MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Ziaja: Samodzielnie opracowujemy i realizujemy strategię działań komunikacji on-line.
Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Ziaja: Samodzielnie opracowujemy i realizujemy strategię działań komunikacji on-line.

JOANNA KOWALCZUK, KIEROWNIK MARKETINGU ZIAJA

Komunikacja on-line jest bardzo istotna dla naszej firmy. Daje nam możliwość bezpośredniego kontaktu z klientami, poznania ich potrzeb, preferencji zakupowych i nawyków pielęgnacyjnych.

To także szansa na przedstawienie zmian w ofercie, a także różnorodnych działań firmy (np. konkursy, eventy, promocje itp.).

Internet umożliwia szybkie reagowanie na zgłoszenia klientów, pytania o produkty, ich dostępność, sposób użycia. Dzięki nowoczesnym narzędziom komunikacji możemy docierać do szerokiego grona odbiorców, a jednocześnie skupiać się na indywidulanych potrzebach, pytaniach, poradach.

Mamy też okazję do zaprezentowania produktów Ziaja z innej perspektywy, w ciekawym, niestandardowym ujęciu. Tego typu kontakt wymaga szybkiej reakcji i kompetentnej obsługi.

Konsumenci są coraz bardziej świadomi, jakie mechanizmy funkcjonują we współczesnej komunikacji on-line. Cenią bezpośredni kontakt, szybkie reagowanie na zgłoszenia, precyzyjne porady, niesztampowe podejście zarówno do produktów, jak i ich prezentacji.

Dlatego firma Ziaja samodzielnie opracowuje i realizuje strategię działań komunikacji on-line w ramach Działu Marketingu. Oprócz strony www, która umożliwia szeroki kontakt z firmą, prowadzimy również swoje profile na Facebooku (ponad 155 tysięcy Obserwujących) oraz Instagramie (ponad 42 tysięcy Obserwujących), gdzie poprzez autorskie zdjęcia, publikujemy aktualności dotyczące naszych działań i oferty Ziaja, ciekawostki, porady.

Czytaj więcej:
Drogerie Natura: Konsumenci są w stanie rozpoznać nieprawdziwą informację i cel, w jakim została opublikowana.
Basel Olten Pharm: Dzisiejszy odbiorca ceni sobie prawdę i nie znosi udawania.
Bielenda Kosmetyki Naturalne: Rośnie znaczenie kontentu premium.
Delia Cosmetics: Najefektywniejsze działanie w promocji marki to influencer marketing.
Elfa-Pharm: Szybki czas reakcji jest ważny w kontakcie z klientami.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!