Nars Cosmetics jest pierwszą marką kosmetyczną, która wybrała Naomi Campbell do promowania kategorii beauty. Wcześniej modelka reklamowała m.in. zapachy (D&G), a jej nazwisko sygnowało również osobną markę perfumeryjną. Wiosną startuje kampania reklamowa kosmetyków kolorowych Nars z udziałem 48-letniej Campbell.
W social mediach opublikowano pierwsze zdjęcie modelki wykonane przez założyciela marki, Françoisa Narsa. Pokazano na nim zbliżenie twarzy modelki, podkreślając jej nieskazitelną skórę i naturalny rozświetlający makijaż.
François Nars podkreśla w rozmowie z brytyjskim "Vogue", że znają się z Naomi od wielu lat, a on sam kibicował jej karierze od początku, podziwiając urodę, styl i silną osobowość modelki. Wspólne działania reklamowe rozpoczynają od promowania kosmetyków rozświetlających, a na drugą połowę roku zaplanowana jest kampania odświeżonej ikonicznej linii Orgasm.