MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Zmiany w strukturze dziale marketingu Eveline Cosmetics
Zmiany w strukturze dziale marketingu Eveline Cosmetics

Do zespołu marketingu dołączyły trzy nowe osoby odpowiedzialne za działania marketingowe firmy. Alicja Leśniak, nowy Marketing Manager, będzie kierowała pracą zespołu marketingowego i odpowiedzialnego za ofertę produktową kosmetyków pielęgnacyjnych. Maria Pazio, Digital Manager zajmuje się strategią działań marki w kanale online. Beata Kwaśny, PR Manager będzie odpowiedzialna za politykę informacyjną firmy, koordynację działań obu dotychczasowych agencji PR pracujących dla Eveline Cosmetics Koncept PR oraz Archamedia i PR korporacyjny. Jej zadaniem jest również koordynowanie działań marketingowych w prasie.


Firma ponownie wita na pokładzie Alicję Leśniak, która w tym roku powróciła do Eveline Cosmetics. W 2014 roku rozpoczęła tu dwuletnią pracę jako brand manager. Obecnie jest odpowiedzialna za szeroki wachlarz działań promocyjnych i bieżącą współpracę z działem rozwoju i wdrożeń

Maria Pazio od początku swojej kariery zawodowej związana jest z obszarem digital. Doświadczenie zdobywała w firmach Bayer oraz Avon. Studiowała na Uniwersytecie Warszawskim oraz ukończyła studia podyplomowe na SGH

Beata Kwaśny jest od kilkunastu lat związana z branżą kosmetyczną. Pracowała dla tytułów prasowych zajmujących się tematyką urodową.

Bezpośrednią obsługą marki Eveline Cosmetics i współpracą z prasą drukowaną oraz elektroniczną zajmują się w dalszym ciągu dwie zewnętrzne agencje PR.

Agencja Archamedia obsługuje markę Eveline Cosmetics w zakresie kosmetyki kolorowej, natomiast jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne kontakty z prasą utrzymuje Koncept PR. Agencje te również zbierają wstępne oferty związane z kampaniami reklamowymi i eventami promocyjnymi oraz plebiscytami.

# Newsy producenci