MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Karina Kozerska, Eveline Cosmetics
Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Karina Kozerska, Eveline Cosmetics

Nie ma chyba takiego trendu, który by Eveline Cosmetics przegapiła. To firma, która szybko reaguje na to, gdzie kieruje się uwaga konsumentów. Choć o niuansach biznesu przedstawiciele firmy mówią raczej oszczędnie (jakby w zgodzie ze starym porzekadłem, że pieniądze lubią ciszę), powiedzieć, że Eveline ma mocną pozycję w eksporcie, to nic nie powiedzieć... To bardzo istotna część biznesu i stale rośnie, a firma wciąż aktywnie uczestniczy w niemal wszystkich targach na świecie. O tym, co ważnego działo się w firmie w 2017 i jakie są plany Eveline na 2018 mówi Karina Kozerska, dyrektor marketingu spółki.

To był rok…

Rok 2017 był dla nas bardzo dynamiczny, niezwykle pracowity i pełen nowych wyzwań. Dla marki Eveline Cosmetics był to przede wszystkim czas intensywnego umacniania pozycji na rynku polskim, jak i na rynkach eksportowych. Wspólnym wysiłkiem i ogromem pracy zrealizowaliśmy wiele ciekawych projektów, zdobywając zaufanie kolejnych tysięcy klientów. Był to dla nas również rok, w którym otrzymaliśmy wiele dowodów tego zaufania w postaci prestiżowych nagród, a także pozytywnych opinii samych użytkowniczek i użytkowników naszych produktów.

Najważniejsze dla naszej firmy w 2017 roku było…
Na pierwszym miejscu – zadowolenie naszych klientów, które zdobyliśmy między innymi dzięki wprowadzeniu wielu innowacyjnych, zgodnych z trendami i oczekiwaniami rynku produktów, zarówno w kosmetyce pielęgnacyjnej, jak i w sektorze kosmetyków kolorowych. W 2017 konsekwentnie stawialiśmy na rozwój – w każdym aspekcie – produktowym, sprzedażowym i technologicznym, udoskonalając nasze laboratoria, linie produkcyjne, procesy wdrożeniowe i nieustannie poszukując nowych inspiracji światowymi trendami.

Wdrożenia, które dobrze przyjęły się na rynku…
Rok 2017 przyniósł naszej marce dosyć imponującą ilość wdrożeń nowych produktów, a wśród nich właściwie wszystkie zwieńczone zostały sukcesem, o czym świadczą nasze dane sprzedażowe oraz oczywiście feedback, jaki otrzymujemy zarówno od kontrahentów jak i od klientów. W pielęgnacji twarzy niewątpliwie istotnym krokiem było przemyślane rozszerzanie stworzonej we współpracy z dermatologiem, profesjonalnej linii do pielęgnacji twarzy Facemed+. Na szczególną uwagę zasługują też serie przeciwzmarszczkowe, inspirowane odkryciem uhonorowanym nagrodą Nobla: Rose Revita Expert i Royal Caviar.

Pielęgnacja ciała w 2017 roku to przede wszystkim inspirowane naturą Botanic Expert, czy rewolucyjne  odżywki do rąk Revitaplex™.

Kosmetyka kolorowa może poszczycić się rozwinięciem oferty bestsellerowych odżywek i oliwek do paznokci z serii Nail Therapy, wprowadzeniem do sprzedaży nowych lakierów hybrydowych do paznokci czy ultraskutecznych odżywek do rzęs.

Konsumenci zwracali szczególną uwagę na…
Kosmetyki z pożądanymi, modnymi składnikami aktywnymi, jak węgiel, aloes (seria Facemed+) kawior, złoto, czarna róża (Royal Caviar, Luxury Expert). W oczekiwaniach konsumentów pojawiła się również silna potrzeba powrotu do natury, stąd trend naturalnych składników, który też staraliśmy się realizować, proponując w składzie naszych produktów ekstrakty i oleje roślinne o potwierdzonej skuteczności.

Rynek kosmetyków najlepiej opisuje obecnie słowo/słowa…
Niezwykle konkurencyjny. Zawrotnie dynamiczny. Inspirujący i motywujący do ciągłych poszukiwań.

W 2018 roku planujemy…
Zaskoczyć konsumentki odświeżoną komunikacją i nowymi rozwiązaniami, między innymi poprzez konsekwentne wprowadzanie kolejnych innowacji. Intensywnie realizować jeszcze bardziej ambitne plany sprzedażowe, a także rozpocząć aktywne uczestnictwo w nowych kategoriach produktowych. Chcielibyśmy również postawić na silne kampanie reklamowe i jeszcze większe otwarcie w mediach społecznościowych, aby być w stałym kontakcie z naszymi odbiorcami.

Wyzwanie, które stoi w kolejnych miesiącach przed naszą firmą, to…
Wyzwanie w najbliższych miesiącach to przede wszystkim silne wsparcie nowych linii wprowadzonych pod koniec 2017 roku i wkroczenie w nowy 2018 rok z nowym potencjałem.

Dla całej branży wyzwaniem w kolejnym roku może być…
Wzrastająca dynamika rynku, wyścig na innowacje i presja cenowa.

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi w sondzie "Było, jest, będzie 2017/2018"!

Ziaja

Oceanic

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Bielenda

Dax Cosmetics

Janda

Sarantis

Delia Cosmetics

Laboratorium Kosmetyczne Floslek

Elfa Pharm Polska

Verona Products Professional

Bandi Cosmetics

Orkla Care

Świt Pharma

Allverne

Resibo

Clochee

Melli Care

Body Boom

Drogerie Jasmin

Avon Polska

Drogerie Natura

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!