MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka - ManFoot
Na rynku kosmetycznym pojawiła się nowa marka - ManFoot

Firma She Cosmetics Lab po udanym wprowadzeniu na rynek przed kilkoma laty marki SheFoot, specjalizującej się w produktach do pielęgnacji stóp dla pań, idzie za ciosem i właśnie przedstawia nową markę – ManFoot – jak sama nazwa wskazuje - dedykowaną panom.

Kosmetyki ManFoot od niedawna można już znaleźć na drogeryjnych półkach. Najpierw pojawiły się w sieci Natura i Hebe, a od sierpnia produkty będą obecne w największych sklepach sieci Rossmann. Jednocześnie Krzysztof Kaleta, prezes firmy, zapowiada ekspansję zagraniczną marki, głównie na rynkach europejskich, m. in. w Austrii, jak też bliskowschodnich. Ambicją firmy jest to, by była to międzynarodowa marka z polskimi korzeniami. Nic zatem dziwnego, że oprócz polskiego hasła reklamowego "Na męskiej ścieżce", firma postawiła też na anglojęzyczną wersję: „The path is yours”, a strona internetowa dostępna jest w kilku wersjach językowych.

Kaleta zdecydował się na wejście w męski segment pielęgnacji stóp z dwóch kluczowych powodów. Po pierwsze z badań wynika, że jakkolwiek kosmetyki męskie to znacznie mniejszy segment od rynku kosmetyków damskich, to rozwija się bardzo dynamicznie, a skłonność mężczyzn do dbania o siebie sukcesywnie rośnie. Panowie sięgają coraz częściej i chętniej po produkty, które jeszcze kilka lat temu nie były praktycznie znane, np, odsiwiacze do włosów, kosmetyki barberskie, a sięganie po krem do twarzy powoli wchodzi im w nawyk. Po drugie - z jego obserwacji wynika, że znalazł ciekawą niszę – jak dotąd żadna firma nie oferowała produktów do pielęgnacji stóp wyłącznie dla mężczyzn.

Firma postanowiła zacząć od kosmetyków bazowych, choć w planach ma kolejne wdrożenia, jeśli te pierwsze produkty MannFoot z powodzeniem przyjmą się na rynku. Teraz panowie mogą sięgnąć po dezodorant do stóp i butów (lubiane przez mężczyzn rozwiązanie 2w1), antyperspirant (jeśli problem nadmiernej potliwości jest bardziej dokuczliwy), w ofercie są także dwa kremy do stóp (antyperspirujący i nawilżający) oraz złuszczające skarpetki.

Choć to marka męska Kaleta liczy, że panie będą jednak jej najlepszymi ambasadorkami, gdyż to one częściej kupują kosmetyki – także dla swoich mężczyzn. Wierzy jednak, że produkty przekonają samych mężczyzn, którzy będą chcieli po nie regularnie sięgać.

Firma zapowiada mocne wsparcie marketingowe w prasie i Internecie, a także sampling produktów w klubach sportowych i na masowych imprezach promujących aktywność fizyczną.

Marka po raz pierwszy została zaprezentowana publicznie 9 czerwca podczas konferencji prasowej we Floral Academy w Warszawie. Event firma przygotowała wspólnie z agencją 7PR Ewy Wójcikowskiej.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!