MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Harper Hygienics, Cosmoprof Bolonia 2018: Wdrażamy innowacje zgodne z obecnymi trendami
Harper Hygienics, Cosmoprof Bolonia 2018: Wdrażamy innowacje zgodne z obecnymi trendami

Elżbieta Mudź, dyrektor marketingu Harper Hygienics: Pokazujemy się w tym roku w Bolonii z mocno odświeżonym portfolio. Udowadniamy, że takie zdawałoby się zwyczajne akcesoria higieniczne, mogą mieć charakter, wyróżnik, ciekawe innowacje. Zainteresowanie odbiorców: dotychczasowych i przyszłych klientów, jest duże. Na stoisku cały czas mamy zajęte stoliki, przy których toczą się rozmowy. To oczywiście dla nas duży powód do dumy, bo chcemy sprzedawać dużo i możliwie szeroko.

Jesteśmy tutaj z wszystkimi naszymi markami: Cleanic, Kindii i Presto. Najbardziej odświeżyliśmy w tym roku tę pierwszą markę.

W naszej najnowszej kolekcji płatków do oczyszczania Cleanic nawiązujemy do trendu personalizacji. Przygotowaliśmy cztery wzory, z których klientka może wybrać taką szatę graficzną, jaka podoba się jej najbardziej  i idealnie pasuje do wystroju łazienki. Hitem jest opakowanie w supermodne w tym sezonie flamingi. Są one na T-shirtach, okładkach zeszytów, torebkach – wszędzie. U nas też!

Uważamy, że bawełna nie jest czymś nudnym, nijakim, co zasługuje tylko na to, by schować do szuflady w łazience. Estetyczne opakowania mogą z powodzeniem być eksponowane na zewnątrz, jako element dekoracji. Jest to też bardzo funkcjonalnie – są wtedy zawsze pod ręką.

Nowością w naszej ofercie jest również nawilżany papier toaletowy. Przygotowaliśmy go również w dwóch wariantach designu opakowań, by klienci mogli wybrać taki, który pasuje do wystroju ich łazienek. Nie chcemy traktować elementów higienicznych po macoszemu. To produkty, których używa się każdego dnia. Muszą być bezpieczne dla skóry, funkcjonalne, ale też estetycznie zaprojektowane. Łazienka powinna być taką oazą komfortu, spokoju, relaksu, odświeżenia. W tym kierunku kreujemy więc naszą ofertę.

Marką, której w Polsce nie mamy, jest Sweet Sense. W niej również przygotowaliśmy cztery unikalne designy, nawiązujące do sentymentów z podróży. Hasło tej kolekcji bardzo podoba się naszym odbiorcom i budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia: Experience your private hammam.

W takim własnie duchu wellness mamy również kolekcję Cleanic Spa Rituals (płatki, patyczki). Płatki, oprócz kluczowego składnika, jakim jest bawełna, wzbogacone są włóknem z bambusa, ekstraktem z aloesu czy olejku arganowego. Udowadniamy, że zabiegi pielęgnacyjne nie muszą być nużącą rutyną, ale stać się chwilą przyjemnością na co dzień. Design tej linii jest bardzo europejski – podoba się w Niemczech czy Skandynawii.

W nowym designie mamy także chusteczki do higieny intymnej, a także pojawił się tu nowy wariant dla osób z problemami trzymania moczu – chusteczki mocniej dezodorujące i odświeżające. Jako marka chcemy odpowiadać na wszystkie potrzeby naszych konsumentów, poprawiać ich komfort życia i samopoczucie – to dla nas ważne.

Cleanic na polskim rynku jest liderem. W tej roli musi więc wziąć na siebie obowiązek wnoszenia do kategorii akcesoriów higienicznych innowacji. Ekstrakty, którymi wzbogacamy waciki, stanowią pewną wartość dodaną produktu. Rynek jest trudny, bo konkurencja marek własnych sieci handlowych jest bardzo silna. Mimo tego udaje nam się utrzymać pozycję numer jeden. Nie chcemy być liderem tylko w kontekście sprzedażowym, ale rzeczywiście kreować pewną nową jakość w kategorii. Chcemy nadawać ton i sprawiać, że to inni będą podążali za nami.

Targi w Bolonii są bardzo inspirujące. Przyjeżdżam tu od lat. Zawsze potrafię wypatrzeć jakieś ciekawe nowinki, dowiedzieć się czegoś więcej na temat nadchodzących trendów. To ważne w tej branży, by wiedzieć wcześniej. Zauważam, że w tym roku trend eko jest obecnie wszędzie. I w formułach produktów, i w opakowaniach.

W tym roku Bolonia po prostu jest zielona! My również mocno na ten trend stawiamy. Zarówno w ofercie, ale też nawiązujemy do tego tegorocznym designem naszego stoiska. Z nowości mamy eko-włókniny: z kokosa, kukurydzy, bambusa, węgla bambusowego i  z soi. Świat, który tworzymy, niekoniecznie musi być oparty tylko o bawełnę. Są inne rośliny, które również możemy twórczo i z korzyścią dla skóry wykorzystywać, ale też pozyskiwać z poszanowaniem środowiska naturalnego i zachowując wysokie standardy produkcji.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

Polecamy również relacje innych polskich wystawców Cosmoprof Bolonia 2018

Oceanic, Elfa Pharm, Eveline Cosmetics, Floslek, Dax Cosmetics, Delia Cosmetics, Bielenda, Sylveco, Heinz Glas, DermedicAllvernum, YopeEqualan PharmaResibo, Efektima, Verona Products Professional, Miya Cosmetics, BodyBoom, Marion, Quiskin, Alkemie Cosmetics, Phenome, Politech, MiaCalnea, Barwa Cosmetics, Annabelle Minerals, Dermaglin, Tenex, Victoria Vynn.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!