MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Monotheme wchodzi na polski rynek - zapachy oparte na jednym składniku, czyli modny minimalizm w perfumach
Monotheme wchodzi na polski rynek - zapachy oparte na jednym składniku, czyli modny minimalizm w perfumach

19 lipca  2017r. w stylowych wnętrzach hotelu Bristol w Warszawie odbyła się prezentacja prasowa nowej marki na polskim rynku „Monotheme fine fragrances Venezia”.

Monotheme classic, to kolekcja wyrafinowanych zapachów pełnych elegancji. W gamie produktów znajdziemy siedem niezwykłych zapachów: Agrumi di Sicilia, White Gardenia, Vanilla Blossom, Ciclamino, Monotheose de Rose, Daisy Daisy i Mimoza. Wyróżniają się wysoką jakością zastosowanych składników, klasycznym i eleganckim stylem. Flakony marki Monotheme wykonane są z weneckiego szkła z eleganckim korkiem nadającym charakteru. W duchu modnego teraz minimalizmu lansowane są kompozycje oparte tylko na jednym składniku (mono lub solo scent) – wybrzmiewające od początku do końca jednym kwiatem, owocem lub rośliną. Takie są zapachy Monotheme, które bazują na całkowicie naturalnym i wyrafinowanym składniku.

W spotkaniu udział wzięli, m. in. Paulina Gałązka, Hanna Żudziewicz, Milena Rostkowska-Galant, Irmina Szulecka, Adam Kacprzyk, Antonio Farhina, Anna Iberszer, Paulina Łyczkowska i Agnieszka Obuchowska.

Zapachy dostępne wyłącznie w sieci drogerii Hebe.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!