MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Tołpa stawia na mocniejszą współpracę z blogosferą
Tołpa stawia na mocniejszą współpracę z blogosferą

Od września tołpa prowadzi wizerunkową kampanię, której celem jest edukacja na temat oczyszczania skóry. Do akcji zaangażowano osiem blogerek. Wzięły w niej udział Lady Gugu, Szczęśliva, Nebule, Dominika Tworek, Miss Ferreira, Zatrzymując Czas, Nanuszka i Ładnebebe. Marka uruchomiła także nowy serwis www.oczyszczanie.tolpa.pl.

Akcja marki prowadzona jest pod hasłem „Odpowiednie oczyszczanie skóry to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji”, a jej celem jest promowanie dobrych nawyków związanych z oczyszczaniem skóry.

W pierwszym etapie kampanii prowadzone będą działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Do współpracy marka zaprosiła blogerki parentingowe - m.in.: Lady Gugu, Nebule, Szczęśliwą – które na swoich blogach zamieszczą autorskie wpisy związane z kampanią.

W późniejszych etapach marka zaplanowała współpracę z przedstawicielkami vlogosfery. Kolejne części kampanii będą realizować hasła „Sama woda nie wystarczy”, „Krem nie wchłonie się na 100% bez prawidłowego oczyszczenia” oraz „Czy demakijaż=oczyszczanie? A właśnie, że nie”.

Marka zaplanowała również akcję #nietylkomama, która ma zachęcić kobiety do udziału w konkursie marki i publikowania w portalach społecznościowych zdjęć, które pokazują, jak spędzają czas zarezerwowany wyłącznie dla siebie. Akcja promowana jest spotem, w którym wystąpiła Miss Ferreira.
 

 

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!