MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Elfa-Pharm: Szybki czas reakcji jest ważny w kontakcie z klientami.
Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Elfa-Pharm: Szybki czas reakcji jest ważny w kontakcie z klientami.

KATARZYNA KRUKAR, SOCIAL MEDIA MANAGER, ELFA PHARM POLSKA

W Elfa Pharm Polska media społecznościowe i Internet stanowią główne kanały komunikacji oraz obsługi klienta. Widzimy, że w przypadku naszych marek komunikacja on-line staje się coraz ważniejsza.

Mimo, że klienci poszukują nieco mniej informacji na temat najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych linii produktów (np. Green Pharmacy), to wciąż aktywnie pytają o nowsze i stale rozwijające się brandy (Vis Plantis czy O`Herbal).

Głównymi źródłami i polami do rozmów z konsumentami są profile firmowe w serwisach społecznościowych - instagramowy oraz facebookowy profil Elfa Pharm Polska oraz fanpage marki Vis Plantis.

Odpisujemy na wiadomości prywatne, odpowiadamy na komentarze i recenzje produktów, ale również rozpatrujemy reklamacje i inne prośby naszych klientów. Każdy pracownik firmy jest automatycznie członkiem biura obsługi klienta.

Otrzymując wiadomość pochodzącą z formularza kontaktowego na stronie internetowej, rozmowy telefonicznej czy social mediów, nie przekierowujemy klienta do dalszych działów firmy, ale od razu pomagamy rozwiązać problem, by maksymalnie skrócić czas oczekiwania na jego rozwiązanie i zapewnić klientom komfort.

Czytaj więcej:
Drogerie Natura: Konsumenci są w stanie rozpoznać nieprawdziwą informację i cel, w jakim została opublikowana.
Basel Olten Pharm: Dzisiejszy odbiorca ceni sobie prawdę i nie znosi udawania.
Ziaja: Samodzielnie opracowujemy i realizujemy strategię działań komunikacji on-line.
Delia Cosmetics: Najefektywniejsze działanie w promocji marki to influencer marketing.
Bielenda Kosmetyki Naturalne: Rośnie znaczenie kontentu premium.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!