MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Marki należące do koncernu LOreal zaprezentowały wiodące trendy sezonu podczas Make Up Day
Marki należące do koncernu L'Oreal zaprezentowały wiodące trendy sezonu podczas Make Up Day

Dziennikarki i blogerki stawiły się tłumnie podczas wiosennego Make-Up Day marek L’Oréal Paris, Maybelline New York i NYX Professional Makeup. Zaproszeni eksperci przedstawili wiodące trendy w makijażu wiosna/lato 2018, marki zaprezentowały swoje nowości, ale też produkty już od jakiegoś czasu obecne na rynku.

Uczestniczki chętnie korzystały z warsztatów makijażowych, podczas których dowiadywały się, jakie produkty są im szczególnie polecane (personalizacja w akcji), jak również - jak ich poprawnie używać.

Dziś kosmetyki do makijażu mają często tak finezyjną postać i zaskakujące zastosowanie, że dla konserwatystek, kiepsko odnajdujących się w progresywnych trendach, makijaż takimi nowatorskimi produktami może być wyzwaniem. Wszystko jednak da się odczarować, zwłaszcza w bezpośrednim kontakcie z kosmetykiem pod okiem profesjonalistów, wyjaśniających makijażowe zasady i przydatne triki w klarowny sposób.

Dla firmy takie spotkanie ma również pozytywne znaczenie. Zdjęcia, filmy i relacje z wydarzenia we wszystkich możliwych mediach społecznościowych robią wokół marek pożądany szum. Szum wywołuje popyt, a dobra rotacja w sklepach to przecież wymierne zyski producenta.

Pozycja koncernu na polskim rynku jest bardzo mocna. L’Oréal nie ustaje jednak w aktywnościach pro-konsumenckich, by te wyniki jeszcze rosły.

Kolorówka to w ogóle dla firm kosmetycznych ważny segment - ciągle rośnie wolumen, ale też wartość kategorii.Segment ten wymaga jednak dużej pracy: regularnego odświeżania kolekcji, nowości, aktywności reklamowych i bliskiej komunikacji z konsumentką. Ceniona jest szczególnie współpraca z influencerkami, których wyniki wypadają szczególnie imponująco, a makijażowy talent oceniany jest wysoko - przez marki i przez użytkowniczki.

Trendy, które w tym sezonie lansują marki należące do L’Oréal

1. TREND ŚWIATŁA

Rozświetlony makijaż̇ to trend, który nie przemija i jeszcze bardziej niż w zeszłym sezonie króluje w 2018 roku na pokazach. Strobing, czyli inaczej modelowanie twarzy światłem, polega na wykonaniu make-up'u kosmetykami rozświetlającymi, które mogą mieć konsystencję pudru (tzw. rozświetlenie na sucho), kremu, płynu lub olejku (rozświetlanie na mokro). Rozświetlony makijaż jest idealny dla osób o suchej, zmęczonej cerze. Poprawnie wykonany zamaskuje opuchliznę pod oczami, optycznie ożywi kolor skóry i nada jej przyjemnego blasku. Ponadto daje niezwykle dziewczęcy look. W 2018 roku królować́ będą̨ nie tylko produkty do strobingu, ale również̇ bardzo błyszczące pomadki oraz cienie do powiek.

Więcej światła!

Mocne kreski, trwała pigmentacja2. TREND INK

Trend ,,ink” to nic innego niż kosmetyki o konsystencji i właściwościach atramentu. Nowoczesne, bardzo lekkie i płynne formuły o niezwykłej trwałości oraz wspaniałych, nasyconych kolorach. W 2018 roku bardzo modne będą wyraziste matowe usta, graficzne kreski oraz makijaż brwi, który już od kilku lat cieszy się ogromną popularnością w salonach kosmetycznych. Nowoczesne kredki do brwi pozwolą na wykonanie w domu semi-permanentnego makijażu oka, który utrzyma się nawet od 3 do 7 dni.

Kolor w kolor + dobra baza

3. TREND IDEALNA CERA

Idealna cera to niewidoczny makijaż. Jeden z trudniejszych do odtworzenia trendów, który ma służyć wydobyciu atutów i ukryciu mankamentów urody. Ujednolicona cera, delikatnie podkreślone neutralnymi kolorami oczy i usta w odcieniu nude to minimalistyczny klasyk. Choć brzmi łatwo, to jest to nie lada zadanie. Aby zagwarantować sobie naturalny look, kluczowe jest nie tylko precyzyjne nałożenie kosmetyków, ale też ich odpowiednie dobranie do karnacji, barwy tęczówki i kolorytu twarzy. Podstawą idealnej lub jak mówią makijażyści ,,luksusowej” cery jest dobrze dobrany podkład czyli idealnie dopasowany do odcienia skóry. Do zatuszowania niedoskonałości, naczynek lub cieni pod oczami niezbędny będzie korektor, a nawet cała ich paleta - każdy odcień ukryje inny problem na skórze twarzy. W roku 2018 coraz częściej stosujemy bazy pod makijaż, a na koniec puder, który nie tylko zmatuje skórę, ale także przedłuży trwałość makijażu.

4. TREND SENSORYCZNOŚĆ

Sezonowe zmiany w trendach makijażowych dotyczą nie tylko kolorów, ale także tekstury produktów kosmetycznych. Makijaż przestaje być mechaniczną czynnością, a staje się sensualnym doznaniem. Kremowe konsystencje, często z zawartością olejków, nowe formy aplikacji, przepiękne zapachy czy śliczne, kobiece opakowania produktów to tylko niektóre niespodzianki czekające na nas w 2018 roku.

Użytkowanie ma być przyjemnością

5. TREND KOOPERACJE

To niezwykły trend łączenia sił dużych i małych marek współpracujących z artystami, projektantami, modelami i gwiazdami. Kooperacje brandów sieciowych z celebrytami lub projektantami high fashion już nikogo dzisiaj nie dziwią, a wręcz wzbudzają coraz większe zainteresowane odbiorców.
Marzenia o kosmetykach czy modzie premium stają się rzeczywistością i każdy może już sobie na nie pozwolić. Rok 2018 to absolutny czas dla kooperacji.

Twórcza współpraca

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Bandi Cosmetics - Brand Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!