MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Irek Sudnik, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Irek Sudnik, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Firma od samego początku rozwija się organicznie. Skala biznesu przez lata znacząco urosła, ale firma wciąż jest tożsama właścicielsko. To pozwala na niezależność i odważniejsze działanie, niekoniecznie motywowane wyłącznie doraźnym wynikiem finansowym. Ważniejsza jest strategia ujęta w dłuższej perspektywie, ale by osiągać takie cele, trzeba bacznie obserwować rynek i mądrze reagować, jeśli taka potrzeba zaistnieje. Nad tym w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris czuwa prezes zarządu Irek Sudnik, który podsumowuje, co istotnego działo się w roku 2017 i sygnalizuje plany spółki na 2018.

1. To był rok…

Pełen dodatkowych wrażeń i nowych doświadczeń, bardzo wymagający i satysfakcjonujący.

2. Najważniejsze dla naszej firmy w 2017 roku było…
Rozpoczęcie rozbudowy fabryki, która umożliwi podwojenie mocy produkcyjnych Laboratorium oraz otwarcie Concept Store Dr Irena Eris w warszawskiej Galerii Mokotów – nowej przestrzeni kategorii premium, w której klientki będą mogły doświadczyć tego, czym jest marka, poznać wszystkie obszary jej działalności od najwyższej jakości kosmetyków po specjalistyczne porady.

3. Wdrożenia, które dobrze przyjęły się na rynku… 
W każdej z marek wdrożyliśmy w tym roku ciekawe i innowacyjne produkty, które zostały docenione przez konsumentki. Dzisiaj szczególną uwagę zwracają one na, m.in. wszelkie nowości technologiczne czy też produkty umożliwiające inną formę aplikacji.
Jednym z produktów, które wprowadziliśmy pod tym kątem jest Wielopoziomowa Kuracja Rozświetlająco-Przeciwzmarszczkowa w marce Dr Irena Eris. Zastosowaliśmy w tym wdrożeniu autorskie podanie 100% kwasu L-askorbinowego, w formie prasowanych mini-tabletek, rozpuszczalnych w roztworze kwasu hialuronowego, który gwarantuje stabilność preparatu oraz jego najwyższą skuteczność.
W ramach marki aptecznej Pharmaceris na uwagę zasługują jedyne w swoim rodzaju produkty przeciwsłoneczne z filtrami mineralnymi o wysokiej ochronie SPF 50 przeznaczonej dla skóry suchej i atopowej EMOTOPIC.
Natomiast na rynku masowym bardzo dobrze została przyjęta odmładzająca seria Lirene anti-aging Retinol D-Forte z czystym retinolem oraz unikalnym konceptem wit.Dpro, dla kategorii wiekowych od 40 +.

4. Konsumenci zwracali szczególną uwagę na… 
Jak zawsze, największym zainteresowaniem konsumentów cieszyły się nowości i – niestety – promocje.

5. Rynek kosmetyków najlepiej opisuje obecnie słowo/słowa
Wielowymiarowy, dynamiczny, wymagający, overbooked; -)

6. W 2018 roku planujemy…
Dokończenie procesu powiększenia mocy produkcyjnych, tworzenie stabilnych przyczółków za granicą, szukanie dróg dających możliwość rozwoju ponad tempo rynku.

7. Wyzwanie, które stoi w kolejnych miesiącach przed naszą firmą, to…
Utrzymanie tempa wzrostu zarówno w kraju, jak i w działalności eksportowej z zachowaniem przyjętego poziomu rentowności.

8. Dla całej branży wyzwaniem w kolejnym roku może być…
Odporność na „przegrzanie”.

 

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi w sondzie "Było, jest, będzie 2017/2018"!

Ziaja

Oceanic

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Bielenda

Dax Cosmetics

Janda

Sarantis

Delia Cosmetics

Laboratorium Kosmetyczne Floslek

Elfa Pharm Polska

Verona Products Professional

Bandi Cosmetics

Orkla Care

Świt Pharma

Allverne

Resibo

Clochee

Melli Care

Body Boom

Drogerie Jasmin

Drogerie Natura

Eveline Cosmetics
Avon Polska

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!