MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Sixty Days - bioceutyki - bezpieczne dla skóry, wzbogacone o skuteczne składniki aktywne
Sixty Days - bioceutyki - bezpieczne dla skóry, wzbogacone o skuteczne składniki aktywne

Sixty Days to kosmetyki stworzone przez dwie polskie lekarki, zainspirowane ideą zdrowego stylu życia. Pomysł był prosty – stworzyć coś autentycznie działającego, co jednocześnie nie szkodzi skórze i organizmowi. Jednak od pomysłu do realizacji potrzeba było dwóch lat sumiennej pracy, setek przeanalizowanych badań naukowych i dziesiątek prób.

Twórczynie Sixty Days, z których jedna jest dermatologiem z wieloletnim stażem, pracowały ramię w ramię z biotechnologami, dla których tworzenie receptur jest chlebem powszednim. Początkowe zapewnienia biotechnologów, że receptura powstanie w ciągu 3 miesięcy okazały się płonne... Dlaczego? Otóż wyszło na jaw, że spełnienie kilku prostych założeń – usunięcie z kosmetyku wszelkich szkodliwych substancji, stosowanie wyłącznie składników jadalnych oraz zapewnienie trwałości substancji aktywnych, to zadanie bardzo trudne do wykonania.

Przemysł kosmetyczny podsuwał łatwe rozwiązania, które niekonieczne były dobre dla skóry. Etyka lekarska, ale też zwykła wierność sobie, nie pozwalały kreatorkom marki na przyjęcie takich rozwiązań. Trzeba było wytyczać nowe drogi i szukać pomysłów nietypowych, „out of the box”. Trud się opłacił. Powstały świeże bioceutyki – bezpieczne i skuteczne.

Czym właściwie są świeże bioceutyki? W pewnym uproszczeniu – to udoskonalone kosmetyki naturalne. Pierwszym krokiem w kierunku zdrowej, pozbawionej toksyn pielęgnacji skóry są właśnie kosmetyki naturalne, które notabene cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Jednak Sixty Days to coś więcej niż kosmetyki naturalne. Są one bowiem wzbogacone o elementy takie jak, np.: czyste substancje aktywne w stężeniach zapewniających ich skuteczność, lipidy fizjologiczne odżywiające skórę czy też składniki NMF, czyli te, które w naturze utrzymują w naszej skórze wilgoć. Nie bez znaczenia jest fakt, że skuteczność danego składnika w dużej mierze zależy od jego ilości. W niewielkiej, 30 mililitrowej buteleczce Serum na Dzień marki Sixty Days jest tyle czystej witaminy C, co w 9 kg cytryn, tyle glutationu, co w 23 kg pomarańczy i tyle czystej witaminy E, ile w 1 litrze dobrej jakości zimnotłoczonego oleju arganowego. Dużo, prawda? Taka koncentracja wymaga zastosowania specjalnych procesów. Sama natura sobie z tym nie poradzi. Tu potrzebna jest nauka, która czerpie z natury po to, by ją naśladować i wspierać.
Polska marka bioceutyków

Warto dodać, że wszystkie, bez wyjątku, składniki kosmetyków Sixty Days są... jadalne. W zgodzie z zasadą, że powinniśmy smarować się tylko tym, co możemy zjeść. Swieże bioceutyki mają wiele wspólnego z ideą zdrowego odżywiania. Po pierwsze - nie zawierają toksyn. Po drugie – pełne są witamin, odżywczych lipidów i innych cennych substancji bioaktywnych. Po trzecie – są mało przetworzone – robione w laboratorium z czystych, prostych składników, w technologii, która zachowuje ich pierwotne właściwości. I po czwarte – są świeże i trzeba je zużyć stosunkowo szybko, aby te cenne składniki zdążyły trafić na skórę zanim się ulotnią. Podobnie jak w przypadku świeżej żywności, świeże bioceutyki muszą być przechowywane w lodówce i zostać zużyte w określonym czasie. Mając to na uwadze, zrozumiałe jest dlaczego nie można tych wyjątkowych kosmetyków kupić w drogerii czy w aptece. Można natomiast zamówić je przez internet – świeżo zrobione trafiają prosto na półkę w naszej lodówce.

Kosmetyki stworzone przez nasze rodzime lekarki wpisują się w najnowsze światowe trendy tzw. „czystych” kosmetyków, w których procesy zachodzące w naturze stanowią inspirację dla nauki. Czyste kosmetyki nie zawierają toksyn i szkodliwej chemii, ale niekoniecznie muszą pochodzić wyłącznie z natury. Nie ograniczają nas do świata botanicznego. Dopuszczają substancje syntetyczne, które są inspirowane naturą a tworzone w laboratoriach.

Bazę Sixty Days stanowią naturalne oleje roślinne i inne substancje jadalne. Nowością jest wzbogacenie naturalnej bazy o skoncentrowane, świeże, czyste składniki aktywne (np.: retinol, tokoferole, kwas L-askorbinowy, etc.), lipidy fizjologiczne (np.: cholesterol) czy też składniki NMF - naturalnego nawilżacza, który występuje w skórze (np.: mocznik, kwas hialuronowy, kwas laktobionowy).

# Nowości kosmetyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!