MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Dekady innowacji Blend-a-med
Dekady innowacji Blend-a-med

W roku 1949 niemiecki chemik wynalazł pastę do zębów, która odmieniła życie codzienne kolejnych pokoleń oraz poprawiła stan zdrowia ich uzębienia. Od tej chwili marka Blend-a-med stała się innowatorem w dziedzinie przełomowych rozwiązań w obszarze zdrowia jamy ustnej.
Dekady badań Instytutu Blend-a-med doprowadziły naukowców do szeregu zaawansowanych rozwiązań odpowiadających na zróżnicowane potrzeby i wyzwania, jakie stale stawiała im zmieniająca się przez lata rzeczywistość. Dziś marka prezentuje odmienione portfolio – ulepszone nie tylko pod kątem formuł, ale także nowych, białych opakowań.

Podróż przez innowacje Blend-a-med
Pasta do zębów to produkt codziennego użytku, obecny we współczesnych domach od zawsze. Ta niewielka tubka skrywa w sobie historię wielu lat badań i innowacyjnych rozwiązań wypracowanych przez naukowców i inżynierów. Badacze Instytutu Blend-a-med, współpracując z dentystami, od samego początku stawiali sobie za cel opracowywanie i rozwijanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań w dziedzinie higieny i zdrowia jamy ustnej oraz wyznaczanie trendów i kierunków rozwoju, w tym m.in.:

  • W roku 1955 stworzyli pierwszą pastę do zębów fluorem chroniącym przed próchnicą – w przeszłości drugą najczęściej spotykaną chorobą. W 1976 roku Amerykańskie Towarzystwo Chemiczne uznało pastę z fluorem za jedno ze stu największych wynalazków minionego stulecia.
  • W latach 60. w komunikacji marki pojawił się znany symbol nadgryzionego zielonego jabłka, który zwracał uwagę na częściowo ignorowany wcześniej problem zapalenia przyzębia.
  • W latach 70. opracowali Fluoristat – system uwalniania fluoru, który doprowadził do powstania pierwszej pasty usuwającej kamień nazębny w kolejnej dekadzie.
  • W latach 90. marka uzupełniła swoje rozwiązania o produkty wybielające. Połączenie aspektów zdrowia i urody zapoczątkowało nową ścieżkę rozwoju stomatologii.
  • 15 lat badań, 70 prac naukowych i testów klinicznych, ponad 100 naukowców i wiele opatentowanych rozwiązań przyniosło w roku 2012 przełom w postaci stworzonej w laboratoriach P&G formuły Stannous Complex – największej innowacji od czasów fluoru.

Wyzwania współczesności
Pasmo sukcesów badaczy instytutu Blend-a-med nie sprawiło, że spoczęli na laurach - także dziś szukają oni rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby konsumentów i specyfikę współczesnych czasów.

Ostatnie lata przyniosły ze sobą znaczną zmianę naszych nawyków i trendów żywieniowych. Nasza dieta obfituje dziś w produkty wysoko przetworzone, których stałym składnikiem jest cukier. Dostarczanie go wraz z pożywieniem prowadzi do powstawania szkodliwych dla zębów kwasów organicznych, a te z kolei powodują próchnicę zębów. Ponadto, na skutek działania tych kwasów dochodzi do rozmiękczenia, a następnie uszkodzenia szkliwa. Szacuje się, że w Polsce na kwasową erozję szkliwa cierpi aż 30-40% populacji

– informuje profesor Ewa Iwanicka-Grzegorek, adiunkt Katedry Stomatologii Zachowawczej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

Dziś nie wystarczy już, aby pasta dbała wyłącznie o czystość naszych zębów – powinna także chronić je przed szkodliwymi czynnikami i wzmacniać od pierwszego stosowania. Nowoczesne technologie pozwoliły na stworzenie odpowiedzi na tę potrzebę - formuły Stabilizowanego Związku Cyny i Fluoru, najnowszego, przełomowego odkrycia marki Blend-a-med. Jego działanie zapewnia najlepszą ochronę przeciwpróchnicową, antyerozyjną oraz antybakteryjną przy jednoczesnej dbałości o estetyczny, biały uśmiech. Zaawansowany kompleks składników czynnych w paście Blend-a-med Complete Protect Expert zapewnia kompleksowe działanie – wbudowuje się w strukturę zęba a ponadto tworzy na nim długotrwałą barierę ochronną przed działaniem kwasów pochodzących z pożywienia

- mówi dr Beata Golan, Dyrektor ds. Naukowych Instytutu Blend-a-med Oral-B.

Holistyczne rozwiązania, indywidualne korzyści
Uwzględniając oczekiwania konsumentów i zalecenia stomatologów, Blend-a-med zrobiło dziś kolejny innowacyjny krok oferując odświeżone portfolio. Zostało ono odmienione po pierwsze pod kątem opakowań. Ich nowy, biały kolor symbolizuje eksperckie i naukowe dziedzictwo marki i jest wyrazem jej profesjonalizmu. Po drugie, Blend-a-med oferuje dziś jeszcze bardziej różnorodną, odpowiadającą potrzebom każdego z nas ofertę:

  • Ci, których priorytetem jest ochrona szkliwa i dziąseł oraz zapobieganie powstawaniu płytki nazębnej, mogą wybrać z czterech wariantów pasty Blend-a-med Complete Protect Expert, które zapewniają zdrowszą jamę ustną[1] i mocniejsze zęby[2] już po pierwszym użyciu. Pasta ta rekomendowana jest przez Polską Akademię Profilaktyki Stomatologicznej.
  • Dla poszukujących skutecznych rozwiązań i doskonałego smaku stworzono pięć wariantów pasty Blend-a-med Complete Protect 7. Każdy z nich pozwala zachować siedem oznak zdrowych zębów. Podczas czyszczenia, znajdująca się paście nowa formuła Active Clean zmienia się w delikatną, miękką pianę, która dociera do trudnodostępnych obszarów jamy ustnej. Ponadto, środek przeciwbakteryjny zapobiega powstawaniu płytki i kamienia nazębnego oraz pomaga zachować uczucie świeżości w ustach.
  • Skuteczną walkę z próchnicą umożliwia 5 wariantów pasty Blend-a-med Anti-Cavity. Znajdujący się w nich Aktywny fluorek zapewni czyste, zdrowe i mocne zęby całej rodzinie.
  • Ci, którzy cenią piękny, biały uśmiech odnajdą idealnie rozwiązanie w linii najbardziej zaawansowanych produktów wybielających Blend-a-med. Zastosowana w nich wyjątkowa formuła usuwa do 100% przebarwień powierzchniowych w zaledwie 3 dni.
 

[1] W zakresie usuwania płytki nazębnej w porównaniu ze zwykłą pastą do zębów.

[2] Przed kwasami spożywczymi w porównaniu ze zwykłą pastą do zębów.

# Nowe wdrożenia
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!