MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Wyzwanie Soraya Body Challange - akcja promocyjna w social mediach
Wyzwanie Soraya Body Challange - akcja promocyjna w social mediach

Ruszyła akcja „#sorayabodychallenge” promująca linię Soraya Body Diet 24 (marka Soraya należy do Orkla Care). W kampanii biorą udział youtuberki Andziaks i The Oleskaa. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.

W kampanii promowane są nowe produkty z linii kosmetyków do specjalistycznej pielęgnacji ciała Soraya Body Diet 24: Antycellulit Antyglikacja. Do udziału w tej akcji zaproszono dwie youtuberki: Andziaks i The Oleskaa, które wspierają wyzwanie „#sorayabodychallenge” i podają swoje rady na walkę z cellulitem.

W ramach działań niestandardowych Soraya realizuje konkurs, w którym zachęca kobiety do wrzucania lifehacków (wypróbowanych sposobów, które w połączeniu ze skutecznością produktów Soraya Body Diet 24 Antycellulit Antyglikacja, pomogą zredukować cellulit i ujędrnić ciało) do serwisów socialmediowych w postaci zdjęć (lifehack&opakowanie Soraya BodyDiet24) razem z hashtagiem #SorayaBodyChallenge).


Główną nagrodą w konkursie będzie profesjonalna sesja w magazynie „Avanti”.
# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!