MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Barwa Cosmetics, Cosmoprof Bolonia 2018: Zaczynamy być bardziej aktywni targowo - chcemy zwiększyć udział eksportu w sprzedaży
Barwa Cosmetics, Cosmoprof Bolonia 2018: Zaczynamy być bardziej aktywni targowo - chcemy zwiększyć udział eksportu w sprzedaży

Natalia Styrna, specjalista ds. marketingu Barwa: Cosmoprof to największe spotkanie branży kosmetycznej w Europie. Pomimo naszej długoletniej historii na polskim rynku kosmetycznym na targi zagraniczne zdecydowaliśmy się całkiem niedawno. Istotnym motywatorem był silny rozwój Działu Eksportu, który z roku na rok poszerza możliwości Barwy na rynku światowym. Zależy nam, aby sukcesywnie rosła liczba klientów z nowych i często bardzo inspirujących regionów. Różnica w wynikach eksportowych w porównaniu z poprzednimi latami jest tak duża, że udowadnia nam jasno - targi to właściwy kierunek!

Wirtualne Kosmetyki i część ekipy Barwy:-)Aleksandra Prusak, export manager Barwa: W zeszłym roku mieliśmy swoje stoiska na targach kosmetycznych w Bolonii oraz Dubaju. Nawiązaliśmy współprace z kilkoma bardzo perspektywicznymi klientami. W tej chwili produkty Barwy można znaleźć w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji mi.in: w Tajwanie - tamtejsi klienci doceniają flagowe produkty Barwy m.in. mydła. W tym roku jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w charakterze wystawcy pojawimy się jeszcze na dwóch kolejnych zagranicznych targach branżowych.

Magdalena Nowobilska, kierownik działu marketingu Barwa: Od kilku lat mocno pracujemy nad wizerunkiem marki Barwa. Staramy się zróżnicować grupę docelową, co podniesie efektywność przekazu marketingowego i tym samym sprzedaż. Dodatkowo pragniemy w tym roku sfinalizować re-design marki, odświeżyć wszystkie linie, wprowadzić nowe produkty. Staramy się również o większą dostępność marki zarówno w kanale nowoczesnym jak i  tradycyjnym.

Natalia Styrna: Zespół targowy to przedstawiciele działów: eksportu, marketingu, handlu i e-commerce. Muszę przyznać, że jest to fantastyczny czas, kiedy możemy spotkać się z klientami, partnerami i dostawcami w luźnej atmosferze. Z niektórymi umawialiśmy się jeszcze przed targami, ale często są to spontaniczne i owocne we współpracę spotkania. To bardzo przyjemnie, kiedy kogoś, kogo zna się wyłącznie mailowo, w końcu można poznać osobiście przy filiżance kawy. Jak wiemy budowanie relacji międzyludzkich sprzyja wspólnym interesom. Liczymy, że dużą część kontaktów polskich i międzynarodowych, uda nam się przełożyć na rzeczywistą współpracę. Wszystko w naszych rękach!

Aleksandra Prusak: W tym roku wystawialiśmy się w hali 26, a nie w Pawilonie Narodowym jak rok temu. To celowe działanie. Chcieliśmy przetestować, czy o nowych klientów nie zawalczyć w przestrzeni, gdzie obecni są producenci kosmetyków z różnych rynków. Z polskich firm w hali znajdowali się jeszcze Pierre Rene i Uroda Polska. Na razie jesteśmy zadowoleni z tego wyboru, choć nie wykluczamy, że do Pawilonu Narodowego w kolejnej edycji wrócimy. Fakt, że jesteśmy z Polski podkreślało hasło na naszym stoisku: „BORN IN POLAND”. I ta polskość pomaga! Klienci coraz przychylniej patrzą na producentów kosmetyków z Polski. Zaczynamy być w tym świecie kosmetycznym dobrą marką jako cała branża.

Natalia Styrna: Podczas wielu rozmów spotkaliśmy się ze sporym zainteresowaniem jeżeli chodzi o własny park maszynowy i produkcję. Zagraniczni partnerzy coraz częściej doceniają fakt, że mamy stałą kontrolę nad jakością produktów, których wykonania nie zlecamy na zewnątrz. To jest nasz duży plus – co niejednokrotnie powtarzano nam podczas targów. To było często jedno z pierwszych pytań zadawanych przez potencjalnie zainteresowanych współpracą zagranicznych dystrybutorów.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

Polecamy również relacje innych polskich wystawców Cosmoprof Bolonia 2018

Oceanic, Elfa Pharm, Eveline Cosmetics, Floslek, Dax Cosmetics, Delia Cosmetics, Bielenda, Sylveco, Heinz Glas, DermedicAllvernum, YopeEqualan PharmaResibo, Efektima, Verona Products Professional, Miya Cosmetics, BodyBoom, Marion, Quiskin, Alkemie Cosmetics, Phenome, Politech, MiaCalneaAnnabelle Minerals, Harper HygienicsDermaglin, Tenex, Victoria Vynn.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!