MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Tołpa stawia na mocniejszą współpracę z blogosferą
Tołpa stawia na mocniejszą współpracę z blogosferą

Od września tołpa prowadzi wizerunkową kampanię, której celem jest edukacja na temat oczyszczania skóry. Do akcji zaangażowano osiem blogerek. Wzięły w niej udział Lady Gugu, Szczęśliva, Nebule, Dominika Tworek, Miss Ferreira, Zatrzymując Czas, Nanuszka i Ładnebebe. Marka uruchomiła także nowy serwis www.oczyszczanie.tolpa.pl.

Akcja marki prowadzona jest pod hasłem „Odpowiednie oczyszczanie skóry to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji”, a jej celem jest promowanie dobrych nawyków związanych z oczyszczaniem skóry.

W pierwszym etapie kampanii prowadzone będą działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Do współpracy marka zaprosiła blogerki parentingowe - m.in.: Lady Gugu, Nebule, Szczęśliwą – które na swoich blogach zamieszczą autorskie wpisy związane z kampanią.

W późniejszych etapach marka zaplanowała współpracę z przedstawicielkami vlogosfery. Kolejne części kampanii będą realizować hasła „Sama woda nie wystarczy”, „Krem nie wchłonie się na 100% bez prawidłowego oczyszczenia” oraz „Czy demakijaż=oczyszczanie? A właśnie, że nie”.

Marka zaplanowała również akcję #nietylkomama, która ma zachęcić kobiety do udziału w konkursie marki i publikowania w portalach społecznościowych zdjęć, które pokazują, jak spędzają czas zarezerwowany wyłącznie dla siebie. Akcja promowana jest spotem, w którym wystąpiła Miss Ferreira.
 

 

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!