MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Silna pozycja Cosmoprof Asia w regionie Azji i Pacyfiku
Silna pozycja Cosmoprof Asia w regionie Azji i Pacyfiku

O udziale poszczególnych polskich firm na targach Cosmoprof Asia 2017 już pisaliśmy (oczywiście o tych, którzy podzielili się z nami swoimi wrażeniami). Tym razem publikujemy podsumowanie targów od strony organizatora...

Targi Cosmoprof Asia stale się rozwijają, potwierdzając sukces formatu "Jedne targi, dwa miejsca". "Cosmopack Asia" (14-16 listopada) wraz z Cosmoprof Asia (15 do 17 listopada) przyciągnęły rekordową liczbę odwiedzających.

Cosmoprof Asia 2017 po raz kolejny wzmocnił swoją rolę najważniejszego wydarzenia networkingowego dla branży kosmetycznej w regionie Azji i Pacyfiku, gromadząc się pod jednym dachem kupujących, dystrybutorów, dostawców i sprzedawców detalicznych z całego świata.

Prawie 84 tys. specjalistów od urody ze 135 krajów i regionów odwiedziło azjatyckie targi, ze wzrostem o 9% w porównaniu z rokiem 2016. Dalsze statystyki pokazują, że w tym roku wystawiało się ponad 2,8 tys. firm, reprezentujących 54 kraje i regiony, wykazując wzrost o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Ponadto powierzchnia wystawowa wzrosła do 108 600 mkw., co stanowi wzrost o 11% rok do roku.

W podziale na kraje odnotowano najwyższe dwucyfrowe wzrosty w Japonii o 24%, Australii o 22% i Chinach o 20%. O 15% w Singapurze, 14% w Indonezji i 14% w Korei. Również USA i Tajwan znalazły się w pierwszej dziesiątce wizyt z dwucyfrowym wzrostem - o 11%.

Pawilony reprezentujące 25 krajów i regionów jeszcze bardziej podkreśliły międzynarodowy charakter imprezy i obejmowały Australię, Belgię, Bułgarię, Kalifornię, Chiny, Francję, Niemcy, Grecję, Hongkong, Izrael, Włochy, Japonię, Koreę, Łotwę, Pakistan, Filipiny, Polskę, Singapur, Hiszpanię, Szwajcarię, Tajwan, Tajlandię, Turcję, Wielką Brytania i USA.

Korea była w tym roku tzw. Country of Honour, prezentując wiodące trendy kosmetyczne i nowości w branży, znane na całym świecie jako "K-Beauty".

Cosmoprof Asia to w ogóle miejsce, gdzie dobrze jest wyłapywać trendy i innowacje. W tym roku pojawiła się specjalna przestrzeń o nazwie Discover Trends poświęcona właśnie najnowszym trendom rynkowym. Znalazły się w niej innowacyjne urządzenia do pielęgnacji domowej, nowatorskie kosmetyki dla niemowląt i intrygujące kosmetyczne produkty halal.

Zrównoważony rozwój i piękno ekologiczne były kluczowymi tematami nowej hali poświęconej Natural & Organic, odpowiadającej rosnącemu trendowi w zakresie produktów naturalnych na rynku Azji i Pacyfiku. Coraz liczniej z roku na rok wypelniona jest również hala Wellness & Spa, co związane jest z rozwojem tej branży i jej popularnością w Azji.

Sesje Cosmotalks (wykłady, seminaria), zorganizowane były we współpracy z Cosmetic Observer, Creative Capital, Google, Japan Beauty Week, Kline i Mintel, koncentrowały się na najnowszych trendach w regionie Azji i Pacyfiku, w szczególności w Korei, Japonii i Chinach, a także na innych kwestiach międzynarodowych, takich jak skutki rewolucji cyfrowej, rozwój segmentu kosmetyków luksusowych oraz wpływ millennialów na strategie marketingowe firm kosmetycznych.

23. edycja Cosmoprof Asia odbędzie się w dniach 13-15 listopada 2018 r. – dla Cosmopack Asia na AsiaWorld-Expo (AWE) oraz Cosmoprof Asia w dniach 14-16 listopada 2018 r. w Hong Kong Convention & Exhibition Centre (HKCEC).
 

 

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!