MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka - ManFoot
Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka - ManFoot

Firma She Cosmetics Lab po udanym wprowadzeniu na rynek przed kilkoma laty marki SheFoot, specjalizującej się w produktach do pielęgnacji stóp dla pań, idzie za ciosem i właśnie przedstawia nową markę – ManFoot – jak sama nazwa wskazuje - dedykowaną panom.

Kosmetyki ManFoot od niedawna można już znaleźć na drogeryjnych półkach. Najpierw pojawiły się w sieci Natura i Hebe, a od sierpnia produkty będą obecne w największych sklepach sieci Rossmann. Jednocześnie Krzysztof Kaleta, prezes firmy, zapowiada ekspansję zagraniczną marki, głównie na rynkach europejskich, m. in. w Austrii, jak też bliskowschodnich. Ambicją firmy jest to, by była to międzynarodowa marka z polskimi korzeniami. Nic zatem dziwnego, że oprócz polskiego hasła reklamowego "Na męskiej ścieżce", firma postawiła też na anglojęzyczną wersję: „The path is yours”, a strona internetowa dostępna jest w kilku wersjach językowych.

Kaleta zdecydował się na wejście w męski segment pielęgnacji stóp z dwóch kluczowych powodów. Po pierwsze z badań wynika, że jakkolwiek kosmetyki męskie to znacznie mniejszy segment od rynku kosmetyków damskich, to rozwija się bardzo dynamicznie, a skłonność mężczyzn do dbania o siebie sukcesywnie rośnie. Panowie sięgają coraz częściej i chętniej po produkty, które jeszcze kilka lat temu nie były praktycznie znane, np, odsiwiacze do włosów, kosmetyki barberskie, a sięganie po krem do twarzy powoli wchodzi im w nawyk. Po drugie - z jego obserwacji wynika, że znalazł ciekawą niszę – jak dotąd żadna firma nie oferowała produktów do pielęgnacji stóp wyłącznie dla mężczyzn.

Firma postanowiła zacząć od kosmetyków bazowych, choć w planach ma kolejne wdrożenia, jeśli te pierwsze produkty MannFoot z powodzeniem przyjmą się na rynku. Teraz panowie mogą sięgnąć po dezodorant do stóp i butów (lubiane przez mężczyzn rozwiązanie 2w1), antyperspirant (jeśli problem nadmiernej potliwości jest bardziej dokuczliwy), w ofercie są także dwa kremy do stóp (antyperspirujący i nawilżający) oraz złuszczające skarpetki.

Choć to marka męska Kaleta liczy, że panie będą jednak jej najlepszymi ambasadorkami, gdyż to one częściej kupują kosmetyki – także dla swoich mężczyzn. Wierzy jednak, że produkty przekonają samych mężczyzn, którzy będą chcieli po nie regularnie sięgać.

Firma zapowiada mocne wsparcie marketingowe w prasie i Internecie, a także sampling produktów w klubach sportowych i na masowych imprezach promujących aktywność fizyczną.

Marka po raz pierwszy została zaprezentowana publicznie 9 czerwca podczas konferencji prasowej we Floral Academy w Warszawie. Event firma przygotowała wspólnie z agencją 7PR Ewy Wójcikowskiej.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!