MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Semilac Hub - dobre pomysły są zawsze warte rozważenia
Semilac Hub - dobre pomysły są zawsze warte rozważenia

Od 7 maja Nesperta, właściciel marki, uruchamia innowacyjne narzędzie – platformę on-line, która pozwoli klientom współtworzyć, kolorowy świat Semilac. Każdy pomysł na nowy produkt, usługę lub inne kreatywne rozwiązanie pozwalające rozwijać ofertę i dostosowywać ją do oczekiwań klientów, będzie mógł zostać zgłoszony bezpośrednio do specjalnie powołanej w firmie Rady Innowacji.

Semilac HUB to crowdsourcingowa platforma, za pomocą której można przekazać swoje propozycje rozwiązań  i innowacji dedykowanych marce, a najlepsze z nich będą nagradzane i wdrażane przez jej właściciela.

Zaangażowana społeczność i innowacyjne podejście do tworzenia produktów i usług to elementy mocno wpisane w DNA Semilac. To prężnie działająca marka wywodząca się ze świata lakierów hybrydowych, a w roku 2018 poszerzająca swoje portfolio o kosmetyki kolorowe do twarzy. Jest obecna w większości krajów europejskich, w Stanach Zjednoczonych, Rosji, Maroko, Peru, Arabii Saudyjskiej, Izraelu czy Kuwejcie.

Platforma świeżych pomysłów
Semilac, jako pierwsza marka lakierów hybrydowych w Polsce, proponuje innowacyjną platformę zbierania pomysłów.  Swoje sugestie dotyczące marki, rozwiązania technologiczne i inne pomysły związane z działalnością firmy, może zgłosić każdy klient lub pracownik za pomocą prostego formularza na podstronie: https://semilac.pl/pl/semilachub/ideas/.
Program przeznaczony jest dla osób pełnoletnich, które zarejestrują się i zalogują na stronie platformy. Zgłoszenia mogą mieć  dowolną formę – opisową, graficzną, prezentacji. Program nie ogranicza formy przedstawienia propozycji rozwijania marki.

Semilac zachęca do poszukiwania innowacji w wielu obszarach: nowy produkt, usługa lub ich udoskonalenie, udogodnienia w punktach sprzedaży, akcje, konkursy, promocje konsumenckie. Jeśli pomysły są  związane z nowymi technologiami, designem, działaniami CSR – to również istnieje możliwość podzielenia się nimi. Wszystkie propozycje przekazane do firmy przez dedykowaną platformę będą wewnętrznie oceniane pod kątem oryginalności, przydatności i możliwości ich zrealizowania. Zgłoszone pomysły mogą zostać nagrodzone kwotami 500 zł lub 800 zł.
 

Nie ma złych pomysłów – każdy zasługuje na analizę i spojrzenie na nie przez pryzmat potencjalnych korzyści dla marki. Za naszymi produktami i rozwiązaniami  stoi silna społeczność klientek. Bardzo doceniamy ich dotychczasowe zaangażowanie w nasz rozwój. Dzięki licznym spotkaniom, rozmowom i szerokiej komunikacji prowadzonej dzięki nowym technologiom, jesteśmy przekonani, że produkty, usługi jakie tworzymy są w zgodzie z ich potrzebami. Czas jednak pójść o krok dalej! Wiemy, że wspólnie  z klientkami i naszymi pracownikami możemy budować jeszcze silniejszą markę. Chcemy patrzeć na świat lakierów hybrydowych czy kosmetyków oczami klientów. To oni korzystają z nich na co dzień, a poprzez silniejsze ich zaangażowanie możemy spełniać oczekiwania płynące bezpośrednio z rynku.

 –  mówi Joanna Przybylska, Innovation Manager marki Semilac.
 
Platforma oficjalnie zostanie uruchomiona 7 maja. Hasłem przewodnim programu jest Ideas Together. Platforma to jeden z elementów całościowej kultury innowacyjności, wdrażanej konsekwentnie przez właścicieli marki. Począwszy od warsztatów kreatywności, ciągłego wdrażania własnych rozwiązań, wspieranie lokalnych inicjatyw, badania nad zmianą postaw klientów, wyznaczanie trendów produktowo-usługowych to elementy obecne już dziś w funkcjonowaniu organizacji  - Semilac Hub uzupełni te działania, jako doskonałe narzędzie komunikacji dwustronnej.
# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!