MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Rusza kampania marki tołpa poświęcona oczyszczaniu skóry - firma zaangażowała do niej znanych blogerów
Rusza kampania marki tołpa poświęcona oczyszczaniu skóry - firma zaangażowała do niej znanych blogerów

Choć oczyszczanie to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji, wciąż nie poświęcamy jej odpowiedniej ilości czasu. To wynik badań przeprowadzonych przez markę tołpa. A wystarczą zaledwie 3 minuty, by prawidłowo oczyścić skórę. Bo bez tego żaden krem nie wchłonie się w 100%.

Rusza kampania tołpa poświęcona oczyszczaniu skóry.tołpa proponuje 3 sposoby oczyszczania: bardzo szybko, szybko lub wolniej. Wszystko zależy od tego, jakie ma się podejście, ile ma się czasu i chęci. Bo pielęgnację można dopasować całkowicie do siebie. A dobrze dopasowana stanie się przyjemnością, a nie obowiązkiem. Polepszy wygląd skóry. Jak zauważa Natalia Michniewicz, kosmetolog tołpa:

"Do najczęściej popełnianych błędów należy, m.in. przemywanie twarzy samą wodą, niedokładny demakijaż, stosowanie produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, często nawet bez dopasowania kosmetyków do swojego typu skóry. Te obserwacje skłoniły nas do stworzenia kampanii, w której nie pozostawiamy suchej nitki na temacie oczyszczania”

o pielęgnacji porozmawiamy z… chatbot-em
Kampanię wspiera stworzony przez tołpę chatbot dostępny zarówno na Messengerze, jak i stronie www.oczyszczanie.tolpa.pl. Dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, poznać błędy w pielęgnacji, a także odkryć nowości i bestsellery marki. Co więcej, program pomoże kreślić typ skóry, a dopasowany do jej potrzeby kosmetyk można otrzymać w prezencie.

tołpa oddaje głos blogerom
Marka zaprosiła do współpracy znanych twórców blogo- i vlogosfery: Krzysztofa Gonciarza, KasięTusk, Janinę z Janina Daily, Kasię Gandor, Zmalowaną i autorkę bloga Szafy Sztywniary. Twórcy będą opowiadać o oczyszczaniu także na swoich profilach społecznościowych.

komunikacja przez grupę na Facebooku oraz InstaStories

"tołpa chce mówić o oczyszczaniu w sposób prosty i użyteczny. Chcemy rozmawiać jak koleżanka z koleżanką, np. o codziennych rozterkach. Z tego powodu przenosimy naszą komunikację również na w takie kanały social media, jak wewnętrzna grupa na Facebooku (tołpa, małe wielkie rozmowy) i InstaStories”

- mówi Jowita Pietroń, PR Manager be frank!, odpowiedzialna za działania online.

konkurs: #zmywamysie
Finałem całej kampanii jest akcja #zmywamysie, czyli konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie. Nagrodą główną jest wyjazd do Glendoria i Camp SPA na Warmii. A dodatkowo do wygrania są m.in. oczyszczacze powietrza, diety sokowe oraz indywidualne plany pielęgnacji i zestawy kosmetyków marki tołpa.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Bandi Cosmetics - Brand Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!