MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Marta Łucka, Golden Rose o budowaniu bliskich relacji  z konsumentkami jako ważnej wartości dla marki
Marta Łucka, Golden Rose o budowaniu bliskich relacji z konsumentkami jako ważnej wartości dla marki

W artykule "Dlaczego marka to wciąż potężna siła w dyspozycji firmy?" pisaliśmy na temat siły marek, długofalowych inwestycji w markę i określaniu ich tożsamości. Zapytaliśmy kilka osób z branży kosmetycznej, wokół jakich wartości bliskich marce, budowana jest jej komunikacja marketingowa.

Marta ŁuckaMarta Łucka, specjalista ds. marketingu i PR, Golden Rose
Marka Golden Rose istnieje na polskim rynku niemal od 15 lat. Przez ten długi czas zmienił się nie tylko makijaż, ale również świadomość konsumentek. Rozwój You Tube, portali społecznościowych i powszechny dostęp do wspaniałych tutoriali makijażowych sprawiły, że klientki doskonale wiedzą, jak poprawiać swoją urodę i czego oczekują od produktów. Dlatego jedną z głównych wartości Golden Rose jest nieustanny rozwój i niezawodność.

Dokładamy wszelkich starań, by produkty sygnowane naszą marką w pełni spełniały oczekiwania klientek. Badamy potrzeby, uzupełniany wachlarz produktów, kreujemy nowe trendy, a także podążamy za najnowszymi tendencjami i jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie kobiety poszukują inspiracji. Facebook, Instagram, blogi, portale, YouTube, prasa, targi i eventy, stanowią doskonałe źródło inspiracji. Bacznie obserwujemy trendy, które nieustannie się zmienią. Jako świadomy brand jesteśmy zaangażowani w społeczność beauty, pokazujemy potencjał naszych produktów, tworząc ciekawy content.

Stawiamy na bezpośredni dialog z naszymi klientkami. Golden Rose już od dawna nie jest tylko logo i produktem, marka – niesie wsparcie, pomaga dodając pewności siebie, poprawia samopoczucie, pozwala kreatywnie się wykazać. Nie tylko pokazujmy kosmetyki, ich odcienie i możliwości, ale również nasze wykwalifikowane wizażystki doradzają jak uniknąć makijażowych wpadek i jak wykonać makijaż zgodny z panującymi trendami. Ponadto przywiązujemy wagę, do produkcji kosmetyków przyjaznych dla środowiska, nie testowanych na zwierzętach i wolnych od parabenów. Zważamy na jakość kosmetyków, których produkcja jest zgodna z wszystkimi standardami. Wszystkie produkty Golden Rose poddawane są szczegółowym badaniom dermatologicznym, mikrobiologicznym i testom aplikacyjnym we własnych laboratoriach.

Podsumowując Golden Rose to nowoczesna marka ze świeżym spojrzeniem na rynek, która stara się kreować użyteczne trendy, będące jednocześnie wsparciem i inspiracją dla każdego, kto zechce wkroczyć do barwnego świata makijażu.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!