MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

W kategorii zestawów świątecznych liderem jest Nivea
W kategorii zestawów świątecznych liderem jest Nivea

W tym roku Nivea przygotowała ponad 20 wariantów świątecznych zestawów kosmetycznych. Rok temu zestawy Nivea okazały się najchętniej wybieranymi kompletami spośród innych oferowanych w całej kategorii. Ich atrakcyjność i szeroki wybór wspomaga obrót we wszystkich kanałach sprzedaży i znacząco wpływa na zyski.

Każdego roku Nivea zwiększa wartościowy udział w rynku, utrzymując od dłuższego czasu pozycję lidera sprzedaży w okresie Bożego Narodzenia. W 2014 odnotowano ponad 13% udział w rynku zestawów świątecznych, który w przeciągu 2 lat wzrósł o 2 punkty procentowe. Uczyniło to Nivea jedną z niewielu marek w branży kosmetycznej o tak dynamicznym rozwoju w kategorii zestawów  w ostatnich latach. Fakt ten jest ściśle skorelowany także z szeroką znajomością marki. W niezależnych badaniach poziomu rozpoznawalności marki, Nivea została wymieniona przez ponad 95% respondentów, co dało najwyższy wynik pośród konkurencji*. W czasie 100-letniej obecności na rynku, marka zbudowała bliskie relacje z konsumentem. Nivea skupia się na dostarczaniu wielofunkcyjnych produktów opartych na prawdziwych innowacjach. Konsumenci wiedzą czego się spodziewać, a jednocześnie cenią sobie wysoką jakość produktów i ich przystępne ceny. Zgodnie z wynikami badań Meaningful Brands 2017, Nivea jest jedną z najbardziej cenionych marek w Polsce. Marka znalazła się w Top 10 reklamodawców w Polsce.

Bogata oferta kosmetyków
Progi cenowe zestawów świątecznych Nivea zaczynają się od 16,99 zł i rosną wraz ze zwiększającą się liczbą kosmetyków i ich wartością. Proponowane zestawy obejmują kompleksową pielęgnację zarówno dla kobiet i mężczyzn. W ofercie zaprezentowano 12 zestawów dla pań i 7 kompletów męskich. Znajdują się tam m.in. kosmetyki przeznaczone do skóry twarzy, nawilżające balsamy i hitowe w tym roku musy pod prysznic oraz antyperspiranty. Nivea przykłada dużą wagę do prac nad nowymi produktami. Każdego roku zestawy świąteczne wzbogacane są o nowe innowacyjne kosmetyki. Nie tylko formuła produktów jest dopracowywana. Nivea doskonali też szatę graficzną opakowań, dba o silne wsparcie w mediach i punktach sprzedaży.

Zmiany w preferencjach konsumentów
Rynek kosmetyków stale się rozwija, a preferencje konsumentów ewoluują. Pomimo, że większość zestawów kierowana jest do kobiet, segment kosmetyków dla mężczyzn cieszy się rosnącym zainteresowaniem.

Poprzedni rok zakończyliśmy kolejnym sukcesem sprzedażowym. Zestawy świąteczne Nivea okazały się najczęściej wybieranymi przez Polaków

– mówi Katarzyna Bogucka, PR Manager NIVEA.

Od kilku lat obserwujemy też rosnące zainteresowanie męskimi kosmetykami. Wygląd zewnętrzny stał się dla mężczyzn ważnym aspektem ich życia. Już prawie 73% panów przyznaje, że przykłada dużą wagę do własnego wizerunku. Produkty, po które sięgają, nie ograniczają się jedynie do pielęgnacji po goleniu. Coraz częściej z półek znikają kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów, a także kremy do twarzy. Ten trend widać także w rosnącej wielkości sprzedaży męskich zestawów świątecznych

– dodaje.

Kosmetyki Nivea ma w swoich domach blisko ¾ Polaków (źródło: BHT 2016, GFK), zatem zestawy świąteczne tej marki będą jednymi z najbardziej poszukiwanych na prezenty świąteczne.

* badanie Meaningful Brands 2017 przeprowadzone przez Havas Media Group

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!