MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Ziaja: Samodzielnie opracowujemy i realizujemy strategię działań komunikacji on-line.
Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Ziaja: Samodzielnie opracowujemy i realizujemy strategię działań komunikacji on-line.

JOANNA KOWALCZUK, KIEROWNIK MARKETINGU ZIAJA

Komunikacja on-line jest bardzo istotna dla naszej firmy. Daje nam możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami, poznania ich potrzeb, preferencji zakupowych i nawyków pielęgnacyjnych.

To także szansa na przedstawienie zmian w ofercie, a także różnorodnych działań firmy (np. konkursy, eventy, promocje itp.).

Internet umożliwia szybkie reagowanie na zgłoszenia klientów, pytania o produkty, ich dostępność, sposób użycia. Dzięki nowoczesnym narzędziom komunikacji możemy docierać do szerokiego grona odbiorców, a jednocześnie skupiać się na indywidulanych potrzebach, pytaniach, poradach.

Mamy też okazję do zaprezentowania produktów Ziaja z innej perspektywy, w ciekawym, niestandardowym ujęciu. Tego typu kontakt wymaga szybkiej reakcji i kompetentnej obsługi.

Konsumenci są coraz bardziej świadomi, jakie mechanizmy funkcjonują we współczesnej komunikacji on-line. Cenią bezpośredni kontakt, szybkie reagowanie na zgłoszenia, precyzyjne porady, niesztampowe podejście zarówno do produktów, jak i ich prezentacji.

Dlatego firma Ziaja samodzielnie opracowuje i realizuje strategię działań komunikacji on-line w ramach Działu Marketingu. Oprócz strony www, która umożliwia szeroki kontakt z firmą, prowadzimy również swoje profile na Facebooku (ponad 155 tysięcy Obserwujących) oraz Instagramie (ponad 42 tysięcy Obserwujących), gdzie poprzez autorskie zdjęcia, publikujemy aktualności dotyczące naszych działań i oferty Ziaja, ciekawostki, porady.

Czytaj więcej:
Drogerie Natura: Konsumenci są w stanie rozpoznać nieprawdziwą informację i cel, w jakim została opublikowana.
Basel Olten Pharm: Dzisiejszy odbiorca ceni sobie prawdę i nie znosi udawania.
Bielenda Kosmetyki Naturalne: Rośnie znaczenie kontentu premium.
Delia Cosmetics: Najefektywniejsze działanie w promocji marki to influencer marketing.
Elfa-Pharm: Szybki czas reakcji jest ważny w kontakcie z klientami.
Resibo: Blogosfera w tej branży ma wielką siłę rażenia

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!