MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Bielenda: Rośnie znaczenie kontentu premium.
Jak firmy kosmetyczne wykorzystują media społecznościowe oraz Internet do komunikacji z klientami? Bielenda: Rośnie znaczenie kontentu premium.

KATARZYNA BUTRYMOWICZ-KNAP, DYREKTOR MARKETINGU BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE

Promocja marki w mediach społecznościowych jest dziś naturalnym elementem działań marketingowych. Głównym celem jest komunikacja z konsumentem, dla którego korzystanie z nowych mediów stało się codziennością - szczególnie, jeśli myślimy o grupie osób młodych.

Oczekują oni bezpośredniego kontaktu i możliwości interakcji z marką, która stanowi część ich konsumpcyjnego świata.

Naszą rolą jest dostarczanie satysfakcjonujących odpowiedzi, a jednocześnie tworzenie kontentu pozwalającego budować takie wyobrażenie o produkcie, które jest zgodne z naszą strategią jego promowania.

Przy coraz większej konkurencji oraz ogromnej liczbie bodźców, z którymi w Internecie stykają się użytkownicy, rośnie więc znaczenie kontentu premium. Takiego, który nie tylko pozwoli się wyróżnić i zainteresować - choćby na moment, ale zachęci konsumenta do reakcji - wypowiedzi, podzielenia się emocjami, udostępnienia materiału.

Oczywiście jest też druga strona tego medalu. Media społecznościowe potrafią łatwo i szybko - jak nigdy do tej pory, wykreować sytuację kryzysową, a dodatkowo stworzyć ją w miejscu, w którym nie zawsze można się wspierać stworzonymi wcześniej procedurami.

Dlatego tak ważny jest stały monitoring i przemyślane działania połączone z odpowiednim systemem kontroli.

Czytaj więcej:
Drogerie Natura: Konsumenci są w stanie rozpoznać nieprawdziwą informację i cel, w jakim została opublikowana.
Basel Olten Pharm: Dzisiejszy odbiorca ceni sobie prawdę i nie znosi udawania.
Ziaja: Samodzielnie opracowujemy i realizujemy strategię działań komunikacji on-line.
Delia Cosmetics: Najefektywniejsze działanie w promocji marki to influencer marketing.
Elfa-Pharm: Szybki czas reakcji jest ważny w kontakcie z klientami.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!