MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Promocja konsumencka marki Carex
Promocja konsumencka marki Carex

1 marca 2018 marka Carex rozpoczęła dwumiesięczną  wyjątkową promocję konsumencką połączoną z konkursem zdjęciowym. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów marki do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu.

Każdy, kto dokona zakupu dwóch dowolnych produktów marki Carex oraz weźmie udział w konkursie zdjęciowym ma szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród.  To jednak nie wszystko. W okresie trwania promocji do mydeł w płynie z pompką Carex dołączone zostaną gadżety dla najmłodszych - tatuaże z bohaterami serialu „Miki i Raźni Rajdowcy” emitowanego codziennie w Disney Junior.

Carex jest marką posiadającą w portfolio antybakteryjne mydła, żele do rąk oraz chusteczki odświeżające, skierowaną do osób, które świadomie dbają o zdrową skórę członków swojej rodziny. Tej wiosny marka zachęca swoich konsumentów do wzięcia udziału w konkursie i podzielenia się  sposobami na rodzinne spędzanie czasu, bez obaw o ubrudzenie swoich rąk. Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić dwa dowolne produkty Carex w ramach jednej transakcji i zachować paragon. Kolejnym krokiem jest zrobienie zdjęcia przedstawiającego rodzinne spędzanie wolnego czasu i zgłoszenie go na stronie www.carex.pl Na autorów nadesłanych prac czekają bardzo atrakcyjne nagrody. Dwa najbardziej kreatywne zdjęcia mają szanse wygrać wyjątkową nagrodę: voucher na rodzinny weekend w 4-gwiadkowym hotelu nad polskim morzem. Nagrodami drugiego stopnia jest 500 dziecięcych poduszek podróżnych Myszką Miki.

Akcja komunikowana będzie w punktach sprzedaży w całym kraju na specjalnych nakładkach i naklejkach promocyjnych oraz materiałach POS. Dodatkowo do nakładek promocyjnych na mydłach w płynie Carex dołączone zostaną gadżety dla najmłodszych -  tatuaże z postaciami z serialu Disney Junior „MikiRaźni Rajdowcy”. Do zebrania aż 4 komplety tatuaży.

Carex jest marką skoncentrowaną na rodzinie - dostarczającą produkty, które są idealnym elementem codziennej higieny wszystkich jej członków.  Antybakteryjne mydła do rąk Carex nie tylko usuwają drobnoustroje, ale zawarte w nich składniki pielęgnacyjne dbają o skórę dłoni i dlatego są idealnym elementem codziennej higieny wszystkich członków rodziny. Tej wiosny marka namawia do czerpania z życia pełnymi garściami i wspólnego, aktywnego odkrywania świata bez obawy o ubrudzenie swoich rąk. Chcemy, aby konkurs zmotywował naszych konsumentów do podzielenia się swoimi najciekawszymi pomysłami na rodzinne spędzanie czasu (...)

- mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, product manager marki Carex.

Promocją objęte są wszystkie produkty Carex: antybakteryjne mydła w płynie (w butelkach z pompką i opakowaniach uzupełniających), antybakteryjne mydła w kostce oraz antybakteryjne żele do rąk.

Akcja promocyjna trwa od 1 marca do 31 kwietnia 2018 r.

Promocja będzie komunikowana w mediach społecznościowych marki, kampanią telewizyjną w kanale Disney Junior, a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360. Za działania komunikacyjne marki Carex odpowiada agencja Tailor Made PR.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!