać, że dziewczyny, które jednego zdania złożyć nie mogą, wyceniają swoje usługi na kosmiczne pieniądze. I je dostają;-) Można otworzyć oczy ze zdumienia, że ludzie wchodzą do Internetu i oglądają setki głupot. A można też – co uczyniła Kasia Nosowska – udowodnić, że miałkość i głupota nadaje się jedynie do wyśmiania. Jak mawiała George Sand: wesołość jest najlepszą higieną ciała i umysłu. (LL)

 

Odc.6

Post udostępniony przez nosowska.official (@nosowska.official)

 

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!