MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Katarzyna Furmanek, Laboratorium Kosmetyczne Floslek
Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Katarzyna Furmanek, Laboratorium Kosmetyczne Floslek

Dla Katarzyny Furmanek, prezes Laboratorium Kosmetycznego Floslek, istotne jest, by każdy produkt tej marki był absolutnie dopracowany, bo jakością i trzymaniem poziomu pracuje się na zaufanie konsumentów. W ofercie Floslek znajdziemy zarówno kosmetyki bliskie naturze, jak też mocno zaawansowane technologicznie - co daje konsumentom wybór w marce w zależności od ich indywidualnych preferencji. Wyzwaniem jest dziś handel, bo warunki współpracy z kanałem nowoczesnym do łatwych nie należą, a siła handlu tradycyjnego słabnie. Dla producenta kosmetyków ważne jest również nieustanne nadążanie za zmianami w prawie...

To był rok...

Pełen wyzwań, ale dobry rok, rok sukcesów.

Najważniejsze dla naszej firmy w 2017 roku były...
Inwestycje w park maszynowy oraz rozwiązania informatyczne, usprawniające nasze działania i umożliwiające nam dalszy rozwój.

Wdrożenia, które dobrze przyjęły się na rynku...
Było ich wiele, przede wszystkim:
Skin care Expert PEARLS Serum rozświetlające,
Skin care Expert SNAKE- innowacyjna  linia anti-aging  z neuropeptydami,
Pollution-anti – linia kosmetyków  miejskich, chroniąca  skórę  przed  szkodliwym działaniem smogu. 

Konsumenci zwracali szczególną uwagę na...
Nowości, innowacyjne formuły i skuteczność działania.

Rynek kosmetyków najlepiej opisuje obecnie słowo/słowa...
Wymagający, bardzo szybko się rozwijający, innowacyjny, z bardzo szeroką ofertą: od kosmetyków organicznych do biotechnologicznie zaawansowanych.

W 2018 roku planujemy...
Dalszy rozwój naszej oferty, szczególnie w kategoriach: pielęgnacja  okolic oczu, pielęgnacja skóry problematycznej, pielęgnacja i ochrona ust.

Wyzwanie, które stoi w kolejnych miesiącach przed naszą firmą...
To dostępność naszych  produktów dla konsumentów. Problemem jest słabnąca siła rynku tradycyjnego, trudność i koszt wprowadzenia nowości do drogerii sieciowych kanału nowoczesnego. Chcemy wzmocnić własne siły sprzedaży, stawiając na bezpośredni kontakt z konsumentem oraz obecność w rosnącym kanale e-commerce.

Dla całej branży wyzwaniem w kolejnym roku mogą być…
Uwarunkowania ekonomiczne i prawne. Na pewno borykać będziemy się z rosnącymi kosztami pracy. Na kondycję finansową branży wpłynąć mogą również zmiany w prawie, m.in. ograniczające dostęp do niektórych surowców, a co za tym idzie konieczność modyfikacji formulacji, powtórzenie badań, zmiany treści opakowań oraz wprowadzenie nowych zapisów o restrykcyjnych karach do Ustawy o produktach kosmetycznych, która ma zastąpić Ustawę o kosmetykach.

 

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi w sondzie "Było, jest, będzie 2017/2018"!

Oceanic

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris


Ziaja

Bielenda

Dax Cosmetics

Janda

Sarantis

Delia Cosmetics

Laboratorium Kosmetyczne Floslek

Elfa Pharm Polska

Verona Products Professional

Bandi Cosmetics

Orkla Care

Świt Pharma

Allverne

Resibo

Clochee

Melli Care

Body Boom

Drogerie Jasmin

Drogerie Natura

Eveline Cosmetics

Avon Polska

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!