MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Carolina Herrera… w pigułce?!
Carolina Herrera… w pigułce?!

Szukasz zapachu na wiosnę i lato? Propozycji w każdym sezonie jest mnóstwo, nie zawsze jednak warto podążać wyłącznie za limitowanymi edycjami czy zupełnymi nowościami z perfumeryjnych półek.

Konsumentki uwielbiają zapachy, które dodają kobiecości i letniego odświeżenia, ale również ozdobią toaletkę i mieszczą się w torebce.

Niektóre klasyki są wiecznie pożądane, cenione i sprawdzają się w wielu okolicznościach.

Jednym z hitów w świecie perfumeryjnym są niewychodzące z mody od wielu lat perfumy Carolina Herrera z kolekcji 212. Wśród różnorodnych wariantów zapachowych znajdzie coś dla siebie i kobieta, i mężczyzna. Trzeba jednak przyznać, że to damskie flakony zwalają z nóg. Kapsułkowe, bądź też pigułkowe buteleczki są rewelacyjnym urozmaiceniem wśród zwykłych flakonów stojących na toaletce. Dzięki braku delikatnych elementów nadają się dla kobiety mobilnej, która jest wiecznie w drodze. Wrzucone do plecaka czy torebki nie powinny się stłuc.

Perfumy od Caroliny Herrery wybierać można z dopasowaniem do charakteru – z pewnością każda dziewczyna i kobieta znajdą coś dla siebie. Delikatne? Z pazurem? Glamour? Eleganckie? Możliwości jest wiele! Najlepszą wyrocznią jest indywidualny gust, by dobrze czuć się z danym zapachem na skórze.

 

Pieprzna Carolina Herrera: 212 Sexy

Jednymi z ciekawszych, bo ambiwalentnych perfum Caroliny Herrery, są wydane w 2004 roku 212 Sexy. Wśród nut głowy czujemy słodką mandarynkę, cierpką bergamotkę i kręcący w nosie różowy pieprz. Jednocześnie słodki różowy flakon sugeruje, że użytkowniczka znajdzie w nich sporo słodyczy. Co z nimi? Też się pojawiają! Zajmują serce aromatu i odkrywają się pod postacią kwiatów, m.in. gardenii, pelargonii i róży, ale także – co rzeczywiście jest wyczuwalne i uwielbiane przez miłośniczki perfum Caroliny Herrery – waty cukrowej! W dole aromatu czujemy przekrój nut o różnym natężeniu słodyczy. Są jednoznacznie słodkie wanilia i karmel, radosny fiołek, ale także czuć tu aromaty paczuli, drzewa sandałowego i piżma. Według wielu dziewczyn to właśnie piżmo gra tu jedną z pierwszoplanowych ról. Zgodzisz się?


Klasyczna Carolina Herrera: 212

Nie dosyć piżma? Jest na to sposób! Cofnijmy się o parę lat, do końcówki beztroskiego XX wieku. W 1997 roku na świat powołane zostały podstawowe perfumy 212, w których piżmo czuć nawet bardziej niż w przedstawionej wyżej wersji Sexy. Pomyśl tylko, jakie musi być obezwładniające, skoro przebiło się przez resztę nut – jest ich kilkanaście! – z samego dołu, gdzie występuje u boku drzewa sandałowego(!).

Głowa perfum buja w obłokach pełnych kwiatów pomarańczy, kwiatów kaktusa, mandarynek i bergamotek. W sercu klasycznych 212 tkwią biała kamelia, piwonia, róża, konwalie, lilia, gardenia, frezja i jaśmin – zatrzęsienie najpiękniejszych kwiatów! Carolina Herrera doskonale wiedziała, które wybrać, by oddać jednocześnie kobiecość i dziewczęcość każdej użytkowniczki. Nic dziwnego, że od lat 90. ten zapach nieustannie uwodzi.

Carolina Herrera w loży VIP: 212 VIP

W 2010 roku Carolina Herrera zadedykowała coś miłośniczkom imprezowania, dobrej zabawy i słodkich drinków. Marka wydała perfumy złożone z zaledwie sześciu składników. Na ich czele znajduje się słodko-kwaśna marakuja, ale również… rum! Zapach tego cudownego alkoholu podkreślają piżmo i gardenia. Spód perfum to fasolka tonka i wanilia.

Perfumy są skomplikowane - to na pewno. Niby słodkie, ale nie tak całkiem. Niby imprezowe, ale też nie do końca. Ostatecznie to nie jakiś przypadkowy VIP room z dyskoteki, ale inspiracja lożą dla najmajętniejszych, w której zasiadają eleganckie kobiety i bogaci mężczyźni. Gdzie pachnie skórą, pieniędzmi i kubanskimi cygarami. Gdzie słychać szelest rozdawanych kart. Łatwo pokochać ten klimat!

# Nowości kosmetyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!