MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

BodyBoom, Cosmoprof Bolonia 2018: Targi to moment mobilizacji, nowy klient może odmienić kompletnie nasz biznes
BodyBoom, Cosmoprof Bolonia 2018: Targi to moment mobilizacji, nowy klient może odmienić kompletnie nasz biznes

Ariel Adamski, współwłaściciel BodyBoom: W Bolonii wystawiamy się po raz trzeci. Podczas tej edycji cały czas mamy duży ruch na naszym stoisku. Zresztą nasz stand staraliśmy się zrobić najpiękniej, jak tylko można było. Chcieliśmy oddać ducha BodyBoom, a jednocześnie wprowadzić klimat egzotycznej plaży rodem z LA. Zajęło nam to sporo czasu, ale w efekcie stoisko wyróżnia się i zwraca uwagę - o to nam chodziło!

Przyjechaliśmy dużą, ośmioosobową grupą, by być w stanie obsłużyć wszystkich potencjalnych klientów. Jestem bardzo zadowolony, bo tych rozmów dziś odbyłem już tyle, że jak pani słyszy, prawie straciłem głos. (śmiech)

Energetycznie i różowo było na stoisku BodyBoomW tym momencie BodyBoom dostępny jest w 25 krajach. W większości z nich jesteśmy w sprzedaży stacjonarnej (dla niektórych marek już sama obecność w e-commerce i sprzedaż dla klientów z danego obszaru geograficznego jest uznawane za wejście na rynek zagraniczny). Można nas znaleźć na półkach znanych na danych rynkach sieci, w perfumeriach i sklepach. W Polsce jesteśmy dostępni m.in. w sieciach Super-Pharm i Douglas - i w podobny profil sklepów celujemy w eksporcie.

Zależy nam na rozwoju na rynkach Ameryki Północnej. Bardzo pociąga nas Azja, gdzie już włożyliśmy nogę, ale mamy jeszcze sporo do zrobienia, bo potencjał jest tam olbrzymi. W większości krajów europejskich mamy już swoich partnerów handlowych, ale wciąż musimy mocno wspierać marketing naszej marki na poszczególnych rynkach, bo na znalezieniu dystrybutora przygoda z eksportem przecież się nie kończy.

Lubię targi. Tu w każdej chwili możesz spotkać osobę, która całkowicie zmieni oblicze twojego biznesu. I chociaż harmonogram spotkań mam wypełniony na długo przed przyjazdem do Bolonii, to najciekawsza w tym wszystkim jest pewna nieprzewidywalność. Nigdy nie wiesz, czym zakończy się spotkanie z kimś, kogo widzisz pierwszy raz w życiu. Na stoisko przychodzą także nowi potencjalni kontrahenci  i często o tym, kim jest twój rozmówca przekonujesz się dopiero na końcu. Idąc na kawę, stresuję się, że może mnie ominąć coś ważnego. Dlatego staram się raczej nie oddalać za bardzo…

Ariel Adamski - na posterunku:-)Targi to jest dla mnie zawsze moment mobilizacji. Przygotowujemy się do nich intensywnie na długo przed wyjazdem, a będąc na miejscu nie odpuszczamy i choć czasem zmęczenie nas już dopada, to w pionie trzyma nas adrenalina. Każdy, kto do nas zawita, może liczyć, że poświęcimy mu 100% uwagi, bez względu na to, ile godzin stoimy już na nogach i ile rozmów już odbyliśmy.

Do tej pory wystawialiśmy się na targach w Bolonii z naszymi flagowymi produktami, czyli peelingami kawowymi. W roku 2018 mamy pewną zmianę. Rozszerzamy ofertę. Na rynek trafi niebawem siedem nowych produktów. Odświeżamy szatę graficzną dotychczasowych kosmetyków i dokładamy nowe zarówno w kategorii pielęgnacji ciała, jak i nowej dla nas - pielęgnacji twarzy. Stworzyliśmy, m.in. peeling dla kobiet w ciąży oraz długo wyczekiwany peeling i krem do twarzy.

Szybko się uczę tego biznesu kosmetycznego. Branża kosmetyczna w Polsce jest bardzo silna.  Na tak dynamicznym rynku wymogiem jest, by w marce ciągle działo się coś nowego. To wymaga dużej elastyczności i szybkości działań, i jest bardzo energochłonne, ale też praca ta przynosi mi tak wiele satysfakcji, że wiem, iż warto było w to wejść. (śmiech).

Korzystamy ze środków unijnych i nasz tegoroczny udział w Bolonii to już któraś z kolei edycja, współfinansowana z programu wsparcia eksportu. Dla młodych firm to na pewno ułatwienie dla pokazywania się na najważniejszych imprezach targowych tej branży.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

Polecamy również relacje innych polskich wystawców Cosmoprof Bolonia 2018

Oceanic, Elfa Pharm, Eveline Cosmetics, Floslek, Dax Cosmetics, Delia Cosmetics, Bielenda, Sylveco, Heinz Glas, DermedicAllvernum, YopeEqualan PharmaResibo, Efektima, Verona Products Professional, Miya Cosmetics, Marion, Quiskin, Alkemie Cosmetics, Phenome, Politech, MiaCalnea, Barwa Cosmetics, Annabelle Minerals, Harper HygienicsDermaglin, Tenex, Victoria Vynn.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!