Przedstawiono także globalne badania przeprowadzone przez Nivea dotyczące pielęgnacji Polek i kobiet na całym świecie.
Spotkanie poprowadziły: Marta Piec, brand manager NIVEA, Katarzyna Bogucka, PR manager firmy oraz dr Magdalena Łuczkowska, dermatolog i ekspert marki. Każdy z gości mógł odkryć nową linię NIVEA CARE 3w1, a także poznać wyniki globalnych badań Global Face Care & Cleansing Study.
25 tysięcy kobiet z 21 krajów podzieliło się z nami opinią na temat codziennej pielęgnacji swojej twarzy. My, Polki plasujemy się na wysokiej drugiej pozycji na świecie w kontekście dbałości o pielęgnację skóry, co potwierdza wysokie oczekiwania względem produktów
– powiedziała Katarzyna Bogucka, PR manager NIVEA.
Jako największa na świecie marka w pielęgnacji skóry, nie raz już wprowadzaliśmy nowości, które zmieniały oblicze pielęgnacji. Podobnie jest z opatentowaną formułą kremów opartych na technologii hydrowosków
- dodała.
Zawarta w linii NIVEA CARE 3w1 innowacyjna formuła hydrowosków oparta jest na unikalnym połączeniu wody z lekkimi, odżywczymi woskami, które błyskawicznie roztapiają się pod wpływem temperatury ciała i wchłaniają, nie pozostawiając uczucia lepkości na skórze. W skład linii lekkich kremów NIVEA CARE 3w1 wchodzą: odżywczy, łagodzący, przeciwzmarszczkowy oraz lekki krem na noc.