MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Ziaja - to będzie Yego czerwiec
Ziaja - to będzie Yego czerwiec

Ziaja startuje z szeroką kampanią reklamową linii Yego Sensitiv. Kampania opracowana została z założeniem informacji o nowości dla mężczyzn - yego sensitiv jako rozszerzenia obecnej serii męskiej yego.

Elementy kampanii:

  • outdoor- kampania na dużych nośnikach (6x3 m) oraz sieci citylightów w całej Polsce, telewizja i radio- billboardy sponsorskie 8’ na głównych i tematycznych antenach telewizyjnych przy programach kierowanych do mężczyzn, konkurs przy męskim programie,
  • kino- kampania on screen i off screen w sieci kin multipleks przy kinie sensacyjnym,
  • internet- kampania zasięgowa w największych portalach horyzontalnych i męskich,
  • działania na rynku niezależnym i nowoczesnym oraz akcje promocyjne i materiały POS.

OUTDOOR

  • kampania na dużych nośnikach (6x3 m)- billboardach w 30 aglomeracjach w Polsce, łącznie na 360 nośnikach
  • kampania w sieci citylightów kierowanych do grupy męskiej w całej Polsce, łącznie na 600 nośnikach



TELEWIZJA
Billboard sponsorski 8’ na antenach: POLSAT

  • sponsoring Mistrzostw Europy UEFA Euro U21 (Polsat, Polsat Sport, kanały sportowe pakietu Polsat)

oraz w grupie kanałówTVN

  • sponsoring pasma Superkino na antenie TVN (emisja pt. godz. 20.00)
  • sponsoring TVN24 (emisja Pogoda, Sport)
  • sponsoring kina męskiego na antenie TVN7
  • sponsoring kanałów tematycznych dla mężczyzn (National Geografic, Nat Geo, TVN Turbo, Travel Channel, Planete+).

KINO
On-screen

  • Spot reklamowy 20 sekundowy z serią yego w bloku specjalnym kina męskiego w sieci Cinema City w 40 kinach w Polsce. Start wraz z dużymi premierami kina męskiego (Piraci z Karaibów, Wonder Woman, Mumia, Król Artur- Legenda miecza, Transformers- Ostatni Rycerz, Tożsamość zdrajcy).

Off-screen

  • Spot na ekranach we foyer, naklejki reklamowe poza salą- toalety męskie).
  • Forum wokół kina (Multikino Sopot)
  • Sponsoring największej imprezy dla dystrybutorów kin w Polsce, z emisją reklamy yego oraz samplingiem produktu.


INTERNET

Internet – portale

  • Kampania zasięgowa w największych portalach horyzontalnych i męskich.

Internet- tv i serwisy

  • Sponsoring wirtualnego turnieju fantasy managera Mistrzostw Europy U21 na stronie www Polsat Sport. Obecność z informacją na tv, ipla, PolsatSport.pl, przy współudziale znanych sportowych youtuberów.
  • Emisja spotu reklamowego na kanale youtube Ziaja.

DZIAŁANIA NA RYNKU
Promocja konsumencka męskiej serii yego na rynku tradycyjnym i sieci placówek Ziaja dla Ciebie.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!